Silmiesi väri

Minun mielestä ainoastaan ruskean väriset silmät saavat (naispuolisen) ihmisen näyttämään luotettavalta ja kauniilta. Kaikki muut värit tekevät sitten kylmän ja etäisen vaikutelman.



"Omat silmäni ovat nukkemaiset ja elottomat"


MarttyyriMallari-TTt

83

2261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on______*.*

      punaiset ;)

    • vänkyrä-nainen

      vihreänruskeat, tummat. Kyllä ne kauas näyttää ihan ruskeilta.
      Mun mielestä kirkkaan tai tummanvihreät silmät naisella olis varmaan kauniimmat. Jos on tummanruskeat tai punaiset hiukset...

      Sille miehelle olen uskollinen ja luotettava, jota rakastan ja joka on mun luottamukseni ansainnut.

      • kiitos kommentista.


        Ps: tämä viesti ei tosin liittynyt ihmissuhteisiin mitenkään


        "Nyt uskallan luottaa sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt


      • hlköhlkhlkh

        että sen uskollisen ja luotettavan miehen pitää uskaltaa pervoilla ja puhua sulle rivoja sängyssä, tai sä menet ja petät sitä... Joka on sen miehen vika, siis tämän uskollisen ja luotettavan miehen, ei sen panomiehen.


      • vänkyrä-nainen
        hlköhlkhlkh kirjoitti:

        että sen uskollisen ja luotettavan miehen pitää uskaltaa pervoilla ja puhua sulle rivoja sängyssä, tai sä menet ja petät sitä... Joka on sen miehen vika, siis tämän uskollisen ja luotettavan miehen, ei sen panomiehen.

        kenties joku toinen juttu kun tuo pervoilu ja rivojen puhuminen.

        Taidat nyt sotkea asioita.

        Enkä oo koskaan pettänyt....


      • kjlbxe
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiitos kommentista.


        Ps: tämä viesti ei tosin liittynyt ihmissuhteisiin mitenkään


        "Nyt uskallan luottaa sinuun"


        MarttyyriMallari-TTt

        uskalsit karistaa kovan kuoresi, paljastui sieltä alta herkkä ja lauhkea pieni lammas.


      • hlköhlkhlkh kirjoitti:

        että sen uskollisen ja luotettavan miehen pitää uskaltaa pervoilla ja puhua sulle rivoja sängyssä, tai sä menet ja petät sitä... Joka on sen miehen vika, siis tämän uskollisen ja luotettavan miehen, ei sen panomiehen.

        Mites tuo vuodatus tähän aiheeseen liittyy.



        "Minähän sanoin jo ettei tämä juttu koskettele ihmissuhteita mitenkään!


        MarttyyriMallari-TTt


      • jxkeläöejx
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        kenties joku toinen juttu kun tuo pervoilu ja rivojen puhuminen.

        Taidat nyt sotkea asioita.

        Enkä oo koskaan pettänyt....

        Tuolla alempana puolustelit tätä "puhukaa miehet rivoja, niin teitä ei tarvitse pettää" tms. -tyyppistä aloitusta niin innolla, että se jäi mieleen.


      • hlköhlkhlkh
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Mites tuo vuodatus tähän aiheeseen liittyy.



        "Minähän sanoin jo ettei tämä juttu koskettele ihmissuhteita mitenkään!


        MarttyyriMallari-TTt

        Tälle Vänkyrälle, joka sotki ihmissuhteensa tähänkin asiaan.


      • vänkyrä-nainen
        jxkeläöejx kirjoitti:

        Tuolla alempana puolustelit tätä "puhukaa miehet rivoja, niin teitä ei tarvitse pettää" tms. -tyyppistä aloitusta niin innolla, että se jäi mieleen.

        jaa missä kohdassa muka?

        nimenomaan sanoin et vitutti sen luulo et kiltit ois muka sängyssäkin kilttejä.

        lukee mun ihan ekassa kommentissa.


      • hlköhlkhlkh kirjoitti:

        Tälle Vänkyrälle, joka sotki ihmissuhteensa tähänkin asiaan.

        minä jo ihmettelinkin, että mistäs moiset negaatiot :)


        "Ihmisillä on paha tapa luulla heidän asioidensa kiinnostavat muita"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        jaa missä kohdassa muka?

        nimenomaan sanoin et vitutti sen luulo et kiltit ois muka sängyssäkin kilttejä.

        lukee mun ihan ekassa kommentissa.

        kommentissani.


