Noista puhutaan MUTTA MISSÄ NIIHIN TÖRMÄTÄÄN?
onkohan ihminen kieroutunut jos se haluaa harrastaa seksiä vanhemman naisen kanssa??????
En usko se on vain sellainen salainen tabu jota olisi mukava kokeilla.
Siksi kai kirjoitankin tämän omalla nimimerkillä jos vaikka täällä palstoilla olisi niitä vanhempia naisia antamassa neuvoja?
Vanhemmat naiset........
21
16799
Vastaukset
- päin
Onko kieroutunut, jos suostuu nuoremman miehen kanssa...
- Rakki69
ehkä ehkä ei mistäsitä koskaan tietää......
- olisi varmasti paljon annet...
1:1
- totta.
Eihän nykyaikana tiedä, ketä uskaltaa lähestyä.
- miehet uskaltaa lähestyä nu...
Missä 50 v. ja risat mies voi tavata 20 v. naisia? Niin, ettei tarvi koko yötä jallitella.
- tabu?
Jos siihen tuntee vetoa, miksi se olisi tabu.
- Rakki69
Joo mutta missä on tälläiset naiset mistä ne löytää?
- asenne ratkaisee
olen ollut jo 10 vuotta 17vee nuoremman kanssa kihloissa, rakensimme just kodin yms. löysimme toisemme hyvän huumorin myötä laivaristeilyltä jossa EMME harrastaneet seksiä!!!
- kumpi
asenne ratkaisee kirjoitti:
olen ollut jo 10 vuotta 17vee nuoremman kanssa kihloissa, rakensimme just kodin yms. löysimme toisemme hyvän huumorin myötä laivaristeilyltä jossa EMME harrastaneet seksiä!!!
on 17v nuorempi? Ois kiva tietää. Ittellä 16 nuorempi sälli ja en tiedä mitä tekis/tekee. Kumpikin pitää toista epätietoisuudessa ja eikä taida kumpikaan tietää mitä haluaa.
- ....................
kumpi kirjoitti:
on 17v nuorempi? Ois kiva tietää. Ittellä 16 nuorempi sälli ja en tiedä mitä tekis/tekee. Kumpikin pitää toista epätietoisuudessa ja eikä taida kumpikaan tietää mitä haluaa.
Nainen 17v vanhempi
- oli viime
.................... kirjoitti:
Nainen 17v vanhempi
viikolla puhetta naisystäväni kanssa, kun jonkun iltapäivälehden lööpissä oli siitä, Puuttinin jutusta siihen tanssija tyttöön ja siinä samassa oli listattuna suuren ikäeron omaavista pariskunnista. Ikäerot oli 15-30 vuoden välissä ja tokasin, ettei meillä ole vielä mitään hätää, kun on 9 vuotta ikäeroa. Tokas ettei hän ole ikinä edes ajatellut asiaa, johon en ole muuten minäkään. Neiti minua nuorempi.
- kokenut nainen
oli viime kirjoitti:
viikolla puhetta naisystäväni kanssa, kun jonkun iltapäivälehden lööpissä oli siitä, Puuttinin jutusta siihen tanssija tyttöön ja siinä samassa oli listattuna suuren ikäeron omaavista pariskunnista. Ikäerot oli 15-30 vuoden välissä ja tokasin, ettei meillä ole vielä mitään hätää, kun on 9 vuotta ikäeroa. Tokas ettei hän ole ikinä edes ajatellut asiaa, johon en ole muuten minäkään. Neiti minua nuorempi.
suhde 16 vuotta nuorempaan mieheen ja se oli paras suhde seksin suhteen,mitä minulla on ikinä ollut.Eikä varmasti tule olemaan toista kertaa.
Ihmisen pitää kokea sellaista kerran elämässään.Miten ja milloin se tulee,se on arvoitus.Minä tapasin netin kautta,enkä voinu kuvitella millaisen miehen sain elämääni.
Vaikka suhteen päättyminen sattui ja sattuu vieläkin,en kadu mitään.Olemme tekstailleet viime aikoina,haluaisin tavata vielä,edes yhden kerran.Rakastan häntä todella paljon.
Minun piti elää 43 vuotta,että sain sellaista rakkautta ja jumalaista seksiä osakseni.Se oli molemminpuoleista antamista ja saamista.
Muistan hänet niin kauan kuin elän,ellei tule dementia tai vastaavaa.Säilytän valokuvat hänestä hamaan hautaan saakka.
Et älkää ihmiset välittäkö iästä ja numeroista,ette voi ikinä arvata mitä voi kokea?Tai mitä jää kokematta? - 49v
kokenut nainen kirjoitti:
suhde 16 vuotta nuorempaan mieheen ja se oli paras suhde seksin suhteen,mitä minulla on ikinä ollut.Eikä varmasti tule olemaan toista kertaa.
Ihmisen pitää kokea sellaista kerran elämässään.Miten ja milloin se tulee,se on arvoitus.Minä tapasin netin kautta,enkä voinu kuvitella millaisen miehen sain elämääni.
Vaikka suhteen päättyminen sattui ja sattuu vieläkin,en kadu mitään.Olemme tekstailleet viime aikoina,haluaisin tavata vielä,edes yhden kerran.Rakastan häntä todella paljon.
Minun piti elää 43 vuotta,että sain sellaista rakkautta ja jumalaista seksiä osakseni.Se oli molemminpuoleista antamista ja saamista.
