Moottoripyöräilijät

Ovat joka keväinen vitsaus. Miten joku aikuinen ihminen kehtaakin ajella sellasella saatanan häkkyrällä pisin teitä. Lisäksi nämä partanaamat eivät tunne liikennesääntöjä: kolmion takaa tulevalla on väistämisvelvollisuus, ohitusta ei suoriteta pientareen puolelta.

Minun mielestä koko heidän harrastus johtuu heikosta itsetunnosta. Valitettavasti myös jotkut naiset ovat innostuneet tästä hommasta ja
kaikki ne jotka ymmärtävät ajopeleistä jotain tietävät ettei naisen voimat riitä silloin kun
300-kiloa painava Harley Davidson alkaa vikuroimaan maantiellä.


http://www.youtube.com/watch?v=1paiHmm6fUM



"Älkää kommentoiko"


MarttyyriMallari-TTt

19

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirpamaikkarilta

      nyt kumminkin. Sillä itse taas inhoan syvästi näitä keskenkasvuisia teinipoikia niiden vespojensa kanssa. Ajavat kävelykadulla eivätkä välitä yhtään kenestäkään. Ja monesti takana on vielä keskenkasvuinen teinityttö ilman kypärää.

      "Kukkahattutätivoima jyrää!"

      Ärsyyntynyt suomalainen akka

      • .....................

        Voi perkele kun ne ovat ärsyttäviä. Ei pienintäkään kunnioitusta sitä kohtaan missä saa ajaa ja missä ei. Lisäksi tuntuu että asiaa ei nykyään valvota tippaakaan. Joka pvä näkee ilman kypärää jonkun skootterin kanssa juurikin ilman kypärää oleva teinityttö takana. Mistä lähtien mopoilla muuten sallittiin matkustajan kuljettaminen takana? Silloin kun itse mopoilin tuli kunnon sakot jos kaveri oli kyydissä. Eikä silloin runnottu pitkin nurmikoita keskellä kaupunkia röyhkeästi, vaan ajettiin muun liikenteen seassa, tai jossain metsäteillä.


      • sirpamaikkarilta
        ..................... kirjoitti:

        Voi perkele kun ne ovat ärsyttäviä. Ei pienintäkään kunnioitusta sitä kohtaan missä saa ajaa ja missä ei. Lisäksi tuntuu että asiaa ei nykyään valvota tippaakaan. Joka pvä näkee ilman kypärää jonkun skootterin kanssa juurikin ilman kypärää oleva teinityttö takana. Mistä lähtien mopoilla muuten sallittiin matkustajan kuljettaminen takana? Silloin kun itse mopoilin tuli kunnon sakot jos kaveri oli kyydissä. Eikä silloin runnottu pitkin nurmikoita keskellä kaupunkia röyhkeästi, vaan ajettiin muun liikenteen seassa, tai jossain metsäteillä.

        vaan sakkoa jokaisesta pikkurikkeestäkin niin eiköhän ne alkais kunnioittamaan muitakin. Liikaa rahaa nykyajan nuorilla.


      • tiesin että tuet minua tässäkin asiassa (:


        "Jätit jopa lempiohjelmasi kesken"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tiesin että tuet minua tässäkin asiassa (:


        "Jätit jopa lempiohjelmasi kesken"


        MarttyyriMallari-TTt

        alkoholin juomisen aiheuttaman heikotuksen takia en muistanut koko ohjelmaa. Kiitos kovasti kun muistutit.

        "Vanessalla taas oikein kiva klenninki"

        Hytöstä kannattava suomalainen akka


      • rapiskarpalo

        ja ajelevat vielä leikkipuistojenkin lävitse niillä.


    • la.ra

      Musta niitä näkyy kesällä paljon enemmän.

      Ei, en kuulu siihen enemmistöön, joka ärsyyntyy mopoilijoista.

      • Keväällähän nämä tylsimykset kaivavat moponsa autotallien kätköistä ja lähtevät ajelemaan suurin joukoin
        pisin teitä. Heikäläiset eivät ilmeisesti tunne liikennesääntöjä kovin tarkkaan, koska usein heitä sompailee myös pyöräteillä.


        "Ei voi muuta kuin ihmetellä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • tuttu heebo

      asenne sulla. Vitsaus? Partanaamat? Eivät tunne liikennesääntöjä? Voi vittu. Minkälaisia motoristeja sä oikein tunnet? :D

      • tunne ja en haluaisikaan tuntea heikäläisiä.
        Mutta heitä liikkuu liikenteessä ja valitettavan usein heillä on näyttämisen tarvetta. Esimerkikisi tällä viikolla yksi näistä typeryksistä kehtasi ohittaa kuninkaallisen Volvomme pientareen kautta.


        "Kaikki ne ovat samanlaisia aaseja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • tuttu heebo
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tunne ja en haluaisikaan tuntea heikäläisiä.
        Mutta heitä liikkuu liikenteessä ja valitettavan usein heillä on näyttämisen tarvetta. Esimerkikisi tällä viikolla yksi näistä typeryksistä kehtasi ohittaa kuninkaallisen Volvomme pientareen kautta.


        "Kaikki ne ovat samanlaisia aaseja"


        MarttyyriMallari-TTt

        tekeekin susta kovin fiksun vaikutelman. Kaikki Volvokuskit ovat paksupäisiä ja hörökorvaisia.
        Eikö ole hienoa,kun yleistetään? :D


    • rapiskarpalo

      Silloisena 48 kiloa painavana mimminä huomasin et se on se tekniikka eikä voima millä se harrikka pysyy siellä tiellä, mut raskasta sitä oli ajaa esim.toista vuorokautta melkein putkeen hullujen perässä, jotka ei pahemmin armoa tunteneet, enkä nää minkään valtakunnan iloa noissa minkään näköisissä pyörissä (paitsi polku-ja spinningpyörässä). Sais jokainen vaihtaa hevoseen ne saatanan saastuttavat pyöränsä. :))

      • tuttu heebo

        ei kauramopo pysy käsissä. Eikä ole talliakaan sille,ei voi vaihtaa. ;D


    • St Jude

      on taas näitä juttuja..kateellisten panettelua?;D

      Ei vain...hyvähän se on että kaikki ei tykkää samoista asioista,eikä halua leikkiä samoilla leluilla..:D

      Pääasiassa tunnen fiksuja motoristeja...mutta kai niidenkin joukosta kaikenlaisia löytyy.Myös autoilijoista löytyy paljon niitä jotka ei osaa liikennesääntöjä...
      Ja todella noi skootterityypit on sit ihan eri asia:)

      • tuttu heebo

        porukkaan mahtuu värikästä sakkia. :D

        Vieläkö olet väsy?


    • bittersweetie

      Ah! Moottoripyörät kuuluu ehdottomasti kevääseen ja kesään. Aina, kun kuulee sen äänen, niin kyllä tuolla jossain värähtää! :>

      Unelma olis lähteä motskarin kyydissä pidempään reissuun. Omaa pyörää en kyllä tule koskaan hankkimaan - turhan epäkäytännöllinen ja enkä sais pidettyä hallinnassa, pienikokoinen kun olen.

      Yhteenkään törttöilevään motoristiin en ole törmännyt... sen sijaan monet autoilijat (erityisen usein tuliterien urheiluautojen kuskit)on raivostuttavia liikenteessä.

      • verenpaine

        Varsinkin keväällä nousee raivo pintaan, kun iltahämärän rauha keskeytyy konettaan kadulla ulvottaviin motoristiääliöihin! Ja samoin mopopojat niillä stnan sirkkeleillään! Eikö niillä enduroilla vaimitänenytolikaan voisi kieltää yleisillä teillä ajamisen!

        Äänittäisivät niille mp3-soittimilleen moottorin pärinää ja kumien ulvontaa, ja sitten kuuntelisivat kuulokkeilla vaikka kuinka lujaa, niin ei häiritsis toisia. Tai pelaisivat ajopelejä konsoleilla / tietsikoilla kotonaan.


    • MIELTÄ OLEN

      Mielestäni tämä prätkän hankkiminen liittyy nimenomaan jonkinlaiseen "näyttämisenhaluun" ja "mä-olen-kova-tyyppi"-mentaliteettiin. Ollaan jotenkin hienompia ja vapaampia kuin tylsät autossa jurottajat. Moikkaillaan ventovieraita kunhan sillä vaan on pyörä jalkojen välissä. Voi jessus :D Varmaan poikkeuksiakin on mutta pääasiallisesti tällaiset tyypit tarvitsevat sen prätkän oman vajaan itsensä jatkeeksi. Sori nyt vaan :)Koittakaa pönkittää egoanne jollain muulla.

      Nimim. Magee vaikka fillarin päällä

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3672
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      99
      1449
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1338
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1034
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe