Meitä tarkkaillaan

Näin suosittua keskustelukanavaa tarkkailee melko varmasti monet ammattilaisetkin. Mistäs sen ikinä tietää vaikka joku lääkäri, psykologi tai
krimilaalityöntekijä lukisi tämänkin viestin ja se tekee minut vainoharhaiseksi.

"Uin veressä"

MarttyyriMallari-TTt

16

1007

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gek-ko

Kai täällä nyt aika monella joku ammatti on.

"Itse myin joskus tavaroita"

t: g

• tarkoitin sitä että he tutkivat tätä palstaa ikään kuin virkansa puolesta.

"Kaikki tämä psykoottisuus ei ole välttämättä näytelmää"

MarttyyriMallari-TTt

• gek-ko
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

tarkoitin sitä että he tutkivat tätä palstaa ikään kuin virkansa puolesta.

"Kaikki tämä psykoottisuus ei ole välttämättä näytelmää"

MarttyyriMallari-TTt

Ei heitä kiinnosta.

"Et edes sinä"

• gek-ko kirjoitti:

Ei heitä kiinnosta.

"Et edes sinä"

no sitten tämäkin viesti menetti tarkoituksensa.

"Kuulen ääniä"

MarttyyriMallari-TTt

• tasavallan

presidentin ja valtioneuvoston jäsenet. Rivikansanedustajat eivät tanssiharrastuksiltaan ehdi lukea palstaa (tai osaa lukea mitään).

• oona.

Hehee...taatusti ainakin kallonkutistajia kiinnostaa tää "meidän palsta".;)

"Sen verran outoa porukkaa...";)

• Mene pois tältä palstalta

Ja jätehuoltoa sun paskas.

• niinpä ja joukossamme on aivan varmasti myös neroja.

"Ja useimmat nerot ovat valitettavasti myös hulluja"

MarttyyriMallari-TTt

• ...elina...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

niinpä ja joukossamme on aivan varmasti myös neroja.

"Ja useimmat nerot ovat valitettavasti myös hulluja"

MarttyyriMallari-TTt

Niin, hulluuden ja nerouden välinen raja on kuin veteen piirretty avaruusalus. Oikeastaan olen kohdannut oman nerouteni vasta mielisairauden porteilla. Sitä ei vain moni tavallinen tollukka osaa lukea...

• temeq
        ...elina... kirjoitti:

Niin, hulluuden ja nerouden välinen raja on kuin veteen piirretty avaruusalus. Oikeastaan olen kohdannut oman nerouteni vasta mielisairauden porteilla. Sitä ei vain moni tavallinen tollukka osaa lukea...

sulkeutuu.

• vänkyrä-nainen

työajan ulkopuolella kiinnostaa töitä tehdä ja jotenkin musta tuntuu, et kallonkutistajat ois ihan tarpeeks ylityöllistettyjä muutenkin, tuskin ehtii tyoajallaan palstalaisia analysoimaan.

:)

• temeq

loppukaneettisi koskaan! Aivan mahtava.

Milloin aloitat uhoamisen uudelleen? Oot pehmentyny aika tavalla.

• hallituksen joukot kävivät yöllä asettamassa hampaaseesi radiolähettimen, jotta voisit kuunnella Groovea myös työmatkoilla.

• Käykö ne porukan aakkosjärjestyksessä läpi? Onneksi t:hen on vielä matkaa. Mites sulla - mihin hampaaseen sen laittoivat? Saako radiokanavaan vielä vaikuttaa?

• Einsten1
        ttuplai kirjoitti:

Käykö ne porukan aakkosjärjestyksessä läpi? Onneksi t:hen on vielä matkaa. Mites sulla - mihin hampaaseen sen laittoivat? Saako radiokanavaan vielä vaikuttaa?

toistaseks on vaan groove-mallia. Huhujen mukaan ens kuussa olis tulossa hallituksen joukoille myös iskelmäradiomallia, jolla voidaan kiduttaa uhria Lea Lavenin "kortit kertoo kohtalomme" -biisillä luomuvihanneksen tasolle. Tätä käytetään vaan spessutapauksissa: eli tyyliin et sä yrität hyydyttää Alex Stubbornin kestohymyä.

Ei mulle mitään ole asennettu. Vaik välillä mulla kyllä tinnututtaa korvissa oikein kunnolla.

• Einsten1 kirjoitti:

toistaseks on vaan groove-mallia. Huhujen mukaan ens kuussa olis tulossa hallituksen joukoille myös iskelmäradiomallia, jolla voidaan kiduttaa uhria Lea Lavenin "kortit kertoo kohtalomme" -biisillä luomuvihanneksen tasolle. Tätä käytetään vaan spessutapauksissa: eli tyyliin et sä yrität hyydyttää Alex Stubbornin kestohymyä.

Ei mulle mitään ole asennettu. Vaik välillä mulla kyllä tinnututtaa korvissa oikein kunnolla.

et ei aakkosjärjestystä - eli mulla on vielä toivoa. Täytyy varmaan jättää Stubb rauhaan. Mut hei - eiks tollanen kidutus ole kielletty jossakin rauhansopimuksissa. Tosin kait aina voi pukea jenkkisotilaan univormun päälle kun kääntää biisin soimaan - niillä lienee syytesuoja.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe