Torimyyjän palkka??

Työtä hakemassa

Hei! Osaisiko joku sanoa kuinka paljon torimyyjän työstä (kesätyö) voi/pitää pyytää palkkaa? Itselläni ei ole asiasta mitään käsitystä, en ole koskaan ollut vastaavassa tehtävässä.

Kiitos jo etukäteen jos joku osaa vastata!

9

5776

Vastaukset

• Pystyt myymään ohi isännän , Voit tienata hyvinkin

• juu ehdottomasti paras palkka

• Palkka on harjoittelijan palkka luullakseni, ja se on pikkusen päälle 7 eur/h, jos ihan tes:stä katotaan.

• Käsittääkseni torimyyjä ei kuulu mihinkään työehtosopimuksen piiriin vaan naudattaa ainoastaan yleisiä lakiin ja työehtoihin tehtyihin päätöksiin. Palkka ei näin ole sidottu mihinkään.

• voit olla varmaa siitä että se on mahdollisimman huono sinun kannalta. Jos tarjoavat puolet tai koko summa käteisenä kannattaa sanoa ei kiitos, koska saat lopettaessasi muistaakseni 10% bonusta siitä mitä olet tienannut. Näin torikauppaajat yleensä välttää veroja. Sinun kannalta on kuitenkin edullisempaa tienata koko raha valkoisena.

Torityö on raskasta ja tulet tienaamaan noin 800/kk.

• itse olen torimyyjänä jo toista kesää. palkka riippuu ihan työnantajastasi samoin työaika. oma palkkani oli ensimmäisenä kesänä vain 5e/h ja tänä kesänä 6e/h. Kannattaa siis ottaa jokin toinen työpaikka jos vain on tarjolla ellet halua tyytyä pieneen palkkaan.

• torimyynnissä noudatetaan yleensä palvelualojen TES:iä, eli palkkaminimi 8,5e. Mielestäni tuntuu ihan reilulta...

• Olen torimyyjä. Vihanneksia ja lihasäilykkeitä olen ollut torimyyjänä vieraan palveluksessa ja palkka on 10€ + myyntipäivästä ylimääräinen provisio. Jos tuotteita ei jää myymättä. Eli 70e ja käyn joka päivä torilla ti--la ,sunnuntai ja maanantai aina vapaapäivät. Niin palkka kk.ssa on siinä 1500+ provikka

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Matkustaja ilmoitti omasta koronavirusepäilystään

VR tehosiivosi junavaunuja. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2da2794-58ae-4dbe-807c-83622f985a4c
      Maailman menoa
      140
      7236
    2. Coronasta jo parantuneet sairastuneet uudestaan

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/665a88cc-27e7-4aa9-8ce1-5e7a4f027914 Sairaus voi hetkellisesti mennä lepotilaan ja aktoivoitua uudestaan. Taitaa
      Maailman menoa
      243
      4875
    3. Marin: "Uuden virustaudin leviäminen on asetettava myös oikeaan mittakaavaan."

Pääministeri puhuu eduskunnalle koronaviruksesta ja rauhoittelee tilanteesta. "Tavalliseen kausi-influenssaan sairastuu Suomessa vuosittain noin 5 pr
      Maailman menoa
      63
      3522
    4. Ymmärsinkö oikein tuon Jari Sillanpään jutun?

Siis Jari Sillanpäälle oli tullut hieroja hieromaan Jari Sillanpäätä. Tällä hierojalla oli ollut 12 v lapsi mukanaan saapuessaan Jari Sillanpälle. Tä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1394
    5. Skotlanti lupaa ilmaiset tamppoonit naisille

"Skotlannin parlamentti on hyväksynyt lakiesityksen, joka takaa ilmaiset kuukautissuojat kaikille maassa asuville naisille. Lain mukaan tamponeja ja s
      Maailman menoa
      51
      960