Huorittelusta

Vaikea Tapaus

Ehkä täällä joku osaa neuvoa, jakaa kokemusta tai kertoa mielipiteensä, nainen tai mies. Olen seurustellut ihanan mieheni kanssa nyt pari vuotta, viime aikoina on ongelmaksi kehkeytynyt huorittelu riidan yhteydessä, yhä piennimmistä syistä. Nykyään tämä sana tulee jo joka riidassa esiin, esim. turpa kiinni saatanan huora, tai haista vittu saatanan huora, tai tuollanen huora etc... mut joka tapauksessa se sana tulee sieltä. Pahimmalta tässä varmaan tuntuu se, että mies yrittää saada mua uskomaan että ansaitsen sen, että hän tekee sitä niin kauan kunnes osaan käyttäytyä ja että, niin kauan kun huorittelusta hermostun, niin kauan hän sitä tekee ja sanaa käyttää. Pitäiskö vaan niellä tämä kaikki ja odottaa niin kauan että hän ehkä joskus sen lopettaa, ilmasematta tulleeni taas loukatuksi? Koskaan en ole miestäni pettänyt ja rakastan häntä enemmän kun mitään enkä halua ajatella elämää ilman häntä, silti tää asia on saanut aika suuren kuilun väliimme, välillä tuntuu että ylitsepääsemättömän. Olen keskustellut asiasta hänen kanssaan, muutoinkin kun riidan yhteydessä ja hän on sitä mieltä että minun pitää niellä se, reagoimatta siihen. Normaalisti hermostun tästä tietenkin paljon, mutta viimeaikoina se on ruvennut olemaan jo sana mihin on tottunut. Silti tiedän että toista kunnioittava ja rakastava ihminen ei kumppanistaan käytä tuota ilmaisua. Tiedän että hän rakastaa mua ja että oon hänelle todella tärkeä. Ihana mies, mutta miten saada ymmärtämään sanan merkitys kun keskustelu ei auta? Tämä sotii kaikkia naista kunnioittavia periaatteitani vastaan, enkä halua kuulla sitä sanaa enää, onko vaan alistuttava, vai lähdettävä kävelemään suhteesta..? Ennen mieheni sanan käytön jälkeen osoitti katumusta ja pyysi nolona käytöstään anteeksi, nykyään tilanne on päinvastainen eikä katumusta näy maillahalmeilla.

20

2675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • * Äijät *

Vaikka kuinka vituttaisi niin naista ei huoraksi haukuta.
      Niin ei yksinkertaisesti saa tehdä.

Älkää olko naiset sellaisen äijän kanssa joka huoraksi teitä nimittää muka "suutuspäissään", sillä pitemmän päälle nämä paljastuu aina paskajätkiksi.
      Tai jos ootte tollasen kanssa, niin lähtekää älkää kunnelkoo tuollaista lässytystä.

Tosin jotku sanoo että aina on olemassa kusipääjätkille kiintiö juuri sellaisia naisia jotka kuuntelee paskanjauhamista ja lässytystä äijältä vaikka maailman tappiin -- ja sitten on olemasdsa näitä naisia joiden mielestä tuo väärin ja joiden kans tommonen ei onnistuis kun tulisi monon kuva perseeseen aika äkkiä.

• jännä havainto tää

että kumma juttu kun
      naiset jotka ylistää eniten miehiään "ihaniksi" ja "aivan mahtavaksi",
      niin niiden äijät ovat yleensä AINA pahimpia piilosikoja jotka pitäs pitää perunakellarissa tai missä tahansa muttei ainaskaan parisuhteessa!

Mikä helvetin "ihana" tuo alkuperäisenkin kirjoittajan huoritteleva kusipää-jätkä muka on!

• syyttäjä

Ei muuta kuin syytettä nostamaan kunnianloukkauksesta. Näin itse toimisin.
        Ihana miehesi varmasti sitten ymmärtäisi missä menee raja.

• ei paljoa lisättävää.
        syyttäjä kirjoitti:

Ei muuta kuin syytettä nostamaan kunnianloukkauksesta. Näin itse toimisin.
        Ihana miehesi varmasti sitten ymmärtäisi missä menee raja.

Vanhemmat (varsinkin äidit!!!) voisivat opettaa pikkutyttönsä jo pienestä pitäen olemaan sietämättä paskamaista ja alentavaa käytöstä miehen taholta.

Älkää antako kohdella itseänne huonosti. Sanalliseti tai fyysisesti.
        Paha mieli valvottaa monta ihmistä,
        mutta paskiaiset tunnetusti nukkuu yönsä hyvin.

• ihmettelin

Älkää vaan miehet taas luulko, että vain kusipäät saa naisia! Kyllä meitä on fiksujakin naisia olemassa ja suurin osa meistä tuntee arvonsa eikä huolisi itselleen kumppania, joka ei arvosta naisia.

• Kymppi-nainen

Erittäin ikävää tuollainen. Mun silloinen mieheni huoritteli ja epäili mua uskottomuudesta, vaikka en koskaan pettänyt häntä. Hänellä itsellä oli suhde toiseen naiseen avioliittomme aikana ja siitä syystä epäili, että minäkin tekisin samoin.

Sun ei missään tapauksessa pidä hyväksyä miehesi ala-arvoista käytöstä. Hän voi olla myös narsisti, joka haluaa alistaa sinua ja kun hän saa vallan sinusta, muuttuu hän aina vain pahemmaksi. Mieti tarkkaan, kannattaako hänen kanssaan jatkaa.

• siitä kohdallasi on kyse, ei muusta.

Normaalisti tavallinen tarina menee näin:

-Parilla menee hyvin, eräänä päivänä mies lyö/satuttaa naista.
      -mies katuu ja pyytää anteeksi
      -nainen uskoo miehen sanaan
      -jälleen mies satuttaa naista
      -mies katuu ja vannoo rakastavansa naista
      -nainen epäröi, mutta uskoo miestään

Tuo tragedia toistuu, mies lyö, nainen antaa anteeksi.
      Jonain päivänä nainen löytää itsensä sairaalasta tai hautausmaalta.

Seurustelet miehen kanssa, joka näkee toimissasi vikaa.
      Tämän hän ilmaisee huorittelemalla sinua.
      Tuolla hurittelulla on tarkoitus saada sinut alistumaan.

Et kertonut kummalta puolelta riita alkaa.

"Pahimmalta tässä varmaan tuntuu se, että mies yrittää saada mua uskomaan että ansaitsen sen, että hän tekee sitä niin kauan kunnes osaan käyttäytyä ja että, niin kauan kun huorittelusta hermostun, niin kauan hän sitä tekee ja sanaa käyttää."

Tarkoittaako lainaus kirjoituksestasi, ettei huoritteluun löydy mitään syytä?
      Vai tarkoittaako se, että miehen mielestä olet tehnyt jotain väärin?

Kummassakin tapauksessa kyse on siitä, että mies kouluttaa sinua kuin koiraa, haluaa alistaa sinut omaan tahtoonsa.

Oletan, että nykyään mietit kahdesti mahtaako jokin asia mitä teet, suututtaa miehen ja yrität aavistaa miten mies reagoi jos teet miehen mielestä jotain väärin.

Tottakai miehesi kertoo rakastavansa sinua, olethan hänelle jo osittan koulutettu mielen orja.
      Lopulta toimit robottina mitä mies tahtoo ja jonain päivänä saatat huomata myyväsi itseäsi miehesi tahdosta.
      Tällöin mies toteaa "Tiesinhän minä, että olet huora."

Lyhyesti sanottuna, elät liitossa henkilön kanssa jolla on persoonallisuushäiriö.

• rakkaus on soke a

Ennen mieheni sanan käytön jälkeen osoitti katumusta ja pyysi nolona käytöstään anteeksi, nykyään tilanne on päinvastainen eikä katumusta näy mailla halmeilla.

No eikö se nyt sinun omin sanoin jo ollut tässä. Mies ei kunnioita sinua enää.. Joku mies aloittaa

loppupelin eli kun ei enää niin kiinnosta olla naisen kanssa tästä kunniattomasta käytöksestä.

oma mieheni joka paljastu muutenkin häiriö ihmiseksi käyttäytyi juuri näin. Ensimmäiset vuodet feikkiä ja sitten tuli oikea minä esille..

Varmaan tällä huorittelijalla on muitakin keinoja millä sanallisesti lyö sinua , ellet tee hänen haluamallaan tavalla..??
        Nostaisin kytkintä jos muitakin alistamisen merkkejä on.

• huomautus

Kirjoitit lopuksi että "Lyhyesti sanottuna, elät
        liitossa henkilön kanssa, jolla on persoonnallisuushäiriö".
        Varsin useat miehet ovat sellaisia, koska tuo lause " saatanan huora ", kuuluu liian monesta suusta, ilman aihetta.

• huomautus kirjoitti:

Kirjoitit lopuksi että "Lyhyesti sanottuna, elät
        liitossa henkilön kanssa, jolla on persoonnallisuushäiriö".
        Varsin useat miehet ovat sellaisia, koska tuo lause " saatanan huora ", kuuluu liian monesta suusta, ilman aihetta.

miehen kanssa, joten vaikea sanoa asiasta mitään.

• Elämä on

Kenenkään naisen ei tarvitse tyytyä luonnevikaiseen. Ainoa keino on juosta, kun vielä voi, eli karkoita tuo idiootti heti totaalisesti elämästäsi.

