Horoskooppimerkit

ja uskottomuus

Onkohan johonkin tähtimerkkiin syntyneillä suurempi alttius olla uskoton kuin jonkin toisen tähtimerkin edustajalla? Onko tämäkin taipumuksemme kirjailtu elämänlankaamme jo syntymämme hetkellä?

Itse en usko päivähoroskooppien tarinoita, mutta oma syntymäkarttaani perustuva tulkinta tuntuu kovin läheiseltä. Oletan siis, että tulen merkkeinä Leijona ja Oinas sekä Jousimies ovat alttiimpia. Omakohtaiset kokemukseni tukevat oletusta. Tietenkään ei pidä yleistää, aina on jokaisessa ihmisryhmässä persoonia, jotka ei ikikuuna päivänä pettäsi ja toiset taas pettäisi. Jaetaanpa ihmisiä millä perustella tahaansa.

Tämän empiirisen tutkimuksen tulos on helposti visualisoitavissa, kun kunkin horoskooppimerkin ensimmäin vastaus tulee tämän alkuperäisen alle ja sitä seuraavat vastaavat saman horoskooppimerkin ketjuun. Mikä merkki saakaan pisimmän ketjun?

46

2852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkup.

Siis minä itse kaurisnainen.

• pettäjä

...

• etsii...
        pettäjä kirjoitti:

...

aina jotain parempaa...eli ei oo mikään ihme jos on pettäjä! Mun ex-mies on kauris...mutta ihme ja kumma hän ei pettänyt! Oli kylläkin kova flirttailemaan mistä jouduin muutaman kerran repimään pelihousuni :D

• Kauris25
        etsii... kirjoitti:

aina jotain parempaa...eli ei oo mikään ihme jos on pettäjä! Mun ex-mies on kauris...mutta ihme ja kumma hän ei pettänyt! Oli kylläkin kova flirttailemaan mistä jouduin muutaman kerran repimään pelihousuni :D

ainakin minä olen "avointa" sorttia..

• alkup.

Ja siis rakastajani Oinasmies.

• alkup.

Oinasmies.

• pettäjämies
        alkup. kirjoitti:

Oinasmies.

....

• oinasmies
        pettäjämies kirjoitti:

....

Oinasmies olen
        Pettänyt olen kumppaniani -> leijonanaisen kanssa jota rakastan...

• niin vastustamaton
        oinasmies kirjoitti:

Oinasmies olen
        Pettänyt olen kumppaniani -> leijonanaisen kanssa jota rakastan...

Minun rakastajani on oinasmies, itse olen leijonanainen.
        Olen sinkku, rakastajani ei...

• nouseva leijona
        niin vastustamaton kirjoitti:

Minullakin on varattu oinasmies rakastajanana. Herkkä , hellä ja intohimoinen mieslaji. Lisäksi oikea camelboots mies, joka kulkee omia polkujaan vaimolta kyselemättä. Olen itse nouseva leijona, ja todentotta, muistutan huomattavasti enemmän leijonaa kuin kaurista.

• iina+
        niin vastustamaton kirjoitti:

ja oinasmies kuuluvat yhteen. Ellei oinasmiehen vaimo ole leijonanainen, niin pahempi juttu.... leijonanaiselle sopisi vielä leijonamies - siinä vaihtoehdot ;).

• avovaimo

Tulenmerkki Jousimieskin...

• Nimetön

Perusmerkki jousimies, muista en tiedä...

• petti
        Nimetön kirjoitti:

Perusmerkki jousimies, muista en tiedä...

vesimiehen

• nouseva skorppion

ovat pahimman luokan pettäjiä! Vaakana osaa puhua mustankin valkoiseksi ja jos se ei auta niin sitten skorpionina alkaa pistellä myrkkypiikillään.

• yks vaaka

Mites ihmeessä mä en oo sitten ikinä pettänyt? Ehkä olen vaan ollut tosi väärässä että olen uskollinen, pitääpä heti alkaa nussimaan muita että täytän tämän vaa'an pettämis-määrittelyn.

Hohhoijaa mitä skeidaa taas syötetään. Olen ymmärtänyt että jousimiehet tykkää enemmän mansikkajäätelöstä kuin leijonat ja joskus kaksosilla on vaaleammat hiukset kuin muilla. Oinaalla on tunnetusti joskus nuha.

• alkup.
        yks vaaka kirjoitti:

Mites ihmeessä mä en oo sitten ikinä pettänyt? Ehkä olen vaan ollut tosi väärässä että olen uskollinen, pitääpä heti alkaa nussimaan muita että täytän tämän vaa'an pettämis-määrittelyn.

Hohhoijaa mitä skeidaa taas syötetään. Olen ymmärtänyt että jousimiehet tykkää enemmän mansikkajäätelöstä kuin leijonat ja joskus kaksosilla on vaaleammat hiukset kuin muilla. Oinaalla on tunnetusti joskus nuha.

Kuten aloituksessa kirjoitin. Ei pidä ikinä yleistää. Aina jokaisessa ryhmässä on poikkeavaikin yksilöitä, jaettiinpa ihmiset millä tavalla hyväänsä ryhmään.

Emmehän me kauriitkaan ole lainkaan seksuaalisia. Arvohierarkiassamme seksi on vihonviimeinen asia. Uskollisuuden ruumiillistumia ;-)

• kovasti halutaan

Poikkeuksena muihin miehiin leijonamies tekee pettämisvalinnan itse, eikä ole väkisin vietävissä :D

• uskollinen...

Olen skorpioni ja uskollinen viimeiseen asti...vaikka suhteessa on ongelmia niin pettämään en lähde!
      Tiedän tosin yhden skorpionimiehen joka pettää naistansa joka käänteessä...mutta yleensä skorpioni mielletään uskolliseksi!
      Skorpionia on silti kahta sorttia...korkealla liitelevä kotka ja matalalla mateleva käärme!

Neitsyt on taas petollinen...tiedän yhden mies ja nais neitsyen ja molemmat ovat ainakin nuoruudessaan olleet todella petollisia...
      Myös kalat ovat kovia valehtelemaan ja pettämään...

• intohimoa

puhdasta ja paljasta.

• miepä

oon skorppiooni ukkomiehen salarakas

• vaikeuksia sitoutua

Pari eri kokemusta pettäjäkaksosesta.

• kaksonen...........

kaksonen.

• sitten,,,,,,,,,,,
        kaksonen........... kirjoitti:

kaksonen.

eräs romantiikannälkäinen vesimies.

• teidän kanssanne

Ei se pettäjä selity aurinkomerkin perusteella.
      Se tulee muista planeetoista kuin auringosta tai sitten kahden/kolmen eri planeetan yhteisvaikutuksesta. Nyt ollaan kyllä Aku Ankka -tasolla täällä...

Täällä oli myös maininta vaaleista kaksosista. Kaksosluonne on kyllä yleensä tumma, pieni ja ketterä. Usein hoikka, koska harrastaa hyötyjumppaa, kädet heiluvat ja jalka vipattaa paitsi nukkuessa.

• aurinkoinenOINAS

Olen oinasnainen ja mieheni kauris. En ikinä pettäsi rakastani. Kunnioitan häntä sen verran, että ottaisin ensin eron ennen kuin hyppäisin toisen miehen punkkaan. Ja sama juttu toisin päin. Tää aurinkomerkkihöpötys on taa yksi tekosyy pettämiselle.

• KAURIS JA OINAS

Olen oinasnainen ja mieheni kauris. En ikinä pettäsi rakastani. Kunnioitan häntä sen verran, että ottaisin ensin eron ennen kuin hyppäisin toisen miehen punkkaan. Ja sama juttu toisin päin. Tää aurinkomerkkihöpötys on taa yksi tekosyy pettämiselle.

• kaksosista :)

Uskollinenkin olen vielä :)

• vesimies m

salainen suhde jatkunut reilun puolitoista vuotta

• ja myös

vaaka-miehet ovat oman kokemukseni mukaan pettäjiä.