      • vänkyrä-nainen
        hlköhlkhlkh kirjoitti:

        Tälle Vänkyrälle, joka sotki ihmissuhteensa tähänkin asiaan.

        mullekin, missä kohdassa mun ihmissuhteestani tuolla on? Aloittaja mainitsi luotettavuuden. Itse vastasin vain hänen kysymykseensä ja kerroin oman kantani luotettavuusasiaan.


      • jxkeläöejx
        vänkyrä-nainen kirjoitti:

        jaa missä kohdassa muka?

        nimenomaan sanoin et vitutti sen luulo et kiltit ois muka sängyssäkin kilttejä.

        lukee mun ihan ekassa kommentissa.

        Sitähän tässä vaan lisäiltiin, että vähemmän kilttiä pervoilua ja rivouksia pitää uskolliselta ja luotettavalta kiltiltä mieheltä suusta tulla, kun olivat tuosta unohtuneet...


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        mullekin, missä kohdassa mun ihmissuhteestani tuolla on? Aloittaja mainitsi luotettavuuden. Itse vastasin vain hänen kysymykseensä ja kerroin oman kantani luotettavuusasiaan.

        sinähän kirjoitit ekassa vastauksessasi jotain uskollisuudesta ja mainitsit myös rakkauden.


        "Jotain rajaa, kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vänkyrä-nainen
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinähän kirjoitit ekassa vastauksessasi jotain uskollisuudesta ja mainitsit myös rakkauden.


        "Jotain rajaa, kiitos"


        MarttyyriMallari-TTt

        ja "rakkaus" ja "luotettavuus" eivät ole ihmis- eikä parisuhteitani.
        En ole ihmisuhteistani puhunut edelleenkään mitään tässä ketjussa.


      • vänkyrä-nainen
        jxkeläöejx kirjoitti:

        Sitähän tässä vaan lisäiltiin, että vähemmän kilttiä pervoilua ja rivouksia pitää uskolliselta ja luotettavalta kiltiltä mieheltä suusta tulla, kun olivat tuosta unohtuneet...

        haluat, niin se on oma asiasi. Mulle merkkaa miehessä ihan muuta asiat, kuin mitä hän sängyssä puhuu, vai onko ihan kokonaan hiljaa. Sekin käy...:)


      • vänkyrä-nainen kirjoitti:

        ja "rakkaus" ja "luotettavuus" eivät ole ihmis- eikä parisuhteitani.
        En ole ihmisuhteistani puhunut edelleenkään mitään tässä ketjussa.

        kiva juttu :)


        "Jatka samalla linjalla ja ei tule riitoja"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Naisen jolla on erittäin erittäin ruskeat silmät, lähes mustat napit. Hän on myös vapaa. Ja arvostaa hyviä ja luotettavia miehiä koska on saanut kokea itsekkään ja jättävän paskiaisen. Olisi ns. varma tapaus kunhan hänet saisi kiinnostumaan. Tahdotko osoitteen tai lisätietoja? :)

      Minulla on vihreät.

      • kiitos mutta ei kiitos.


        "Olen jo löytänyt omani"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiitos mutta ei kiitos.


        "Olen jo löytänyt omani"


        MarttyyriMallari-TTt

        Palataan asiaan kunhan edellinen häipyy tai kuolee. OK?


      • Kukkomies kirjoitti:

        Palataan asiaan kunhan edellinen häipyy tai kuolee. OK?

        teemme, kiitos ;)


        "Älä koskaan polta siltoja takanasi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • myytikki

      joissa hiukan vihreää.

    • Ninnuska78

      ovat minun silmät.

      • sinä olet sitten luotettava ja lämmin ihminen (:


        "Kiva juttu"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Ninnuska78
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinä olet sitten luotettava ja lämmin ihminen (:


        "Kiva juttu"


        MarttyyriMallari-TTt

        luotettava ja varmaan lämminkin,mutta tuskin se ruskeista silmistä johtuu?:)

        Olen kuullut susta,että olisit aika erikoinen tapaus.Ihan herttaiselta vaikutat.


      • Ninnuska78 kirjoitti:

        luotettava ja varmaan lämminkin,mutta tuskin se ruskeista silmistä johtuu?:)

        Olen kuullut susta,että olisit aika erikoinen tapaus.Ihan herttaiselta vaikutat.

        olen minä aika erikoinen tapaus, mutta tämä piirre karisee minusta pois kun suljen netin.


        Ps: tämä värijuttu on tutkittu tieteellisesti.


        "Silmät ovat sielusi peili"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Ninnuska78
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen minä aika erikoinen tapaus, mutta tämä piirre karisee minusta pois kun suljen netin.


        Ps: tämä värijuttu on tutkittu tieteellisesti.


        "Silmät ovat sielusi peili"


        MarttyyriMallari-TTt

        meistä kukaan varmaan voi olla ihan omaitsensä täälä netissä.Mä en kauheasti ole keskustelupalstoilla kirjoitellut.Poikakaveri on kirjotellut täälä ja se vaan jutteli.Mutta ihan mukavaltahan sä vaikutat.:)

        Ps. Älä sille vaan kerro.


      • Ninnuska78 kirjoitti:

        meistä kukaan varmaan voi olla ihan omaitsensä täälä netissä.Mä en kauheasti ole keskustelupalstoilla kirjoitellut.Poikakaveri on kirjotellut täälä ja se vaan jutteli.Mutta ihan mukavaltahan sä vaikutat.:)

        Ps. Älä sille vaan kerro.

        on vaikeaa elää roolinsa mukaisesti. Onko sun poikaystäväsi joku näistä rekatuista täällä?


        "Vaikenen kuin muuri kehuistasi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Ninnuska78
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on vaikeaa elää roolinsa mukaisesti. Onko sun poikaystäväsi joku näistä rekatuista täällä?


        "Vaikenen kuin muuri kehuistasi"


        MarttyyriMallari-TTt

        poju rekisteröitynyt käyttäjä vai miten kirjottaa.Enkä ole kyselly enempää.:)

        Vaikeneminen on hyvä asia.Silence is golden.


    • Yksinkertainen blondi

      hyvin, hyvin tummansininen. En ole siis luotettava, mutta kovasti luottavainen muihin:P Itsekään en pidä sinisistä silmistä, jos ovat kovin haalean, vaalean siniset...

      • ikävä asia :(


        "Hanki värilliset piilolinssit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Yksinkertainen blondi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        ikävä asia :(


        "Hanki värilliset piilolinssit"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mulle on sanottu, että värilliset piilolinssit ei kävisi mulle, koska oma silmien väri on niin vahva... Oikeasti ei ole kyllä ollut tarvettakaan, eikös se ole huijausta:O


    • cookos

      kukertavat.

      • sini-vihreät silmät ovat kaikkein pelottavimman näköiset mitä löytyy.


        "Hanki aurinkolasit"


        MarttyyriMallari-TTt


      • coojos
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sini-vihreät silmät ovat kaikkein pelottavimman näköiset mitä löytyy.


        "Hanki aurinkolasit"


        MarttyyriMallari-TTt

        hienoa omata kaikkein kauheimmat silmät. Aurinkolasit on niin hirveen kallita, just kävin sovittelemassa.
        Itekin oon meinaan josjus kattonu peilistä läheltä, ett minkä väriset ne on,...ne on siniset, ja siellä on sellasii kellertävii raitoja välissä, kummallista.


    • ex-Wastaaja

      "Omat silmäni ovat nukkemaiset ja elottomat"

      Projisoit siis tunteesi omista, varmasti eloisista ja kauniista silmistäsi (sängyn pielessäsi istuvaan?) nukkeen?;D Älä kiellä itseltäsi tunteita Marttyyri: tunteet ovat elämän eliksiiri.;)

      No ei...*vakavoituu*

      Olisi kieltämättä epäilyttävää, mikäli ruskeasilmäisiä turhaan epäiltäisiin valehtelijoiksi ja epäluotettaviksi.;( Olet oikealla asialla! Jatka samaan malliin.

      Mukavaa, että pidät ruskeasilmäisistä.:)

      • silmäni ovat nukkemaiset ja elottomat, mutta onhan ne myös ruskeat.


        "Ja olen iloinen siitä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        silmäni ovat nukkemaiset ja elottomat, mutta onhan ne myös ruskeat.


        "Ja olen iloinen siitä"


        MarttyyriMallari-TTt

        "silmäni ovat nukkemaiset ja elottomat, mutta onhan ne myös ruskeat."

        "Mun silmäni eivät ole ruskeat"


      • ex-Wastaaja kirjoitti:

        "silmäni ovat nukkemaiset ja elottomat, mutta onhan ne myös ruskeat."

        "Mun silmäni eivät ole ruskeat"

        minä tiedän sen...


        "Sanotaan näin että tunnistan jokaisen kirjoittajan joko nikillä tai ilman"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä tiedän sen...


        "Sanotaan näin että tunnistan jokaisen kirjoittajan joko nikillä tai ilman"


        MarttyyriMallari-TTt

        "minä tiedän sen...


        "Sanotaan näin että tunnistan jokaisen kirjoittajan joko nikillä tai ilman" "


        "Väitän, että et tunnista."


      • palstataukosi:

        alkaa, vai onko se siirtynyt seuraavaan tuotantokauteen?


      • ex-Wastaaja kirjoitti:

        "minä tiedän sen...


        "Sanotaan näin että tunnistan jokaisen kirjoittajan joko nikillä tai ilman" "


        "Väitän, että et tunnista."

        minä tunnistan sinut kaikkien näiden kirjoittajien joukosta.


        "Lupaan etten paljasta oikeaa henkilöllisyyttäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä tunnistan sinut kaikkien näiden kirjoittajien joukosta.


        "Lupaan etten paljasta oikeaa henkilöllisyyttäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Tottakai...
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 20.29
           minä tunnistan sinut kaikkien näiden kirjoittajien joukosta.

        "Lupaan etten paljasta oikeaa henkilöllisyyttäsi"

        "Tuo on toivottavaa"

        "En haluaisi osoittaa epäileväistä asennetta, mutta erityisen epäileväiseksi tulen, jos hait kysymykselläsi vahvistusta olettamastasi luottamukseni asteesta sinua kohtaan.;D"

        "Vaikutat melko luotettavalta"


      • ex-Wastaaja
        palstataukosi: kirjoitti:

        alkaa, vai onko se siirtynyt seuraavaan tuotantokauteen?

        ..pidän palstataukoa, en ilmoita siitä kenellekään. Jos päätän haistattaa vtut palstalle, en ilmoita siitä.

        Perskärpästen vuoksi en poistu.

        Tauko tulee kyllä ja taukoja riittää. Kärsivällisyyttä... Se on elämässä tärkeä hyve. Voitais vaikka päättää silleen, että mä poistun sitten, kun säkin poistut, eiks olis hyvä? Silleen "ei ikuna".


      • ex-Wastaaja kirjoitti:

        "Tottakai...
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 20.29
           minä tunnistan sinut kaikkien näiden kirjoittajien joukosta.

        "Lupaan etten paljasta oikeaa henkilöllisyyttäsi"

        "Tuo on toivottavaa"

        "En haluaisi osoittaa epäileväistä asennetta, mutta erityisen epäileväiseksi tulen, jos hait kysymykselläsi vahvistusta olettamastasi luottamukseni asteesta sinua kohtaan.;D"

        "Vaikutat melko luotettavalta"

        luottamuksesi arvoinen ja miksi ihmeessä paljastaisinkaan kiinnostavimman kirjoittelijan.
        Erityisen vaikutuksen teit allekirjottaneeseen sillon kun sait SupremeSaatanan suuttumaan.


        "Siihen ei monikaan pystyisi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        luottamuksesi arvoinen ja miksi ihmeessä paljastaisinkaan kiinnostavimman kirjoittelijan.
        Erityisen vaikutuksen teit allekirjottaneeseen sillon kun sait SupremeSaatanan suuttumaan.


        "Siihen ei monikaan pystyisi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Olen...
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 21.30
           luottamuksesi arvoinen ja miksi ihmeessä paljastaisinkaan kiinnostavimman kirjoittelijan."

        "?"

        "Erityisen vaikutuksen teit allekirjottaneeseen sillon kun sait SupremeSaatanan suuttumaan.

        "Siihen ei monikaan pystyisi" "


        "Minä en kylläkään saanut häntä suuttumaan"

        "Hän suuttui ihan itse"


      • ex-Wastaaja kirjoitti:

        "Olen...
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 21.30
           luottamuksesi arvoinen ja miksi ihmeessä paljastaisinkaan kiinnostavimman kirjoittelijan."

        "?"

        "Erityisen vaikutuksen teit allekirjottaneeseen sillon kun sait SupremeSaatanan suuttumaan.

        "Siihen ei monikaan pystyisi" "


        "Minä en kylläkään saanut häntä suuttumaan"

        "Hän suuttui ihan itse"

        halusit hänen suuttuvan?


        "Miksi ihmeessä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        halusit hänen suuttuvan?


