Torimyyjän palkka??

Työtä hakemassa

Hei! Osaisiko joku sanoa kuinka paljon torimyyjän työstä (kesätyö) voi/pitää pyytää palkkaa? Itselläni ei ole asiasta mitään käsitystä, en ole koskaan ollut vastaavassa tehtävässä.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vastata!

9

13369

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikki mitä

Pystyt myymään ohi isännän , Voit tienata hyvinkin

• Anonyymi

juu ehdottomasti paras palkka

• helen_m

Palkka on harjoittelijan palkka luullakseni, ja se on pikkusen päälle 7 eur/h, jos ihan tes:stä katotaan.

• tessiä

Käsittääkseni torimyyjä ei kuulu mihinkään työehtosopimuksen piiriin vaan naudattaa ainoastaan yleisiä lakiin ja työehtoihin tehtyihin päätöksiin. Palkka ei näin ole sidottu mihinkään.

• paskathousussa

voit olla varmaa siitä että se on mahdollisimman huono sinun kannalta. Jos tarjoavat puolet tai koko summa käteisenä kannattaa sanoa ei kiitos, koska saat lopettaessasi muistaakseni 10% bonusta siitä mitä olet tienannut. Näin torikauppaajat yleensä välttää veroja. Sinun kannalta on kuitenkin edullisempaa tienata koko raha valkoisena.

Torityö on raskasta ja tulet tienaamaan noin 800/kk.

• kaksi kesää jo torimyyjänä

itse olen torimyyjänä jo toista kesää. palkka riippuu ihan työnantajastasi samoin työaika. oma palkkani oli ensimmäisenä kesänä vain 5e/h ja tänä kesänä 6e/h. Kannattaa siis ottaa jokin toinen työpaikka jos vain on tarjolla ellet halua tyytyä pieneen palkkaan.

• töitä etsiessä

torimyynnissä noudatetaan yleensä palvelualojen TES:iä, eli palkkaminimi 8,5e. Mielestäni tuntuu ihan reilulta...

• äåäåäåäåä
    • Anonyymi

Olen torimyyjä. Vihanneksia ja lihasäilykkeitä olen ollut torimyyjänä vieraan palveluksessa ja palkka on 10€ myyntipäivästä ylimääräinen provisio. Jos tuotteita ei jää myymättä. Eli 70e ja käyn joka päivä torilla ti--la ,sunnuntai ja maanantai aina vapaapäivät. Niin palkka kk.ssa on siinä 1500 provikka

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      43
      3683
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      2354
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      32
      1935
    4. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      19
      1679
    5. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      17
      1659
    6. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1578
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1437
    8. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      84
      1398
    9. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      22
      1379
    10. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      89
      1272
    Aihe