Tarvitsisin bileitä varten teemaan sopivaa musiikkia. Kiinnostaisi tietää onko paljon muitakin kappaleita (nimi ja esittäjä) kuin nuo otsikossa mainitut, joissa esiintyy luku 15. Kieli voi olla muukin kuin suomi.
Viisitoista kesää ja viidestoista yö
4
573
Vastaukset
- muutama
Viidentoista olin - Matti Hytönen -85
Viidentoista olit - Jukka Raitanen -77
Viidentoista villitys - Kirsi Nissinen -93
Viisitoista vuotiaana - Lasse Kuusela -60
Viisitoista - E-Hämeen Pelimannit -56
Viisitoista m tuohitorvella - Teppo Repo -48
Viisitoista nättiä likkaa - Matti Jurva -38
Viisitoista pitkää vuotta - Matti Korkiala -99
Viisitoista vaille kaksi - Äpyli -80
Viistoista - Kalle Holmberg -91
Viistoista siis - Taiska -78 - edelliseen
Fifteen - Mur Murr -88
Fifteen beers - Blackmaid -91
Fifteen minutes - Juggling Jugulars -98
Fifteen thousand heads - Tuomari Nurmio -89
Fifteen thousend man - Sharon Rose -90
Fifteen years ago - Room 100 -93- Räppäri
Ja räppäri kiittää kahta eli teitä molempia. Ilmeisesti on joku hakugeneraattorikin olemassa? Tälläpä mennään.
AINAKI TÄN JUKKA RAITASEN VIIDENTOISTA OLIT BIISIN OON KUULLU
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 932553
- 412536
- 1972361
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj241851- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161461Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3501251Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51169