onko ipod touch hyvä?

volvo.v40

Tervehdys,Olen ostamassa uutta Mp3 soitinta joka toistaa myös kuvia ja videoita.
Ja olen katsonut Apple Ipod Touchia jossa kaikki ominaisuudet kaikkia muita huippu ominaisuuksia.
Mitkä on Ipod touchin huonot ja hyvät puolet.
Jos joku voisi kertoa minulle jolla on kyseinen soitin.
Kiitos vastauksistanne. :)

18

4565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla ei kyseistä laitetta vielä ole, mutta kaikki lukemani foorumit viittaa siihen että useimmat käyttäjät tykkää Touchista kuin hullu puurosta. Nerokas vehje.

    • miinus.

      Itsella ollut puoli vuotta kyseinen laite ja mieleen tulee vain yksi miinus. Ei ymmärrä mitään Divx / Xvid:ien päälle. Kaikki videot pitää muuttaa Touchin ymmärtämään mp4-muotoon. Tähänkin kyllä on helppokäyttöinen ohjelma: Videora.

      Ja sitten plussia:
      -Ei kovalevyä (Ei ainakaan minun käytössäni kestänyt millään merkillä)
      -Hyvä näyttö. Ei naarmuunnu ja liikkuessa "autobrightness" toimii hyvin.
      -Tuntuu kestävän aika karskia käyttöä. On pari kertaa tippunut kovalle maalle, eikä mitään ongelmia.
      -Ainakin minulla akkukesto huomattavasti yli luvatun.

    • W1N

      Itselläni on tuo Touch ollut noin puoli vuotta ja täytyy sanoa, että loistovehje.

      Huonoin puoli on se, että iTunes:sta ei pysty lataamaan kuin Suomeen osoitettua matskua. Eli käytännössä kaikki elokuvat tai tv-sarjat ovat kätten ulottumattomissa. Ja kyllä harmittaa!!!

      • omassa luokassaan suorastaan

        Netti/selain/wlan toimii erinomaisesti. Kuvanlaatu erinomainen, sähköposti pelaa hienosti, äänenlaatu erittäin hyvä. (ainakin omilla Shure e3c kuulokkeilla) Kaiken kaikkiaan mainio soitin, tai ei oikeastraan vain soitin vaan multimedia laite.


      • jason-blue
        omassa luokassaan suorastaan kirjoitti:

        Netti/selain/wlan toimii erinomaisesti. Kuvanlaatu erinomainen, sähköposti pelaa hienosti, äänenlaatu erittäin hyvä. (ainakin omilla Shure e3c kuulokkeilla) Kaiken kaikkiaan mainio soitin, tai ei oikeastraan vain soitin vaan multimedia laite.

        vaan taskutietokone, ainakin WWDC:n jälkeen kun uus softa tulee ja voi asentaa ohjelmia.


      • itunes...

        tohonki ongelmaa löytyy helposti ratkasu lataat netistä siirrät itunesii ja sitä kautta touchiin kokeile


    • O.o'

      Viime viikolla ostettiin ja voin sanoa, että olen tykännyt paljon enemmän kuin iPod classicista. Edelliset sanoivat jo plussia ja miinuksia eikä oikein ole lisättävää...

      Loistava vehje.

      • volvo.v40

        Hyvä laite tuo ipod touch.
        Meinasin ostaa Ipod classicin 80 gigan muistilla,mutta ipod touch on parempi vaihtoehto.


      • volvo.v40

        Hyvä laite tuo ipod touch.
        Meinasin ostaa Ipod classicin 80 gigan muistilla,mutta ipod touch on parempi vaihtoehto.


    • Volvo S60 - 2006 Summum

      kaikki muutkin ipodit silloin kun tarvitsee vaihtaa akku.
      Kallista vaihdattaa, ja varusteluakkujen löytyminen on niin ja näin.
      Muuten ihan kätsä. Asennutin Volvooni ipod-sovittimen ja autoradiolla voi suoraan käyttää ipodia.

    • lfdgaea

      minullakin tuo touch on hyvin toiminut, mutta yksi outo juttu siinä on.. kun äänenvoimakkuutta säädetään niin se "palkki" siirtyy takaisin siihen kohtaan missä se olikin.. eli siis jos se pallero on puolessavälissä ja sitä siirretään täysille, niin se palautuu puoleen väliin.. :S toivottavasti saatte jotain selkoa tästä tekstistä :D kiitti jos joku osaisi avustaa. tai sitten pitää mennä johonkin liikkeeseen kysymään.. ;S

      • b00g1e

        Saan ipod touch 3g 8gb jouluna ja olen miettinyt että pystyykö jo tietokoneella valmiiksi olevia musiikkitiedostoja lataamaan ipodiin? siis ilman että käyttää itunesia?


      • 1stMacFinn
        b00g1e kirjoitti:

        Saan ipod touch 3g 8gb jouluna ja olen miettinyt että pystyykö jo tietokoneella valmiiksi olevia musiikkitiedostoja lataamaan ipodiin? siis ilman että käyttää itunesia?

        Jos sulle on mahdotonta käyttää iTunesia, älä saa iPodia. Niin yksinkertaista se on.

        iPodia ja varsinkin Touchia ei yksinkertaisesti juurikaan voi käyttää ilman iTunesia.

        Koita siis saada vaikka Creative tai joku muu.


      • b00g1e
        1stMacFinn kirjoitti:

        Jos sulle on mahdotonta käyttää iTunesia, älä saa iPodia. Niin yksinkertaista se on.

        iPodia ja varsinkin Touchia ei yksinkertaisesti juurikaan voi käyttää ilman iTunesia.

        Koita siis saada vaikka Creative tai joku muu.

        ei se mitään haittaa että täytyy käyttää itunesia koska kappaleet eivät ole kamalan kalliita ja joitakin tiedostoja saa ilmaiseksi. mutta kiitos neuvosta :)


    • joelvastaaja
    • Caps lock

      Saako siis vanhan kännykkäni biisit ja tietokoneella olevat biisit iPod touchiing toimivana? Vai pitääkö KAIKKI musiikki ladata iTunesista?

      • Caps lock

        Luin juuri yhden jutun. Itse ymmärsin siitä sen että saisin siis synkronoitua musiikkini koneelta iPod touchiing iTunesilla. Onko se siis mahdollista? Ja tietenkin jos on, laitan vain puhelimeni biisit konelle ja synkronoin nekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe