Meitä tarkkaillaan

Näin suosittua keskustelukanavaa tarkkailee melko varmasti monet ammattilaisetkin. Mistäs sen ikinä tietää vaikka joku lääkäri, psykologi tai
krimilaalityöntekijä lukisi tämänkin viestin ja se tekee minut vainoharhaiseksi.



"Uin veressä"


MarttyyriMallari-TTt

16

986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

      Kai täällä nyt aika monella joku ammatti on.

      "Itse myin joskus tavaroita"

      t: g

      • tarkoitin sitä että he tutkivat tätä palstaa ikään kuin virkansa puolesta.


        "Kaikki tämä psykoottisuus ei ole välttämättä näytelmää"


        MarttyyriMallari-TTt


      • gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tarkoitin sitä että he tutkivat tätä palstaa ikään kuin virkansa puolesta.


        "Kaikki tämä psykoottisuus ei ole välttämättä näytelmää"


        MarttyyriMallari-TTt

        Ei heitä kiinnosta.

        "Et edes sinä"

        t: g


      • gek-ko kirjoitti:

        Ei heitä kiinnosta.

        "Et edes sinä"

        t: g

        no sitten tämäkin viesti menetti tarkoituksensa.


        "Kuulen ääniä"


        MarttyyriMallari-TTt


    • tasavallan

      presidentin ja valtioneuvoston jäsenet. Rivikansanedustajat eivät tanssiharrastuksiltaan ehdi lukea palstaa (tai osaa lukea mitään).

    • oona.

      Hehee...taatusti ainakin kallonkutistajia kiinnostaa tää "meidän palsta".;)


      "Sen verran outoa porukkaa...";)

      • Mene pois tältä palstalta

        Ja jätehuoltoa sun paskas.


      • niinpä ja joukossamme on aivan varmasti myös neroja.


        "Ja useimmat nerot ovat valitettavasti myös hulluja"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...elina...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        niinpä ja joukossamme on aivan varmasti myös neroja.


        "Ja useimmat nerot ovat valitettavasti myös hulluja"


        MarttyyriMallari-TTt

        Niin, hulluuden ja nerouden välinen raja on kuin veteen piirretty avaruusalus. Oikeastaan olen kohdannut oman nerouteni vasta mielisairauden porteilla. Sitä ei vain moni tavallinen tollukka osaa lukea...


      • temeq
        ...elina... kirjoitti:

        Niin, hulluuden ja nerouden välinen raja on kuin veteen piirretty avaruusalus. Oikeastaan olen kohdannut oman nerouteni vasta mielisairauden porteilla. Sitä ei vain moni tavallinen tollukka osaa lukea...

        sulkeutuu.


    • vänkyrä-nainen

      työajan ulkopuolella kiinnostaa töitä tehdä ja jotenkin musta tuntuu, et kallonkutistajat ois ihan tarpeeks ylityöllistettyjä muutenkin, tuskin ehtii tyoajallaan palstalaisia analysoimaan.


      :)

    • temeq

      loppukaneettisi koskaan! Aivan mahtava.

      Milloin aloitat uhoamisen uudelleen? Oot pehmentyny aika tavalla.

    • hallituksen joukot kävivät yöllä asettamassa hampaaseesi radiolähettimen, jotta voisit kuunnella Groovea myös työmatkoilla.

      • Käykö ne porukan aakkosjärjestyksessä läpi? Onneksi t:hen on vielä matkaa. Mites sulla - mihin hampaaseen sen laittoivat? Saako radiokanavaan vielä vaikuttaa?


      • ttuplai kirjoitti:

        Käykö ne porukan aakkosjärjestyksessä läpi? Onneksi t:hen on vielä matkaa. Mites sulla - mihin hampaaseen sen laittoivat? Saako radiokanavaan vielä vaikuttaa?

        toistaseks on vaan groove-mallia. Huhujen mukaan ens kuussa olis tulossa hallituksen joukoille myös iskelmäradiomallia, jolla voidaan kiduttaa uhria Lea Lavenin "kortit kertoo kohtalomme" -biisillä luomuvihanneksen tasolle. Tätä käytetään vaan spessutapauksissa: eli tyyliin et sä yrität hyydyttää Alex Stubbornin kestohymyä.

        Ei mulle mitään ole asennettu. Vaik välillä mulla kyllä tinnututtaa korvissa oikein kunnolla.


      • Einsten1 kirjoitti:

        toistaseks on vaan groove-mallia. Huhujen mukaan ens kuussa olis tulossa hallituksen joukoille myös iskelmäradiomallia, jolla voidaan kiduttaa uhria Lea Lavenin "kortit kertoo kohtalomme" -biisillä luomuvihanneksen tasolle. Tätä käytetään vaan spessutapauksissa: eli tyyliin et sä yrität hyydyttää Alex Stubbornin kestohymyä.

        Ei mulle mitään ole asennettu. Vaik välillä mulla kyllä tinnututtaa korvissa oikein kunnolla.

        et ei aakkosjärjestystä - eli mulla on vielä toivoa. Täytyy varmaan jättää Stubb rauhaan. Mut hei - eiks tollanen kidutus ole kielletty jossakin rauhansopimuksissa. Tosin kait aina voi pukea jenkkisotilaan univormun päälle kun kääntää biisin soimaan - niillä lienee syytesuoja.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      345
      4088
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      278
      2307
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      129
      1650
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      97
      1431
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1403
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1267
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1238
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      54
      1110
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1074
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1006
    Aihe