        "Miksi ihmeessä"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Ehkä....
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 22.03
           halusit hänen suuttuvan?"

        "En"

        "Olet tyhmempi kuin luulin"


      • ex-Wastaaja kirjoitti:

        "Ehkä....
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 22.03
           halusit hänen suuttuvan?"

        "En"

        "Olet tyhmempi kuin luulin"

        voi sen noinkin sanoa, mutta olen äärimmäisen kiinnostunut ihmisten reaktioista eri tilanteissa ja siksi halusin selvittää mistä oli kyse.


        "Halusit alistaa häntä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • syksyä:
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        ..pidän palstataukoa, en ilmoita siitä kenellekään. Jos päätän haistattaa vtut palstalle, en ilmoita siitä.

        Perskärpästen vuoksi en poistu.

        Tauko tulee kyllä ja taukoja riittää. Kärsivällisyyttä... Se on elämässä tärkeä hyve. Voitais vaikka päättää silleen, että mä poistun sitten, kun säkin poistut, eiks olis hyvä? Silleen "ei ikuna".

        tauosta, mutta jäämme odottamaan ensi syksyn puheita.

        Oletko pahasti riippuvainen?


      • ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voi sen noinkin sanoa, mutta olen äärimmäisen kiinnostunut ihmisten reaktioista eri tilanteissa ja siksi halusin selvittää mistä oli kyse.


        "Halusit alistaa häntä"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Niin..........
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 22.42
           voi sen noinkin sanoa, mutta olen äärimmäisen kiinnostunut ihmisten reaktioista eri tilanteissa ja siksi halusin selvittää mistä oli kyse.

        "Halusit alistaa häntä"

        Kuulostaa pimeältä. Et ole ainakaan psykologi tms. minkäänlainen ihmistuntija. Et omaa näkemystä sellaiseen. Siksi olisikin kenties hyvä, jos olisit vähemmän kiinnostunut ihmisten reaktioista. Etenkin, jos näet niitä noin kummallisella tavalla.


      • ex-Wastaaja
        syksyä: kirjoitti:

        tauosta, mutta jäämme odottamaan ensi syksyn puheita.

        Oletko pahasti riippuvainen?

        Et varmaankaan ollut yksikään mun perässäni roikkuneista perskärpäsistä, ethän?

        Tylsän epärationaalisen mieltynyt olet henkilöön menevään keskusteluun. Tiedoksi sulle: jos haluat viedä keskustelua eteenpäin, sun pitää viedä sitä _poispäin_ nettipersoonista, eikä kyylätä katsetta niihin. Oletko pahastikin riippuvainen?

        Itsestäni voin sanoa sen verran, että olen ihmisluonteesta kiinnostunut yksilö.


      • ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        "Niin..........
        MarttyyriMallari-TTt 23.4.2008 klo 22.42
           voi sen noinkin sanoa, mutta olen äärimmäisen kiinnostunut ihmisten reaktioista eri tilanteissa ja siksi halusin selvittää mistä oli kyse.

        "Halusit alistaa häntä"

        Kuulostaa pimeältä. Et ole ainakaan psykologi tms. minkäänlainen ihmistuntija. Et omaa näkemystä sellaiseen. Siksi olisikin kenties hyvä, jos olisit vähemmän kiinnostunut ihmisten reaktioista. Etenkin, jos näet niitä noin kummallisella tavalla.

        Miksi sun tietoisesti pitää loukata (vrt. nuo sadismipuheesi)ihmistä? Saatko tuosta jotakin nautintoa kenties?

        Mä en tajua miten joku kehtaa sitä ihmistä, johon todella on käytetty aiheetonta henkistä väkivaltaa keskustelupalstalla, tulla syyttelemään "sadismin käytöstä"?

        Jos puhut siitä taannoisesta keskustelutilanteesta (mistä oletan sun puhuvan?), missä tämä SupremeSatan änkäsi ilman mitään henkilökohtaista syytä syyttelemään mua "vainoharhaiseksi" ja "idiootiksi" , kun (ketjun aiheen mukaisesti) olin linkittänyt (ei Supremelle kohdistetussa kommentissa) yhteen toisessa ketjussa mua täydellisillä paskapuheilla ahdistelleen kirjoittajan todella aggressiiviseen ja valheelliseen kommenttiin, niin olisi todella mielenkiintoista tietää, mistä MINUN sadismini siinä asiassa ensisijaisesti keksit?

