nii eli oon jo 15v tyttö ja minulla on vaan AA rinaliivit.. eli pienimmät, ja tietääkö joku et miten saisin ne kasvamaan? ku oon kuullu et kun syö rasvasta ruokaa nii ne kasvaa mut en haluais lihota muualtaki :/
tissit kasvakaa jo!!! :o
3
1027
Vastaukset
- Ihquraksupoksunaksu
Hei daa, tämä ei ole mikään pikku liisojen palsta.
Kertaa otsikko SELLULIITTI
Tuolla on nuorien keho palsta ihan erikseen. - setä2
osta isommat liivit ja laita sinne jotai täytettä
- ihme hommaa.....
jos täällä edes yritettäisiin olla asiallisia. ja namusedillekin on varmasti omat palstansa, mene sinne kehottamaan pikkutyttöjä ostamaan isommat liivit ja tunkemaan täytettä sinne, jotta saisivat mahdollisimman huonon minäkuvan ja huonon itsetunnon, koska eivät luonnostaan ole saaneet suuria tissejä jollaisia miehet haluavat. saastaa.
nautitkin varmasti siitä että saat katsella pikkutyttöjä meikeissä ja täytetyissä isosiskon tai äidin rintaliiveissä, pikkutytöt, jotka raukat yrittävät käyttäytyä kuin aikuiset. tai kuten luulevat aikuisten käyttäytyvän.
nick. itsekin kokenut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816