sinettipidennys

lurppu89

Heippa !

Saisin nyt halvalla itelle sinettipidennyksen ja ajattelin sen myös laittaa.Tilasin juuri itselleni 80 sinettiä hairiumista. Vähän epäilyttää vielä, joten voisitteko kertoa kannattaako laittaa ollenkaan ?

Olen lukenut paljon sinettipidennyksistä ja monet sanovat että hiukset ohenee ja lähtee päästä, onko totta ?

Minulla on vähän yli olkapäille yltävä hius ja ei mitenkään liru mutta ei liian paksukaan(olen leikannut aiemmin hiustani kerroksittain), riittääkö 80 sinettiä pidennykseen, en haluaisi mitää lirua ?

Niin ja voiko sinettipidennystä käydä hoitamassa kampaajalla myöhemmin jos haluaisinkin piettää sitä pidempään kuin mitä suositellaan? Ja kuinka paljon hoito suunnilleen maksaa ?

18

13375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainita tosiaan..

Että pidennykseen tarvitaan keskimäärin 150 sinettiä? Eli ei riitä ja noilla saat pelkän hiiren hännän aikaan. Ja ei voi huollattaa sinettejä. Ne on käytännössä liimalla kiinni (vähän niinku kuumaliima) Se liima sulatetaan hiukseen kiinni, joten ei sitä voi tosta vaan ottaa irti ja kun se sinetti pitää hajottaakin irrottaessa. Eli sinetit on kertakäyttö kamaa. Jos haluat uusiokäyttö pidennyksen ni valitse micro ring tai teippi tai ompelupidennys. kynsisinetit ja liimasinentit ovat kertakäyttöisiä.

• ..........

mulla on 100 hairiumista tilattua sinettiä päässä ja hiuksista tuli ihan mielettömän paksut. oma tukka ei ole kovinkaan paksu luonnostaan. joten ei tosta 80sinetistä mitään hiirenhäntää tule..

• siihen mikä..
        .......... kirjoitti:

mulla on 100 hairiumista tilattua sinettiä päässä ja hiuksista tuli ihan mielettömän paksut. oma tukka ei ole kovinkaan paksu luonnostaan. joten ei tosta 80sinetistä mitään hiirenhäntää tule..

kunkin mielestä on paksu tukka. Katsos kun mulla on omasta takaa tosi paksut hiukset ni mulle ei edes 150 riitä, kun ne on sillon ohuemmat kun mun omat. Mulle käsitys paksu/tuuhea on sama kun mun luonnolliset hiukset tai paksumpi. Eli kun sinun sata sinettiä lyötäis mun päähän ni mä valittaisin heti, et ei riitä, kun letti on pelkkä hiirenhäntä. Eli tää onkin kiinni niistä omista käsityksistä ja siitä millasiin on ite tottunut. Eli taitaa selvitä vaan kokeilemalla, et mikä riittää itelle.

• lurppu89
        .......... kirjoitti:

Kaverilla oli 40 sinettiä ja hän sanoi että tuli hyvän paksuiset jo siitä.. joten laitan nuo 80 sinettiä ensin ja lisään jos tarvitsee :)

mutta voihan hiuksia uusiokäyttää jos ne ovat hyvässä kunnossa vai ? että jos haluan jatkaa hiustenpidennysten pitoa voin ottaa vanhat sinetit pois ja tilata uudet vanhoille hiuksille, vai oonko mie ihan tyhmä ? :)

• Ebuyer
        lurppu89 kirjoitti:

Kaverilla oli 40 sinettiä ja hän sanoi että tuli hyvän paksuiset jo siitä.. joten laitan nuo 80 sinettiä ensin ja lisään jos tarvitsee :)

mutta voihan hiuksia uusiokäyttää jos ne ovat hyvässä kunnossa vai ? että jos haluan jatkaa hiustenpidennysten pitoa voin ottaa vanhat sinetit pois ja tilata uudet vanhoille hiuksille, vai oonko mie ihan tyhmä ? :)

Käytännössä mitkään hiustenpidennys hiukset eivät ole hyvässä kunnossa toista käyttöä ajatellen. Kohtalaisessa ehkä, mutta en sen näkösiä hiuksia kahta kertaa päähän laittais. Itse tilaan aina uudet hiukset joka pidennykseen ,vaikka onkin micro ringeillä kiinni.

• onko hyvä?
        Ebuyer kirjoitti:

Käytännössä mitkään hiustenpidennys hiukset eivät ole hyvässä kunnossa toista käyttöä ajatellen. Kohtalaisessa ehkä, mutta en sen näkösiä hiuksia kahta kertaa päähän laittais. Itse tilaan aina uudet hiukset joka pidennykseen ,vaikka onkin micro ringeillä kiinni.

Miten se micro ring pidennys toimii ? laitatatko kampaajalla vai itse ? ja minkäs hintanen se sitten on ?