        Kenties oletkin vain niitä, jotka tietoisesti haluavat pitää yllä sadistista ja sairaalloista yhteen kirjoittajaan kohdistuvaa ahdistelua? Sitä sä nimittäin tolla "alistamiskommentillasi" teit.

        En kunnioita sinua, jollei sulla ole erittäin hyvää perustelua tolle. Ihan kaikkeen mun huumori ei riitä.


      • ex-Wastaaja kirjoitti:

        Miksi sun tietoisesti pitää loukata (vrt. nuo sadismipuheesi)ihmistä? Saatko tuosta jotakin nautintoa kenties?

        Mä en tajua miten joku kehtaa sitä ihmistä, johon todella on käytetty aiheetonta henkistä väkivaltaa keskustelupalstalla, tulla syyttelemään "sadismin käytöstä"?

        Jos puhut siitä taannoisesta keskustelutilanteesta (mistä oletan sun puhuvan?), missä tämä SupremeSatan änkäsi ilman mitään henkilökohtaista syytä syyttelemään mua "vainoharhaiseksi" ja "idiootiksi" , kun (ketjun aiheen mukaisesti) olin linkittänyt (ei Supremelle kohdistetussa kommentissa) yhteen toisessa ketjussa mua täydellisillä paskapuheilla ahdistelleen kirjoittajan todella aggressiiviseen ja valheelliseen kommenttiin, niin olisi todella mielenkiintoista tietää, mistä MINUN sadismini siinä asiassa ensisijaisesti keksit?

        Kenties oletkin vain niitä, jotka tietoisesti haluavat pitää yllä sadistista ja sairaalloista yhteen kirjoittajaan kohdistuvaa ahdistelua? Sitä sä nimittäin tolla "alistamiskommentillasi" teit.

        En kunnioita sinua, jollei sulla ole erittäin hyvää perustelua tolle. Ihan kaikkeen mun huumori ei riitä.

        nyt, minä olen tunnettu siitä että autan vainottuja ja näin ollen en koskaan menisi
        kiusaamaan jotain heikkoa tyyppiä. SupremeSaatana on ihan ok-henkilö, mutta on mielenkiintoista nähdä miten hän reagoi silloin kun häntä tönitään.
        Itse yritin sitä kerran, mutta hän viisaasti väisti. Olet älykäs ihminen ja sellaiset voivat tahtomattaankin loukata jotakuta. Ei näihin nettikeskusteluihin kannata niin tosissaan suhtautua. Haluan saada ihmiset hereille ja
        tiedostamaan olemassa olonsa.


        Ps: juuri sitä keskustelua tarkoitin


        "On aika nousta ylös ja lähteä eteenpäin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ex-Wastaaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt, minä olen tunnettu siitä että autan vainottuja ja näin ollen en koskaan menisi
        kiusaamaan jotain heikkoa tyyppiä. SupremeSaatana on ihan ok-henkilö, mutta on mielenkiintoista nähdä miten hän reagoi silloin kun häntä tönitään.
        Itse yritin sitä kerran, mutta hän viisaasti väisti. Olet älykäs ihminen ja sellaiset voivat tahtomattaankin loukata jotakuta. Ei näihin nettikeskusteluihin kannata niin tosissaan suhtautua. Haluan saada ihmiset hereille ja
        tiedostamaan olemassa olonsa.


        Ps: juuri sitä keskustelua tarkoitin


        "On aika nousta ylös ja lähteä eteenpäin"


        MarttyyriMallari-TTt

        "Ps: juuri sitä keskustelua tarkoitin"

        Pari sanaa... Eli oli kyse juuri siitä tilanteesta, mistä puhuin (oletan nyt tässä näin).

        "mutta on mielenkiintoista nähdä miten hän reagoi silloin kun häntä tönitään."

        Ainoa vain, että jos todella(?) et halua töniä ketään (millä tavoin toimiminen muuten ei kannusta enää enempää ns. balanssinsa menettäneitä yksilöitä, Supremeen tällä mitenkään viittamatta, lisää mun kimpussani hyökkäilemiseen...) pysyt realistisesti faktoissa.

        Siinä tilanteessa (jos ja kun puhumme samasta?) minä en mennyt tönimään. Mua tultiin tönimään.

        "Haluan saada ihmiset hereille ja
        tiedostamaan olemassa olonsa."

        No sitten et varmaan ainakaan kehittele syntipukkiteorioita menneistä keskustelutilanteista, jotka joku keskustelija (=minä) todella on kokenut ikäviksi. Et myöskään muistuttele niistä. Keskustelisin mieluummin iloisemmista asioista.:)

        "Olet älykäs ihminen ja sellaiset voivat tahtomattaankin loukata jotakuta."

        No varmaan niinkin, mutta viimekädessä siten, että jos joku pelkästä olemassaolosta loukkaantuu, ongelma ei ole ainakaan mun (jälleen nimimerkkeihin viittaamatta).

        "On aika nousta ylös ja lähteä eteenpäin"

        Ja mitähän toi tarkoitti?

        Olkoot...

        Pahoittelen kiivauttani.:) Tuli vain paha mieli noista "sadismikommenteista".

        Ihan varmaan kiva, hyvä & hauska ihminen olet. Enkä sinänsä ihmistuntemuksestasikaan voi tietää. Muistas se.


      • ex-Wastaaja
        ex-Wastaaja kirjoitti:

        "Ps: juuri sitä keskustelua tarkoitin"

        Pari sanaa... Eli oli kyse juuri siitä tilanteesta, mistä puhuin (oletan nyt tässä näin).

        "mutta on mielenkiintoista nähdä miten hän reagoi silloin kun häntä tönitään."

        Ainoa vain, että jos todella(?) et halua töniä ketään (millä tavoin toimiminen muuten ei kannusta enää enempää ns. balanssinsa menettäneitä yksilöitä, Supremeen tällä mitenkään viittamatta, lisää mun kimpussani hyökkäilemiseen...) pysyt realistisesti faktoissa.

        Siinä tilanteessa (jos ja kun puhumme samasta?) minä en mennyt tönimään. Mua tultiin tönimään.

        "Haluan saada ihmiset hereille ja
        tiedostamaan olemassa olonsa."

        No sitten et varmaan ainakaan kehittele syntipukkiteorioita menneistä keskustelutilanteista, jotka joku keskustelija (=minä) todella on kokenut ikäviksi. Et myöskään muistuttele niistä. Keskustelisin mieluummin iloisemmista asioista.:)

        "Olet älykäs ihminen ja sellaiset voivat tahtomattaankin loukata jotakuta."

        No varmaan niinkin, mutta viimekädessä siten, että jos joku pelkästä olemassaolosta loukkaantuu, ongelma ei ole ainakaan mun (jälleen nimimerkkeihin viittaamatta).

        "On aika nousta ylös ja lähteä eteenpäin"

        Ja mitähän toi tarkoitti?

        Olkoot...

        Pahoittelen kiivauttani.:) Tuli vain paha mieli noista "sadismikommenteista".

        Ihan varmaan kiva, hyvä & hauska ihminen olet. Enkä sinänsä ihmistuntemuksestasikaan voi tietää. Muistas se.

        ..tietysti silloin tällöin olen palstalta tehnyt päätelmiä, että jotkut kokevat tulevansa tönityiksi, vaikka eivät sitä tietoisesti ja todellisuudessa olekaan mun taholtani.;)

        Ne havainnot jätän kuitenkin kertomatta täysin.


    • la.ra

      että tiedät mulla olevan ruskeat silmät.

      "olen otettu"

      • M O T

        kommentillasi.


      • la.ra
        M O T kirjoitti:

        kommentillasi.

        Täältä löytyy sittenkin huumoritajuista porukkaa. Joskus ajattelin, että suurin osa on ihme tosikoita.


      • olet oikeassa...


        "Mitä en tekisikään vuoksesi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • M O T
        la.ra kirjoitti:

        Täältä löytyy sittenkin huumoritajuista porukkaa. Joskus ajattelin, että suurin osa on ihme tosikoita.

        lukijoilta yli-inhimillisiä suorituksia, teksteissäsi ei ole huumoria.


      • la.ra
        M O T kirjoitti:

        lukijoilta yli-inhimillisiä suorituksia, teksteissäsi ei ole huumoria.

        et sitä näe tai tajua, ei vielä tarkoita etteikö sitä olisi olemassa. C'est la vie.

        Aloittaja ymmärsi ja se riittää mulle. Toivottavasti voit kietoutua katkeruuteesi ja tosikkomaisuuteesi, ensi yöstä tulee taas kylmä.


      • M O T
        la.ra kirjoitti:

        et sitä näe tai tajua, ei vielä tarkoita etteikö sitä olisi olemassa. C'est la vie.

