Hei! Osaisiko joku sanoa kuinka paljon torimyyjän työstä (kesätyö) voi/pitää pyytää palkkaa? Itselläni ei ole asiasta mitään käsitystä, en ole koskaan ollut vastaavassa tehtävässä.
Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vastata!
Torimyyjän palkka??
9
12361
Vastaukset
- kaikki mitä
Pystyt myymään ohi isännän , Voit tienata hyvinkin
- Anonyymi
juu ehdottomasti paras palkka
- helen_m
Palkka on harjoittelijan palkka luullakseni, ja se on pikkusen päälle 7 eur/h, jos ihan tes:stä katotaan.
- tessiä
Käsittääkseni torimyyjä ei kuulu mihinkään työehtosopimuksen piiriin vaan naudattaa ainoastaan yleisiä lakiin ja työehtoihin tehtyihin päätöksiin. Palkka ei näin ole sidottu mihinkään.
- paskathousussa
voit olla varmaa siitä että se on mahdollisimman huono sinun kannalta. Jos tarjoavat puolet tai koko summa käteisenä kannattaa sanoa ei kiitos, koska saat lopettaessasi muistaakseni 10% bonusta siitä mitä olet tienannut. Näin torikauppaajat yleensä välttää veroja. Sinun kannalta on kuitenkin edullisempaa tienata koko raha valkoisena.
Torityö on raskasta ja tulet tienaamaan noin 800/kk.
- kaksi kesää jo torimyyjänä
itse olen torimyyjänä jo toista kesää. palkka riippuu ihan työnantajastasi samoin työaika. oma palkkani oli ensimmäisenä kesänä vain 5e/h ja tänä kesänä 6e/h. Kannattaa siis ottaa jokin toinen työpaikka jos vain on tarjolla ellet halua tyytyä pieneen palkkaan.
- töitä etsiessä
torimyynnissä noudatetaan yleensä palvelualojen TES:iä, eli palkkaminimi 8,5e. Mielestäni tuntuu ihan reilulta...
- äåäåäåäåä
http://www.tyosuojelu.fi/fi/palkanmaksu
Palkkasuositus on tämän mukaan 1019 euroa kuukausipalkkana, 47,40 euroa päiväpalkkana tai 5,92 euroa tuntipalkkana. - Anonyymi
Olen torimyyjä. Vihanneksia ja lihasäilykkeitä olen ollut torimyyjänä vieraan palveluksessa ja palkka on 10€ myyntipäivästä ylimääräinen provisio. Jos tuotteita ei jää myymättä. Eli 70e ja käyn joka päivä torilla ti--la ,sunnuntai ja maanantai aina vapaapäivät. Niin palkka kk.ssa on siinä 1500 provikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086