• ja pettänyt

leijona-miehen kanssa, vaikka molemmat olemme perheellisiä.

• eikä....

Me olemme miehen kanssa molemmat vaakoja. Kovia flirttailemaan mutta pettäminen ei ihan niin vain onnistu!

• jarkarja
        ja pettänyt kirjoitti:

ikäinen tämä leijona-nainen on ja kuinka ajauduit tuohon tilanteeseen? Onko miehelläsi tuosta suhteesta mitään hajua?

• jorppas
        ja pettänyt kirjoitti:

sinä tämän leijona-miehen saalistit vai olitteko tuttuja jo entuudestaan? Kiinnostaa tietää siksi että mulla on leijona-naisista ihan erinlainen kuva.

• leijonanaista
        ja pettänyt kirjoitti:

olen vonkannut, tyhmyyttään eivät ole suostuneet. Luulevat varmaan olevansa pettämisen yläpuolella.

• on syntynyt

ensi viikolla.........:)

• härkänainen.

Mut vois sitä kyllä hakita vakavasti,
        kun toi mieskin on välillä niin ärsyttävä,
        että sitä pitäis kai ruoskia rintaliiveillä,
        jos se siitä rauhoittuis?

• HÄRÄT
        härkänainen. kirjoitti:

Mut vois sitä kyllä hakita vakavasti,
        kun toi mieskin on välillä niin ärsyttävä,
        että sitä pitäis kai ruoskia rintaliiveillä,
        jos se siitä rauhoittuis?

olekaan sellaisia mutta joukosta löytyy ainakin yksi tyyppi,joka elää valheen kiemuroissa ja pettää minkä ehtii....se on oravanpyörässä koko ajan..hah hah haa!

• Yksi Eroava

Mitä laajempi otanta otetaan tähän tutkimukseen, sen varmemmin VAIN seuraavat horoskooppimerkit osoittautuvat uskottomiksi:

Oinas
      Härkä
      Kaksonen
      Rapu
      Leijona
      Neitsyt
      Vaaka
      Skorpioni
      Jousimies
      Kauris
      Vesimies
      Kalat

• ei avioliittoa

Olen leijona, joka on pettänyt. Se on ollut seuraus, ei syy.

Mutta en olekaan koskaan ollut naimisissa, olen lähtenyt aina suhteesta, kun olen joutunut pettämään.

Leijona pitää puolensa, ennemmin tai myöhemmin. Jos en ole karjunut, tunteet ovat lopahtaneet.

• yksi Eroava

LÖYSITKÖ OMAN horoskooppimerkkisi tuosta listasta?

Jos löysit, ja olet vakituisessa parisuhteessa niin kannattaa erota HETI! Koska on tähtiin kirjoitettu että petät ennemmin tai myöhemmin ja se ei ole oikein puolisoasi kohtaan.

• Pikku fisu

on pettäjä, mutta hän onkin kakkonen, niin ei se haittaa.

• kevennystä

Tämä on niin ahdistava palsta että hyvä kun on vähän kevennystä edes horoskooppien muodossa.

• Empireaa

Parista Leijonasta huonot kokemukset, muista merkeistä ei enempää pahaa.
      Nyt koeajossa Kaksonen, ei faktoja, mutta luottamus vielä kovasti hakusessa.
      t. Yltiö rehellinen Scorppio

• seukkailee

varatun Oinasmiehen kanssa. Ja kaksosnaiset voivat olla myös vaaleita, itse olen ihan aidosti blondi. Oikeesti horoskooppimerkillä ei ole mitään tekemistä uskollisuuden kanssa. Sinkkuna ollessani minua ovat vokotelleet mm. varatut Leijona, Oinas, Rapu, Vesimies, Härkä.. varmaan kaikki merkit löytyy jos oikein tarkkaan mietin. Kyl se taitaa olla tilaisuus joka tekee varkaan, ei horoskooppimerkki:)

• rapuja seurannut

kyllä rapu ravun tuntee, ja sitä ne ei pysyt peittämään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1179
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1038
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      833
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      811
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      754
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    Aihe