Kysyisin nyt muiden mielipiteitä ja kokemuksia jos on vastaavia kokemuksia.
Minulla on sellainen ongelma etten osaa luottaa itseeni enkä osaa olla alastomana mieheni nähden.
Olen seurustellut jo yli puoli vuotta mieheni kanssa ja vieläkin on ongelmana etten uskalla olla alastomana hänen kanssaan saunassa.
Muuten uskallan olla alastomana mutta en osaa noin vain kävellä alastomana hänen edessään.
En osaa luottaa siihen että olisin niin seksikäs näky hänen silmissään.
Enkä kyllä itse pidä itseäni kauniina alastomana.
Vuoden aikana kertynyt kiloja ja mahakin kasvanut sen myötä.
Mies kyllä kehuu minua kauniiksi jne, mutta minulle on vaikeaa alastomuus.
Alastomuus
13
4438
Vastaukset
- -m-
minulla siis on melkein samanlainen ongelma ku sulla...ukkoni haluaísi että keimailisin sen edessä alastomana, mutta minulla hävettää jonkin verran...Olen yrittänyt ensin hämärässä ja sen jälkeen siirtynyt aina valoisampaan...tämä on auttanut ainakin...
- tollasia ehottanu
ja olisi varmaan tyhmän näköstä jos mä keimailisin mieheni edessä :D
Mä osaan olla alasti makuuhuonen puolella mutta yhdessä käynti saunassa on tosi hankalaa..
- ...
Eihän tuo sauna ole sen kummosempi kuin seksikään. Ollaan alasti, hikisiä ja punottavia :) Toivon, että voisin antaa jotain hienoja neuvoja mutta en kai osaa. En tiiä löytyykö siihen mitään lääkettä. Ehkä se on niin että on vaan uskallettava ja sitten se alkaa pikkuhiljaa helpottua. Meidän parisuhteessa ei kyllä ole tuommosta ongelmaa, yhdessä saunotaan ja käydään useimmiten suihkussakin ja sitten saatetaan vaan hengailla alasti ja vaikka katsella telkkua :) Ja se tuntuu vaan ihan luonnolliselta.
- helppoa kuin heinänteko
Vaikea antaa aloittajalle mitään neuvoa, kun koen itsekin ihan luonnolliseksi olla alasti. Saatan aamulla herätessäni kipaista keittiöön alasti hakemaan kupin kahvia ja käydä välilä pukemassa tai iltaisin ennen suihkuun menoa kävellä huoneesta toiseen alasti, jos vaikka haen jotain tavaroita... En edes aina tiedosta, jos mies katselee. Kai se on sitä, että silloin murrosiässä piti hyväksyä itsensä ja siitä asti on ollut sinut itsensä kanssa.
- mies...
Joskus tuntuu uskomattomalta, miten hyvännäköiset ja laihatkin naiset pitävät itseään rumina ja lihavina ja häpeävät vartaloaan. Kyllähän sen tavallaan ymmärtää kun katsoo, millaista kuvaa ihannenaisesta mediassa nykyään ylläpidetään, mutta uskokaa pois, se ei todellakaan vastaa kaikkien tai välttämättä edes valtaosan miesten mielipiteistä!
Itse pidän normaalipainoisista naisista (eikä haittaa jos on vähän ylikin, kunhan ei alle), ja jokseenkin kaikki naiset, jotka minun mielestäni ovat sopivia, ovat omasta mielestään liian lihavia. Se on turhauttavaa, kun sanoo naiselle että tämä näyttää todella hyvältä ja oikeasti tarkoittaa sitä, mutta nainen ei vain tunnu uskovan eikä halua edes harrastaa seksiä valot päällä. Näinkin on käynyt.
En osaa sanoa oikein muuta neuvoa kuin että yritä voittaa "pelkosi" vai miksi tuota nyt kutsuisi, ja olet vain rohkeasti alastomana miehesi edessä. Kun huomaat että hän oikeasti nauttii siitä ja pitää sinua kauniina ja seksikkäänä, niin eiköhän se itsetuntosi siitä kasva, ja alastomana olokin alkaa tuntua hyvältä. - ole alasti!
En tieda milta naytat mutta silla ei ole edes merkitysta minka nakoinen olet ja pidatko itseasi kauniina. Jos miehesi sanoo etta olet kaunis ei se tarkoita sita etta olisit enemmiston mielesta kaunis. Han pitaa sinua kauniina koska RAKASTAA sinua. Han rakastaa sinua ja kroppaasi sellaisina kuin olet. Ei silla valia jos on liikakiloja siella taalla. Han hyvaksyy negemra jos sanoo sinua kauniiksi. Jos olet eri mielta asiasta niin tee omalta osaltasi tarvittavat korjaukset - voit alkaa laihduttamaan ja urheilemaan. Mutta mita teetkin, tyhminta mita voit tehda on kyseenalaistaa miehesi rakkaus. Anna hanen rakastaa ja ihailla kauneuttasi ja nauti siita etta saat hanelle olla se maailman kaunein ja paras kumppani ja yrita olla hanelle se. Tarkeinta elamassa on se etta oppii hyvaksymaan itsensa ja vasta sitten voi olla obnellinen toisenkin kanssa.