Muistan hänet niin kauan kuin elän,ellei tule dementia tai vastaavaa.Säilytän valokuvat hänestä hamaan hautaan saakka.
Et älkää ihmiset välittäkö iästä ja numeroista,ette voi ikinä arvata mitä voi kokea?Tai mitä jää kokematta?Tapasimme baarissa ja kiinnostus oli heti molemminpuolista. Hän oli 32 v mies ja vietimme yön yhdessä, taivaallista.
Jos tapaamme uudestaan, mikään ei estä toistamasta tätä samaa. Ei miltei 18 v ikäero :)
- Mustasilmäsusanna
Itselläni on treffipalsta käytössä. Olen 56v nainen. Sinne tulee jatkuvasti tarjouksia nuorilta miehiltä, jotka avoimesti kertovat halustaan vanhempaan naiseen. Monella on ensikokemus ollut juuri vanhemman naisen kanssa ja ovat jääneet "kiikkiin" Kokemushan antaa itsevarmuutta ja rentoutta ja siksi emme jännitä missään tilanteessa. Itselläni nuorin on ollut 26v , mutta pääasiassa ovat 29-40 välillä. On ollut jopa 7 kk kestävä tosi tiivis suhde 33v mieheen ja vieläkin harmittaa kun se loppui. Tiedostimme että suhteemme ei olisi realistinen pidemmällä aikavälillä ja tavallaan aika menee hukkaan, koska seurustelu oli tosi tiivistä (2-3 kertaa viikossa ja yökylät päälle) Hukkaan siinä mielessä, ettei kerennyt katseleen ympärilleen muita miehiä.Jos joskus jonkun miehen otan vakavasti, hänen soisi olevan jotain 40-50 välillä.Olen niin tottunut nuorempiin miehiin, etten edes vastaa omanikäiselle kirjoittajalle kuin kohteliaisuus syistä.
- ihmisenikävä
Varmasti löytyisi yhden tai kahdenyön suhteeseen mies joka haluaa vain rakastelua.
Itse kuulun niihin että kaipaan ihmissuhdetta enemmän ja odotan sitä ennenkuin avaan libidoa.
Siis arkea, jnkin asian hoitamista toisen puolesta, kahvin keittämistä ja mukavia puheluita. Kumma kun ei suhdetta löydy, selibaatti jatkuu. En tarkoita tässä mitään yhteenmuuttoa vaan oikeaa seurustelusuhdetta jossa vähän välitetään tunteistakin.
- Vähän vanhempi nainen
Nuorimies löytyi kuntosalilta, nyt jo 2 v ollaan tapailtu. Ravintoloissa on myös kova kysyntä.
Mies on 24 ja minä 38. Nuoret miehet ovat kovasti vanhempien naisten perään, olen huomannut. Parikymppisiä joutuu välillä aivan hätistelemään, aika outoa!- Rakki69
Harmittaa lueskella näitä viestejä..... kun itselle ei käy sellaista tuuria että pääsisi olemaan hetkisen vanhemman naisen kanssa...
- Tarjouksia saanut
Olen ns. vanhempi nainen, joka on saanut tarjouksia nuorilta miehiltä. Ikä ei muuten ole este, mutta eteenpäin ajateltuna.... Aikuinen nainen tietää mitä haluaa ja odottaa saavansa jotain suhteelta.. Aikuinen nainen osaa vaatia.. Toisaalta, saavuttamattoman naisen imago saa miehen yrittämään entistä kovemmin. Jos nuori mies ilmoittaa ettei hänellä ole ennestään lapsia, en halua harkita edes asiaa... Jos sattuisi rakastumaan, olisi kauheata riistää lapsen saamisen onni rakkaaltaan.
- katjaliisa
Enpä ole ajatellut tuota, riistää rakastamaltaan isyyden kokemisen onni.Onhan se niinkin.
Toisaalta eihän hedelmällisyydestä voi etukäteen tietää, saisiko nuoremman naisen kanssa lasta.
Meillä 17 v. ikäeroa, yhdessä reilut puolitoista vuotta, yhdessä asutaan ja ihanasti sujuu.
Minulla 2 lasta edellisestä liitosta, ja nämä ovat osaltaan paikkaamassa tilannetta, että aivan lapsettomaksi ei mies jää. Onhan adoptiolapsiakin, kaikki ei aina ole biologista omaa alkuperää, joita voi rakastaa. - tepu86
Mikä siinä on että kavereitani joita ei vanhemmat naiset kiinnosta, useinkin yritetään iskeä. Minä sitten taas, joka olen monesti yrittänyt lähestyäkin vanhempaa naista, saan aina pakit.
Ikävää lukea tältäkin listalta "rohkaisuja" että lähestykää vain, kyllä naiset oikeasti tykkää. Saamani reaktiot ovat lähinnä olleet kauhistuneita tai huvittuneita.
Olenko liian poikamainen vai missä vika? Olen 22, oman ikäisiltä ei seuran saanti ole vaikeaa, mutta kun nimenomaan kypsemmät rouvattaret kiinnostavat,ja paljon!
Jääköhän ikuiseksi fantasiaksi...
- Anonyymi00021
Itseäni kiinnostaa vanhemmat naiset. Vanhemmilta naisilta olen saanut ikimuistoista seksiä siksi mielen kohteena ovat n.70v leidit olette hyviä ja arvoituksellisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756