Pidätkö suihinotosta?
Seksikysymys
20
2057
Vastaukset
- la.ra
Tai ei sillä väliä.
Tykkään, jos toinen siitä nauttii.
Teknisesti kumminkaan päin ei ole mikään maailman stimuloivin juttu.- Petter X
Esileikki on aina esileikkiä, mutta todellinen nautinto tulee siitä leikistä mikä ei ole esi- eikä jälki. Etenkin kun pitää paikkansa, että teknisesti se maailman stimuloivin juttu tulee sen esi-osuuden jälkeen. SE jos mikä on nautinnollista. Suihinotosta taitavat täällä jauhaa lähinnä epätoivoiset, jotka eivät ole sitä päässeet koskaan kokemaan käytännössä.
- vänkyrä-nainen
Petter X kirjoitti:
Esileikki on aina esileikkiä, mutta todellinen nautinto tulee siitä leikistä mikä ei ole esi- eikä jälki. Etenkin kun pitää paikkansa, että teknisesti se maailman stimuloivin juttu tulee sen esi-osuuden jälkeen. SE jos mikä on nautinnollista. Suihinotosta taitavat täällä jauhaa lähinnä epätoivoiset, jotka eivät ole sitä päässeet koskaan kokemaan käytännössä.
kyllä suuseksiä yhtenä maailman stimuloivimpana juttuna ja mun mielestä parhaimmillaan molemminpuolinen suuseksi riittää seksiksi. Varsinaista yhdyntää ei sillä kertaa ole pakko edes olla.
- cookos
se muna on puhdas, ei haise pahalle ja tuntee munan henkilökohtaisesti,...joo. Jotain pöpöjä siitä kyllä saa :DD
- viilisniilis
Että tällasia kysellään. Pidän, jos minulta otetaan suihin. Ei se nyt maailman kauhein asia ole ottaa mieheltä suihin, joskus ihan mukavaakin. Mutta silloin en sitä tee, jos mies pitää sitä itsestäänselvyytenä.
- diddidddiiiii
Rehellisesti sanottuna, en innostu aina ihan hirveesti kun mies pyytää multa suihinottoa, mutta kumma kyllä, kiihotun yleensä itse aika paljon, kun huomaan mieheni nauttivan siitä.
Minä en itse halua saada suuseksiä kovinkaan paljon, pidän enemmän muista stimuloinneista ;)
Mieluummin otan suihin kuin saan suuseksiä. - Yoga_Yin
Pidän erityisesti siitä. Että. Saan kysyä mitä jumalauta sä sillä tiedolla teet.
Mun mies tietää sen. Mä tiedän sen. Muille se ei kuulu punaisen puupennin vertaa.- Utelias näkemään
kuin monta vastausta tänne tulee.
- Yoga_Yin
Utelias näkemään kirjoitti:
kuin monta vastausta tänne tulee.
Halvat on hullun huvit, idiootilla ilmaiset...
- lara mitä
Yoga_Yin kirjoitti:
koiralle kuuluu?
- se huvista
Yoga_Yin kirjoitti:
maksaa kun voi ilmaiseksi huvituksia hakea. Fiksut kyselyyn vastaajat mahdollistaa senkin huvin köyhälle hullulle.
- koko ajatusta
Oudolta tuntuisi jos pitäisi ottaa jotain satsia poskeen. Ihan kuin jossain rapujuhlilla, skumppaa ja paahtoleipää kalanmädillä varustettuna. Ei kiitos, en pidä suihin otosta.
suihinotto on ollu synonyymi lasteille suuhun. Terveeltä mieheltä joka ei oo ekaa kertaa asialla ei ees kovin helposti saa lentään munaa imemällä, saati että se vois tapahtua jotenkin vahingossa.
- vänkyrä-nainen
yrmio kirjoitti:
suihinotto on ollu synonyymi lasteille suuhun. Terveeltä mieheltä joka ei oo ekaa kertaa asialla ei ees kovin helposti saa lentään munaa imemällä, saati että se vois tapahtua jotenkin vahingossa.
"Terveeltä mieheltä joka ei oo ekaa kertaa asialla ei ees kovin helposti saa lentään munaa imemällä"
Tuo on ihan mieskohtaista. Oon ihan varma, et tuo on ihan vaan mieskohtaista. vänkyrä-nainen kirjoitti:
"Terveeltä mieheltä joka ei oo ekaa kertaa asialla ei ees kovin helposti saa lentään munaa imemällä"
Tuo on ihan mieskohtaista. Oon ihan varma, et tuo on ihan vaan mieskohtaista.mut ei ainakaan multa, ei monelta kaverilta eikä miljoonalta netin kotivideopätkän äijältä. Toki runkkaamalla saa mut musta se ei oo enää sama asia jos suu ei liity asiaan oikeastaan enää mitenkään vaan käsi käy kuin vimmatulla.
- vaS^taus
kyllä pidän. Tosin vain rakkaani kanssa, mutta sitäkin enemmin.
- vänkyrä-nainen
Ja pidän molemminpuolin. Mun ei aina pakko oo sitä saada, mut sellaista yhdyntää tuskin tulee ettenkö haluaisi ees vähän aikaa ottaa mieheltä suihin. Jotenkin koko sessio ilman (alun)suihinottoa jäis jotenkin vajaaksi. Mut ihan hyvin sen tekee tarvittaessa loppuunkin asti.
Mutta en ottais suihin muutaku parisuhteessa tai muuten tutun, luotettavan miehen kanssa. Tuon lasken jo sen verran läheiseksi touhuksi. No, mut enpä nyt muissa merkeissä sänkyyn varmaan päätyisikään...- Mälliposki
Ensin pimppaan, sitten kakkoseen ja sen jälkeen suikkiin? :D Ei juma, täällähän vapaamielistä porukkaa on, oli oma ukko tai vieras. Lentääkö mällit myöskin rinnoille vai meneekö ihan tavan takaa "vahingossa" reisille? :)
- vänkyrä-nainen
Mälliposki kirjoitti:
Ensin pimppaan, sitten kakkoseen ja sen jälkeen suikkiin? :D Ei juma, täällähän vapaamielistä porukkaa on, oli oma ukko tai vieras. Lentääkö mällit myöskin rinnoille vai meneekö ihan tavan takaa "vahingossa" reisille? :)
ottaisi suihin muuta kuin joltain jonka kanssa toistuvasti seksiä on. Ja toistuva seksi, tai seksi yleisestikin, vaatii tunteita. mun kohdalla on nyt näin.
mällit lentäköön, mihin lentää. Kyllä niitä sit ehtii siivoamaan..;) - kirjoittajan kanssa
muuten samaa mieltä, mutta joskus pelkkä panokin riittää, jos jostain syystä aikaa on vähän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818