- Tsuih (m)
Kun mies sanoo rakastavansa ja että "olet kaunis", siihen kannattaa uskoa. Kun mies katsoo rakastaan, hän näkee kauneutta. Hän ei odota näkevänsä tyttölehtien malleja, hän odottaa näkevänsä rakastamansa tytön. On ihan turha miettiä jotain vertailuja, eivät ne ole tarpeen, rakastava mies vain tapaa haluta katsella ja nauttia oman rakkaansa kauneudesta.
- ariela
Sama juttu. Puoli vuotta olemme asuneet yhdessä enkä vaan pysty olemaan täysin alasti hänen edessään. Tarkoitan siis just saunomista ja luonnollisesti edessä kävelemistä ja muuta. Raivostuttaa itseäni tosi paljon ja nään kyllä että myös miestäni..
Pidän kyllä omasta vartalostani, mutta en voi olla mitenkään varma pitääkö mieheni siitä sitten kun näkee sen siinä edessään.. Vaikka onhan hän tietysti nähnyt minut alasti monen monta kertaa sänkypuuhissa. Typerä ongelma.. Pitäisi vaan alkaa luottaa enemmän itseensä ja mieheen.. - lenkillä...
ja kuntosalilla. Se on yksi keino kohottaa itsetuntoa.
- minä myös...
olin hoikka kuin aloitin suhteeni ja parit kilot tulleet suhteeni mukana itse aina olen kulkenut alasti miten lystää vaikka olisi nais puolisia vieraita.mulla on kauheet raskaus arvet mahassa mun mies aina kehuu ja hellii mun makkaroita oon sen oma pullukka.mies joka sua rakastas ei kyl kattelis sua jos et olis sen silmissä kaunis.mitä parista makkarasta???pehmeys tuo vaan sitä naisellisuutta esiin tuskin haluisit olla luuyta ja nahkaa joka sattuu jompaa kumpaa vaatteet roikkuis jne ite pyöree ja ilonen vaikka naisethan sitä ressaa jso on makkaroita oyttakaa mallia oikeestio pehmeistä naisista jotka uskaltaa tehä normeja asoita ja näyttää kurvejaan.mikäli miehesi sinua kehuu niin hän on tyytyväinen sinuun
- ennen häpeilin
Hei
Minulla on ollut sama ongelma ja tavallaan edelleen taistelen asian kanssa.
Itseäni auttoi ihan suunnattomasti se, että koska en pitänyt kropastani, tein sen eteen työtä jotta saatoin lakata häpeämästä.
Vartaloni ei ole täydellinen, mutta eipä ole muillakaan. Silti olen nykyään siihen tyytyväinen eikä oman peilikuvan katsominen alasti tee pahaa - päin vastoin. Niinpä sen näyttäminen miehelleni on jopa mukavaa.
Tämän lisäksi olen pakottanut näyttäytymään mieheni edessä alasti. Kävelen esim. keittiöön alasti täydessä auringon valossa. Edelleen, vanhasta tottumuksesta, tunnen itseni hieman epämukavaksi, mutta edistyn asian kanssa jatkuvasti.
Se on ihan totta. Jos miehesi kehuu vartaloasi / ulkonäköäsi, tämä tarkoittaa tätä. Usko se.- enää en
Moi. Itselläni vasta kolmas poikaystävä/ avomies avasi häpeäni. Muistan, kun suhteen alussa hän sanoi kauniisti "Mun mielestä olis tosi upeaa jos uskaltaisit kulkea täällä mun edessä alasti". Kun kysyin miksi, muistan vastauksen: "En tiedä..jotenki se herättäis luottamusta. Tulis tunne siitä, että luottaisit muhun."
Olin hirveen neuroottinen seksin suhteen ja häpesin kroppaani. Nyt olemme eronneet - neljättä ei vielä ole, mutta suuren palveluksen tuo hieno ihminen teki.
- pikkytyttö
eiköhän se tule sitten ajan myötä aivan luonnostaan. kyllä minäkin ensimmäiset kuukaudet aristelin alasti olemista ja sitä että miltä näytän. nyt en mieti enää että näytänkö seksikkäältä tai että pitäisi jännittää vatsaa tai muuta.. alasti hillutaan kotona kun tarkenee ja jos ei ole vieraita :D alastomuus on vain luonnollista.
(eikä se miehesi sua sanoisi seksikkäksi jos ei tarkoittaisi sitä ;) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211240
- 113951
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus274683- 42680
- 15610
- 59597
Väsynyt odottamiseesi, M.
Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym38495- 36491
- 59485
- 54470