• se ei pyydä sulta anteex huorittelua enää,ku sitä ei ilmeisesti kiinnosta enää sun tunteet,sitähän anteex pyyntö on,et välittää toisesta,eikö?
      ite oon henk.koht.kuulu huorittelua riidan yhteydessä lukemattomia kertoja myös..sillon kun toinen haluaa olla oikein inhottava ja käyttää pahinta mahdollista nimitystä naisesta..KUNNIOITUSTA MIEHET NAISIA KOHTAAN,ILMAN MEITÄ EI OLIS TEITÄ:)

• omaa lääkettä

Sano joskus miehellesi samalla lailla niin hän huomaa kuinka epämiellyttävältä tuntuu kuunnella huorittelua. Minä kuuntelin huorittelua myös ja tein tämän ja riita siittä kyllä syntyi. Sanoin silloiselle miehelleni että miksikäs sinä saisit minua huoritella ja minä en sinua yhtä mukavalta se minusta tuntuu ku sinustakin!! Sana harkan jälkeen puolisoni huorittelu loppu koska hän tiesi että huorittelisin takaisin.

• on mieshuoriakin

eli nimittele huoraksi vaan takaisin. Kysy vielä perään, että pystytkö tänäänkään istumaan ja tee se yleisellä paikalla. ;)

• ystäviesi kuullen

Kyllä tuo tulee yleistymään niin, että seuraavaksi saat kuulla häneltä huorittelua yleisillä paikoilla. Hän tulee nolaamaan sinut ystäviesi, sukulaistesi ja kaikkien muiden ihmisten silmissä. Nolaamisella tarkoitan sitä, että kaikki muut ihmettelevät, miksi annat kohdella itseäsi noin, etkä jätä koko paskaa oman onnensa nojaan.

Jos mieheni olisi kerrankin nimittänyt minua noin, se olisi ollut kerrasta poikki. Loppu! Slut!

Mieti, oletko todella noin ala-arvoinen, että et löydä mistään oikeaa rehtiä miestä vaan sinun on pakko tyytyä tuollaiseen. Kehut vielä ihanaksi!? Psykopaatti on psykopaatti vaikka voissa keittäis, ei ne pienet kohteliaisuusmielenhäiriöt hänestä ihmistä tee. Jätä koko paska ja heti!

• ihmetellä..

että mistä ne näitä miehiä löytää..Itselleni ei tulisi mieleenkään nimitellä naista tuolla tavalla.

• kun mutta
        ihmetellä.. kirjoitti:

että mistä ne näitä miehiä löytää..Itselleni ei tulisi mieleenkään nimitellä naista tuolla tavalla.

Nehän on niin ihaniii.

Aloitus oli kuitenkin sata-varma provo.
        Eihän noin tyhmää* naistakaan voi olla olemassa oikeesti.

• älkää kuunnelko tuollaista!

"Olen seurustellut ihanan mieheni kanssa nyt pari vuotta...

*yhä piennimmistä syistä. Nykyään tämä sana tulee jo joka riidassa esiin, esim. turpa kiinni saatanan huora, tai haista vittu saatanan huora, tai tuollanen huora etc... mut joka tapauksessa se sana tulee sieltä. Pahimmalta tässä varmaan tuntuu se, että mies yrittää saada mua uskomaan että ansaitsen sen, että hän tekee sitä niin kauan kunnes osaan käyttäytyä ja että, niin kauan kun huorittelusta hermostun, niin kauan hän sitä tekee ja sanaa käyttää.*

Oikeasti on ihania miehiä on olemassa, joilla ei tarvetta tuollaista harrastaa. Miksi ihmeessä tuhlata elämänsä ja pahoittaa tuhat kertaa mielensä olemalla tommosen kanssa, joka ei edes ansaitsisi naista!!!!!!!!!!!!!!

• myös eksäni

aina riidan yhteydessä haukkui huoraksi. Voit arvata, että se ei jäänyt ainoaksi asiaksi, joka suhteessa meni pieleen.

Nykyään kunnioitan itseäni sen verran, että lähden ensimmäisen huora sanan jälkeen, oli mies kuinka "ihana" tahansa. Tosin ei ole eksän jälkeen osunut kohdalle miestä, joka edes riitatilanteessa alentuisi loukkaamaan tuolla sanalla. Asiat riitelee ei ihmiset.

Kannattaa katsella tarkkaan muitakin asioita suhteessa. Oletko oikeasti tyytyväinen ja onnellinen?

• pahinta laatua

Turvat kiinni tommosilta ukoilta. Kunnoitusta kehiin tai on parempi olla yksin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      77
      5952
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3281
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      2908
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2142
    5. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      28
      2111
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      110
      1960
    7. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      1899
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      177
      1877
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1548
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      17
      1318
    Aihe