PS Kemi pelaa

käykää katsomassa

Käykää katsomassa pelejä. On nimittäin ihan hauska setti, kun yhdistää pelin ravintolan samaan syssyyn. Plussaa antaa jos vielä ymmärtää pelistä jotain. Olispa kiva jos kotikaupungin seuraa käytäisiin kannustamassa, siellä on muutama tosi lupaava tyyppi tulevaisuutta silmällä pitäen.

Ja please, älkää valittako pelin tasosta, se ei ole ykkösliigan juttu. Peli kehittyy sitä mukaa kun on seuralla edellytyksiä kehittää toimintaansa ja ilman yleisön supporttia sitä ei tule. Pääasia että viedään pisteet kotiin hyvällä fiiliksellä, eikö?

15

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fanitustus

      Harmi vain kun Veikkaus on määrännyt suomessa pelipäiväksi sunnuntain. Mielestäni ehdottomasti parempi pelipäivä jalkapallossa olisi lauantai.

      Lauantai iltapäivän peli pelin jälkeiset rantaoluet -> kotiin. Ehkä mukavalla ilmalla kesällä lauantai iltapäivänä voisi hyvinkin olla kymmeniä(jos ei satojakin) sellaisia henkilöitä katsomossa, jotka eivät sinne muuten lähde.

      • fc everton

        Siitä olisi mukavaa lähteä jatkoille ilman huolta huomisesta. Olisi kytketty tavallaan kaksi pakettia toisiinsa -> pelit ja ravintolat.


      • ainoa oikea.
        fc everton kirjoitti:

        Siitä olisi mukavaa lähteä jatkoille ilman huolta huomisesta. Olisi kytketty tavallaan kaksi pakettia toisiinsa -> pelit ja ravintolat.

        Eipä kiinnosta seurata tuollasen muovijoukkueen pelejä.


      • n.i.m.i.m
        ainoa oikea. kirjoitti:

        Eipä kiinnosta seurata tuollasen muovijoukkueen pelejä.

        Entäs ny?


    • Missäsuomalaiset

      Kuka haluaa kattoa kun ulkkarivahvistukset avauksessa?

      • Tuusiekin

        Viimeksi oli jo 2000 katsojaa ja Rovaniemeläisiä vastaan varmaan 3000 katselijaa eli joitakin se ainakin kiinnostaa. Minä menen myös vaikka ei peli oikein kiinnosta mutta onpahan kerrankin kemissä jossain porukkaa.


      • kyllämennään

        Hyvä kommentti


    • Missäsuomalaiset

      No jos tulisin kattoon, niin tulisin kattoon ropsin peliä. Niin ja RoPS voittaa pelin.

    • frfere

      Tänään Lapin paikallispeli PS Kemi-RoPS.
      Ja ISTV:n videokuvan perusteella näyttää olevan tupa aika lailla täynnä. Moni odottanut tuota ottelua. Hienoa kun kemiläisillä on edes yksi pääsarjatason urheilujoukkue.

    • nollakaksi

      Niin se vaan Rops tuli ja näytti kuka on lapin herra. Ei ollut kemin muukalaislegioonalla mitään jakoa. Propsit kemiläisille kuitenkin hyvästä yleisömäärästä.

    • Missäsuomalaiset

      olipa mahtava peli, Rops aivan ylivoimainen!

      • Laittomia savupommeja kentän katsomosta paukautettiin, joten ei muuta kuin rangaistukset käytäntöön. Kemi suljettakoon liigasta ellei suostu pelamaan kotipelejänsä puoluettomaalla kentällä.
        Jos vastaavanlainen tilanne olisi sattunut esim. I.F.K, tai SJK:n kentällä olisi katastrofi ollut valmis.


    • kemiläine

      Muukalaislegioonasta puheenollen : Rops:n kokoonpanossa ei ollut eilen ainuttakaan rovaniemeläistä.. ;)

    • PSkemiVoittaa

      Sauvosaaren uusi ennätys PS Kemi - ROPS pelissä: 3976 katsojaa.
      Vaikka hävittiin, niin oli hieno tunnelma ja mahtavaa että Kemissäkin pelataan liiga pelejä!
      Viimeksi olen käyny kattoon jonku KEPSin pelin joskus -92
      Nyt aion käydä kattomassa kaikki kotipelit PS:ltä.
      Jos vaikka tulis se voittokin joskus sitte :)

    • Myötähäpeä

      Joo,kepsin jälkeen mulle eka ja vika peli.surkeeta tunarointia,ei vaan jaksa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe