Mulla on kasvoissa punertavia täplämäisiä arpia, jääneet siis finneistä jopa ilman niiden puristelua:(
Eli naama on siis aika kamalan näköinen ja kesäkin ois tulossa joten ois kiva näyttää hyvältä.
Mikähän olisi paras "tasoitushoito" tämäntyyppisille arville. Onko jollain hyviä vinkkejä esim. kosmetologi-hoidoista? Onko kukaan kokeillut esim. yrttisyväkuorintaa tms.
Ja tietääkö joku miksi tällaisia punaisia arpia syntyy, ilmiö on mulle aika uusi sillä aikaisemmin (n.pari vuotta taakse päin) tällaisia ei mulle finneistä jäänyt:(
Arpien hionta?
4
1159
Vastaukset
- auttoi
mikrohionta, tosin sain useamman kerran käydä mutta arvet katosivat.
- miiru maaru
Kuinka paljon toi mikrohionta maksaa,siis noin suunnilleen ees???Auttaako se ku finneistä on jääny pieniä "reikiä" ihoon?
- leemukka
miiru maaru kirjoitti:
Kuinka paljon toi mikrohionta maksaa,siis noin suunnilleen ees???Auttaako se ku finneistä on jääny pieniä "reikiä" ihoon?
Mulle ei ollut mitään iloa mikrohionnasta, mutta tulos riippuu tietysti "reikien" syvyydestä. Ja kuinka vanhoja arvet on. Tehoaa kuulemma uusiin arpiin paremmin kuin vuosia vanhoihin.
Kannattaa kysellä mikrohiontaa tekevistä hoitoloista. Ja hintahaarukkakin on leveä. - finniarpia
leemukka kirjoitti:
Mulle ei ollut mitään iloa mikrohionnasta, mutta tulos riippuu tietysti "reikien" syvyydestä. Ja kuinka vanhoja arvet on. Tehoaa kuulemma uusiin arpiin paremmin kuin vuosia vanhoihin.
Kannattaa kysellä mikrohiontaa tekevistä hoitoloista. Ja hintahaarukkakin on leveä.alkaa jäämään noin 25 ikävuoden jälkeen.
Ei kestäisi nypistellä, sillä se vain pahentaa.
Olisi kiva kuulla vielä lisää onko muilla
auttanut esim. tuo mikrohionta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884