Kuinka paljon
rakkautta
syntymämme
aikaan saikaan
Isämme ja äidit
sukulaiset
rakkautta
kaikki kukkuroillaan
Yhteen ihmiselämään
mahtuu paljon
rakkautta
ihan jokaiseen
Edes elämän
loppu kuolemaan
rakkautta
ei pysty hautaamaan
Elämän alku ja loppu
14
433
Vastaukset
- *Rakkaudenlahja*
erilaisen runon taas kirjoitit mutta tästä ei puutu mitään.Rakkauden voi kirjoittaa monella tavalla ja niin monta ihmistä on elämässä tärkeää ja rakasta.Sydämelliset kiitokset kuuluvat sinulle!
- tomppa2006
..tarkoituksella, rakkausrunot on aihepiirinä todella monipuolinen, loppumaton...
Sydämellinen kiitos hyvästä palautteesta.
- padme_amidala
..oletpa pohtinut kauniisti rakkauden olemusta. Pidin levollisista hyvin mietityistä ajatuksistasi. Runosi rauhoitti kiireisen iltapäivän.
Kiitos ajattelua antavasta runostasi : )- tomppa2006
...tämänkin runon takana on nainen...
Kävelin hautausmaalla ja huomasin erään naisen koskettavan kädellään hautakiven nimeä, aivan kuin silittävän. Kivessä oli miehen nimi.
Surullista mutta sitä suurinta rakkautta!
- kaaru
Kun olin lapsi
puristin isääni kädestä
kyläreissuilla
pyörän tarakalla
painauduin turvallisesti
hänen selkänsä taakse
kun lähdin maailmalle
löysin käden ei niinkään turvallisen
mutta lapsille sitä rakkautta
ammensin kun itse muka vaille jäin
nyt on jo seuraava polvi
oma nappisilmä
sunnuntaina vuosi täys
Ja kuitenkin sitä vielä
ojentaa kättä
tarttuuko siihen kukaan
Vielä elämääni
mahtuu rakkautta
Hieno...koskettava runo Tomppa Sinulta, yritin itse kans jotain:)))- tomppa2006
...yritykseksi, oikein hieno vastaruno tuli kirjoittamastasi tekstistä...
Paljon on rakkautta ympärilläsi, mennyttä ja tulevaa. Oli ilo lukea palauttettasi, kiitos.
Runossasi on niin paljon...rakkaudesta
Ihan kaikkeen en yhdy,
muttei se estä minua pitämästä runostasi:)- tomppa2006
...on asioita, joihin voi eksaktisti yhtyä, heh...
Sen tiedän varmasti, että rakkaudesta sinulla on kokemusta ja osaat siitä kirjoittaa.
Itse rupesin miettimään, ettei varmaan kaikki ihmiset edes hyväksy hautausmaalla kuljeskelua ilman varsinaista asiaa. Nautin itse hiljaisuudesta ja rauhasta. En minä siellä sentään päivittäin huuhaile, en edes viikottain. Joskus vaan.
*hymyilee*
- TöllinLiisa
On ikuinen.
Ilman rakkautta,
ei ois elämää.
Syvää pohdiskelua, hyvä
Hyvää kevän aikaa..Liisa- tomppa2006
...rakkaus ei koskaan häviä...
Uskon ikuiseen rakkauteen. Kiitos Liisa palautteesta, minulle tuli hyvä mieli.
Hyvää illanjatkoa ja hyvää kevään aikaa..tomppa
- Yölintu**
kuinka kaunis ja herkkä hetki syntymä
ja kuolema on,,
ja sitten rakkautta elämässä
varmasti kaikki saa, edes joskus,
joillakin on hyvä suhde ja kestävä tai sitten joku(kirjoittaja) on kokenut monta rakastumista ja saanut rakastaa, nytkin äsken laitoin miesystävälle viestin, että kiitollinen ja onnellinen oon kun saan Sinua rakastaa,
tänään on koskettanut tää bussionnettomuus ja aika läheltä kuoli se pikkutyttö 6.v,,
sekä kaikki nää uhrit ympäri suomea,
tämä pysäyttää meitä, koskaan ei tiedä, milloin on hetki viimeinen,
ja mulla koskettaa paljon, tää sun runosi synty, hautuumaalla käyntisi, kyyneleet valuu, mutta ei se mitään, herkkyydellä sinäkin oot tomppa hipaissut minua,sielun kukkaa, ystävyydellä, rakkaudella,,
rakastetaan ja katsellaan kauneutta ympärillämme ja kuinka paljon onkaan rakkautta,,
rakkaudella yötirpu herkin siivin**- tomppa2006
...ihmisen kyyneleet, yritän todella löytää sanat, jotka sinulle voisin kirjoittaa...
Oman lapsen syntymä on ollut minulle vaikuttavin yksittäinen kokemus, sellainen upea tunne, joka kokemuksena on parasta elämässäni ja toi elämääni suunnattomasti rakkautta.
Sitten taas toiselta puolelta, äitini kuolema vei mennessään rakkaimman ihmisen läheltäni, mutta kuolema ei vienyt rakkauttani häneen.
- lindalinda1
Runosi on totuus, runosi on rakkaus.
Vallan mahtavaa luettavaa.- tomppa2006
...alkoi aurinkoisissa merkeissä...
Kiitos siitä kuuluu sinulle linda.
*hymyilee*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131524Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621485- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 150685
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala384588- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515