Osaisiko kukaan sanoa että kärsiikö mun oma hius hirveästi tästä pidennyksestä ? Haluaisin kuitenkin joskus omat pitkät hiukset, enkä aina turvautua pidennykseen. :) hiukseni ovat aina olleet hyvässä kunnossa, en kestäisi mitään kakshaaraista liruhiusta itselläni !

• jepjepjepjepjep

niin eli myös sinettihiuksia voi "uusio" käyttää ja laittaa entisen sinetin tilalle liiman eli liimapistoolilla laittaa kinni daa :DDD Ärsyttää vain tollaset älyköt kestkä oikeasti ei tiiiijä mistä puhuu :D Joten hanki ite ensteks tietoa ja tuu sit vast puhumaan :D

• joka suostuu
        jepjepjepjepjep kirjoitti:

niin eli myös sinettihiuksia voi "uusio" käyttää ja laittaa entisen sinetin tilalle liiman eli liimapistoolilla laittaa kinni daa :DDD Ärsyttää vain tollaset älyköt kestkä oikeasti ei tiiiijä mistä puhuu :D Joten hanki ite ensteks tietoa ja tuu sit vast puhumaan :D

laittaan sinetit uudestaan! Siinä vaan ei oo järkee. Joo mä tiedän et tollaset hemmetin ihq daa pissikset uusiomäyttää kaiken, mut jos on jo vähän järkee päässä ja haluu et aitohius pidennys näyttääkin vielä hyvältä ni niitä ei kannata uusia. Eikä kukaan ammattitaitonen kampaaja vaan suostu kiinnitään niitä hamppuja uudestaan kellekkään, koska jokainen kampaajan laittama pidennys on sille kampaajalle kävelevä mainos ja kuka hemmetti haluu mainostaa, et hei meillä tehään tällasia teinipissis hamppu pidennyksiä? Eli mietis nyt mitä ajattelet. Hei DAA! Ja mieti kuin monta karvaa siitä sinetistä irtoo puolenvuoden aikana? Paljonko niitä on siis sen jälkeen jäljellä tähän sun mainostamaan uusiokäyttöön. Teitä aivottomia pässejä sit kyllä aina löytyy jostain.

• kampaaja.
        joka suostuu kirjoitti:

laittaan sinetit uudestaan! Siinä vaan ei oo järkee. Joo mä tiedän et tollaset hemmetin ihq daa pissikset uusiomäyttää kaiken, mut jos on jo vähän järkee päässä ja haluu et aitohius pidennys näyttääkin vielä hyvältä ni niitä ei kannata uusia. Eikä kukaan ammattitaitonen kampaaja vaan suostu kiinnitään niitä hamppuja uudestaan kellekkään, koska jokainen kampaajan laittama pidennys on sille kampaajalle kävelevä mainos ja kuka hemmetti haluu mainostaa, et hei meillä tehään tällasia teinipissis hamppu pidennyksiä? Eli mietis nyt mitä ajattelet. Hei DAA! Ja mieti kuin monta karvaa siitä sinetistä irtoo puolenvuoden aikana? Paljonko niitä on siis sen jälkeen jäljellä tähän sun mainostamaan uusiokäyttöön. Teitä aivottomia pässejä sit kyllä aina löytyy jostain.

minä laitan asiakkailleni hiukset uudestaan, siis sinetti hiukset. ne voi oikein hyvin uusio käyttää, kunhan asiakas itse on huolehtinut hiuksistaan. ei todellakaan ole kertakäyttötavaraa!

• laittanut
        joka suostuu kirjoitti:

sinettipidennykset, niin kannattaa tosiaan laittaa ne samat hiukset uudestaan päähän jos vaan hiukset on säilyny hyvinä. Ja niin, laadukas aitohius pitääkin säilyä KUUKAUSIA aivan moitteettomana oikeanlaisella käsittelyllä. Jos hoitaa väärin, pesee väärillä tuotteilla, ei käytä oikeanlaisia hoitsikoita, menee märillä hiuksillä nukkumaan, niin ei mikään ihme, että hiukset ovat hamput, vaikka kuinka kallista aitohiusta olisi. Aitohiukset on tarkoitettu moneen kertaan käytettäviksi, ei mitään kertakäyttötavaraa, oma moka jos ei osaa hoitaa niitä oikein.

• kyllä
        laittanut kirjoitti:

sinettipidennykset, niin kannattaa tosiaan laittaa ne samat hiukset uudestaan päähän jos vaan hiukset on säilyny hyvinä. Ja niin, laadukas aitohius pitääkin säilyä KUUKAUSIA aivan moitteettomana oikeanlaisella käsittelyllä. Jos hoitaa väärin, pesee väärillä tuotteilla, ei käytä oikeanlaisia hoitsikoita, menee märillä hiuksillä nukkumaan, niin ei mikään ihme, että hiukset ovat hamput, vaikka kuinka kallista aitohiusta olisi. Aitohiukset on tarkoitettu moneen kertaan käytettäviksi, ei mitään kertakäyttötavaraa, oma moka jos ei osaa hoitaa niitä oikein.

Sinettihiuksia voi uusiokäyttää, sitä varten on olemassa erinlaisia sinetinpoistogeelejä tms. Ja välineitä sinettien rikkomiseen. Sinetit maksaa kaupassa itse ostettuna n.10kpl 12e ja sitten vaan kampaajalle vaihtamaan, ja tietääkseni joka ikinen kampaaja kyllä korjaa sinettejä jos vain nimenomaan olet pitänyt niistä huolta, kaverilla samat hiukset päässä jo 5 vuotta! Hoitoaineet ja muut harjat kuntoon ( sinettihiuksia saisi harjata vain luonnonharjallla) , ni varmasti pysyy hyvänä!

• onkelmainen
        kyllä kirjoitti:

Sinettihiuksia voi uusiokäyttää, sitä varten on olemassa erinlaisia sinetinpoistogeelejä tms. Ja välineitä sinettien rikkomiseen. Sinetit maksaa kaupassa itse ostettuna n.10kpl 12e ja sitten vaan kampaajalle vaihtamaan, ja tietääkseni joka ikinen kampaaja kyllä korjaa sinettejä jos vain nimenomaan olet pitänyt niistä huolta, kaverilla samat hiukset päässä jo 5 vuotta! Hoitoaineet ja muut harjat kuntoon ( sinettihiuksia saisi harjata vain luonnonharjallla) , ni varmasti pysyy hyvänä!

Onko jollain antaa jotain kätevää vinkkiä miten sinnettien uudelleenkiinnitys itrosineteillä onnistuu? Olen ottamassa sinettejä pois päästä poistogeelillä, ja ostanut myös uudet keratiinisinetit. Kampaajani on laittaa ne uudelleen päähäni, mutta mietinkin, että miten se käytännössä näppärästi toimii nyt kun irrotetut hiukset eivät ole enää siisteissä nipuissa sinetillä toisissaan kiinni...? saako hiukset jotenkin kätevästi kiinnitettyä irtonaiseen sinettiin ennen kun kampaajalle marssin, tai onko jollain antaa vinkkiä miten saisin ne valmiiksi "niputettua" ennen päähän uudelleen laittoa? Ettei tarvitse kampaajalle antaa vaan sekasta pussia irtonaisia hiuksia että "kiinnitä nää, täs on sinetit"... Sillon hänen ois helpompi vaan laittaa ne päähän ja aikaakin säästyisi reilusti.

• tänään laitto?
        lurppu89 kirjoitti:

olen tänään laittamassa 40 sinettiä päähän.. hiukseni ovat kyllä todella ohuet. mietityttää nyt kun monet sanoo että 80 sinettiä ei riitä. pitäisi olla n. 150 kpl. totta?

• kampaaja hELSINKI

Kun sinetit ottaa pois, ne ns. murskataan, eli sinetti rikkoutuu, hajoaa tms...
      Uudet sinetit laitetaan niin, että kun sulla on ne vanhat hiukset siinä, niin niistä vaan otetaan sopivan kokoisia osioita, ja "muotoillaan" liimalla uudet sinetit!!

Eli, vanhat hiukset, uudet liimat, ja nyt esim liima pötkylästä leikataan pikkusia liimapaloja jotka sulatetaan kuumennuskolvin kanssa, ja hiuksen ympärille tulee uutta liimaa. eli uusi sinetti. hiusta on aina ekan pois oton jälkeen ehkä n. 2/3 jäljellä, joten suosittelen ostamaan noin 20-50 kpl uutta sinettiä kun laitat entisen tukan päähän!

Näin takaat hienon lopputuloksen :)

• tarvitsee apua

päätin sulta tulla kyselemään kun kampaaja nähtävästi olet (:
        niin että kun itse olen ekakertalainen niin
        pitääkö ne sinetit ostaa ensiksi kaupasta ja sitten mennä
        laittamaan kampaajalle vai voinko mennä kampaajallle suoraa
        että onko niillä siellä sinettejä valmiiksi josta voi valita vai ostanko kaupasta ja laitetaanko ne yleensä itse vai kampaajalla ? jos nyt ymmärsit sanaakaan tästä minun ongelmastani :D

• mokk

nii ja hiustahan lähtee omasta päästä päivittäin,mut kuns ulla on pidennykset ja ne on liimassa kii,ei nää hiukset pääse luonnollisesti tippumaan,niin kun poistaa pidennykset tuntuu ett tukkaa olis lähetnyt sikana,koska onhan se tukkaohuempi (ett ole tottunut pidennyksettömiin) ja käteen jää sitä irronnutta tukkaa :D

• Hah...

Kertakäyttösii ja ******. Tottakai voi sinettipidennyksiä käyttää uudestaan! Jos on hyvin hoitanut hiukset niin niitä voi pitää jopa vuosia! Suosittelen samaa että ostaa yhden tai pari nippua uusia ja kiinnittää ne "vanhojen" lisäksi.

• ring

Microringejä en suosittele, ei pysy miulla ainakaan pääs. Seuraavaksi sinettiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3105
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2865
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2105
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1565
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    9. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1260
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe