Näin suosittua keskustelukanavaa tarkkailee melko varmasti monet ammattilaisetkin. Mistäs sen ikinä tietää vaikka joku lääkäri, psykologi tai
krimilaalityöntekijä lukisi tämänkin viestin ja se tekee minut vainoharhaiseksi.
"Uin veressä"
MarttyyriMallari-TTt
Meitä tarkkaillaan
16
994
Vastaukset
- gek-ko
Kai täällä nyt aika monella joku ammatti on.
"Itse myin joskus tavaroita"
t: gtarkoitin sitä että he tutkivat tätä palstaa ikään kuin virkansa puolesta.
"Kaikki tämä psykoottisuus ei ole välttämättä näytelmää"
MarttyyriMallari-TTt- gek-ko
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
tarkoitin sitä että he tutkivat tätä palstaa ikään kuin virkansa puolesta.
"Kaikki tämä psykoottisuus ei ole välttämättä näytelmää"
MarttyyriMallari-TTtEi heitä kiinnosta.
"Et edes sinä"
t: g gek-ko kirjoitti:
Ei heitä kiinnosta.
"Et edes sinä"
t: gno sitten tämäkin viesti menetti tarkoituksensa.
"Kuulen ääniä"
MarttyyriMallari-TTt
- tasavallan
presidentin ja valtioneuvoston jäsenet. Rivikansanedustajat eivät tanssiharrastuksiltaan ehdi lukea palstaa (tai osaa lukea mitään).
- oona.
Hehee...taatusti ainakin kallonkutistajia kiinnostaa tää "meidän palsta".;)
"Sen verran outoa porukkaa...";)- Mene pois tältä palstalta
Ja jätehuoltoa sun paskas.
niinpä ja joukossamme on aivan varmasti myös neroja.
"Ja useimmat nerot ovat valitettavasti myös hulluja"
MarttyyriMallari-TTt- ...elina...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
niinpä ja joukossamme on aivan varmasti myös neroja.
"Ja useimmat nerot ovat valitettavasti myös hulluja"
MarttyyriMallari-TTtNiin, hulluuden ja nerouden välinen raja on kuin veteen piirretty avaruusalus. Oikeastaan olen kohdannut oman nerouteni vasta mielisairauden porteilla. Sitä ei vain moni tavallinen tollukka osaa lukea...
- temeq
...elina... kirjoitti:
Niin, hulluuden ja nerouden välinen raja on kuin veteen piirretty avaruusalus. Oikeastaan olen kohdannut oman nerouteni vasta mielisairauden porteilla. Sitä ei vain moni tavallinen tollukka osaa lukea...
sulkeutuu.
- vänkyrä-nainen
työajan ulkopuolella kiinnostaa töitä tehdä ja jotenkin musta tuntuu, et kallonkutistajat ois ihan tarpeeks ylityöllistettyjä muutenkin, tuskin ehtii tyoajallaan palstalaisia analysoimaan.
:) - temeq
loppukaneettisi koskaan! Aivan mahtava.
Milloin aloitat uhoamisen uudelleen? Oot pehmentyny aika tavalla. hallituksen joukot kävivät yöllä asettamassa hampaaseesi radiolähettimen, jotta voisit kuunnella Groovea myös työmatkoilla.
Käykö ne porukan aakkosjärjestyksessä läpi? Onneksi t:hen on vielä matkaa. Mites sulla - mihin hampaaseen sen laittoivat? Saako radiokanavaan vielä vaikuttaa?
ttuplai kirjoitti:
Käykö ne porukan aakkosjärjestyksessä läpi? Onneksi t:hen on vielä matkaa. Mites sulla - mihin hampaaseen sen laittoivat? Saako radiokanavaan vielä vaikuttaa?
toistaseks on vaan groove-mallia. Huhujen mukaan ens kuussa olis tulossa hallituksen joukoille myös iskelmäradiomallia, jolla voidaan kiduttaa uhria Lea Lavenin "kortit kertoo kohtalomme" -biisillä luomuvihanneksen tasolle. Tätä käytetään vaan spessutapauksissa: eli tyyliin et sä yrität hyydyttää Alex Stubbornin kestohymyä.
Ei mulle mitään ole asennettu. Vaik välillä mulla kyllä tinnututtaa korvissa oikein kunnolla.Einsten1 kirjoitti:
toistaseks on vaan groove-mallia. Huhujen mukaan ens kuussa olis tulossa hallituksen joukoille myös iskelmäradiomallia, jolla voidaan kiduttaa uhria Lea Lavenin "kortit kertoo kohtalomme" -biisillä luomuvihanneksen tasolle. Tätä käytetään vaan spessutapauksissa: eli tyyliin et sä yrität hyydyttää Alex Stubbornin kestohymyä.
Ei mulle mitään ole asennettu. Vaik välillä mulla kyllä tinnututtaa korvissa oikein kunnolla.et ei aakkosjärjestystä - eli mulla on vielä toivoa. Täytyy varmaan jättää Stubb rauhaan. Mut hei - eiks tollanen kidutus ole kielletty jossakin rauhansopimuksissa. Tosin kait aina voi pukea jenkkisotilaan univormun päälle kun kääntää biisin soimaan - niillä lienee syytesuoja.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125