        Aloittaja ymmärsi ja se riittää mulle. Toivottavasti voit kietoutua katkeruuteesi ja tosikkomaisuuteesi, ensi yöstä tulee taas kylmä.

        *hänkään ei hymyillyt*


    • viilisniilis

      jos on kirjavat silmät? Eli ruskean lisäksi vihreää? Ja valokuvissa aina punaset? Mitä ne punaset silmät kertoo musta?

      • se kertoo sitä että sinä joko juot liikaa tai sitten et osaa poseerata kameran edessä (:


        "En haluaisi kohdata sinua pimeällä kujalla"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        se kertoo sitä että sinä joko juot liikaa tai sitten et osaa poseerata kameran edessä (:


        "En haluaisi kohdata sinua pimeällä kujalla"


        MarttyyriMallari-TTt

        Pitää varmaan alkaa tarkkailemaan juomista... Koska kuvissa olen aivan mahtava poseeraaja! En minäkään haluaisi tavata sinua pimeällä kujalla.


      • viilisniilis kirjoitti:

        Pitää varmaan alkaa tarkkailemaan juomista... Koska kuvissa olen aivan mahtava poseeraaja! En minäkään haluaisi tavata sinua pimeällä kujalla.

        sä et varmasti tiedä kuinka uhkaavan näköinen on henkilö jonka silmät ovat nukkemaisen kauniit *nauraa*


        "Salamavalot aiheuttavat punaiset silmät-ongelman valokuvissa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • viilisniilis
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sä et varmasti tiedä kuinka uhkaavan näköinen on henkilö jonka silmät ovat nukkemaisen kauniit *nauraa*


        "Salamavalot aiheuttavat punaiset silmät-ongelman valokuvissa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Kyllä se on vasemmistolaisuus, joka niistä silmistä paistaa.

        Trastuit tavarits!


    • rapiskarpalo

      Samaa mieltä ja sama pätee miehiin, suurin osa kaverimiehistä on ruskea silmäisiä. :))

      Itselläni on niin vihreät että jopa luultu käyttäväni värillisiä piilolinssejä vaikka värittömiä piilareita käytän. Silloin kun katson vihaisesti ja sanon "hiljaa", niin suurimmalla osalla ihmisistä tulee puistatus, johtuu kuulemma silmien värin tummentumisesta ja katseen porautumisesta, mut ei se haittaa mua eipähän tarvitse turhaa enrgiaa käyttää muiden komenteluihin.

    • Äikän maikka.

      on selvä yhdyssana.

    • on:

      ainakin yksi ruskea silmä.

    • sirpamaikkarilta

      silmäni kyyneltyvät ja värisevät suuresta surusta, joka täytti lämpimän sydämeni luettuani analyysisi.

      "Onneksi pupillini ovat mustat"

      Surusilmäinen suomalainen akka

      • epäröin kauan aikaa ennen kun kirjoitin tämän jutun :(


        "Ja syy siihen löytyy silmistäsi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        epäröin kauan aikaa ennen kun kirjoitin tämän jutun :(


        "Ja syy siihen löytyy silmistäsi"


        MarttyyriMallari-TTt

        päätin että poikkeus vahvistaa säännön. Eli minä harmaansinisten silmieni kanssa olen hyvä ja puhdas ihminen. (=

        "Pupillini ovat edelleen mustat"

        Ilostuva suomalainen akka


    • juuri noin

      saisiko vielä kuvan silmistäsi?

      • ei tätä juttua kirjoittanut.


        "Sinulla on varmasti siniset silmät"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Nettikatti

      minun silmiäni.

      • nähnyt ja ne olivat jääkylmät.


        "Mikähän sinunkin tarinasi on"


        MarttyyriMallari-TTt


    • St Jude

      ollaan sitten kylmä ja etäinen...:(
      Sinisetpä nuo silmät näyttää olevan.

    • gek-ko

      se sulle kuuluu.

      "Hanki omat"

      t: g

    • peealla

      Mulla on ihan normivihreät suomalaiset silmät, hyvin on kelvannut, toki näkökyky voisi olla parempi :)

    • Papeete1

      Että tälläistä soopaa tällä kertaa :)

      Simäni ovat taivaansiniset ja juu-u.. osaan näyttää erittäin kylmältä ja etäiseltä halutessani. Osaan tehdä sen myös värillisten piilareitten kanssa, joten väristä se ei ole kiinni.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3229
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1743
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1285
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1253
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      821
    Aihe