Ei liity parisuhteeseen!! ongelmani:
Mulla on puolipitkät, värjätyt hiukset ( olen värjännyt 4vuoden aikana hiuksia monta kertaa)
mun hiukset on luonnon kiharat, kauhean kuivat ja mikään ei oo saanu niitä parempaan kuntoon.ärsyttävintä on ne loivat kiharat! ne on aivan kamalat ja haluaisin suorennuspermanentin, mutta pelkään mitä se tekee hiuksilleni, jotka ovat jo valmiiksi kuivat ja huonokuntoiset(vaikka hoidan hyvin,tietääkseni:)..) kampaaja huomenna,mitä teen?? en jaksa kylläkään hiuksiani tälläisinäkään. mitä haittoja siitä on? kuivattaako se hirveästi hiuksia??
NEUVOJA?
5
362
Vastaukset
- Suoratukkainen
Jätä ne hiuksesi nyt pariksi kuukaudeksi ihan rauhaan ja tee tehohoitoja. Kun sinulla on puolipitkät hiukset, voit sen aikaa käyttää "hauenleukaa" ja pitää tukkasi siistinä kuten ministeri Karpelakin.
- kirsti
parisuhdetta tosiaan..
tosta vasemmalta löytyy sellanen kuin "Hyvinvointi" ja sieltä sitten kauneudenhoito.. kyllä ne siellä osaa sua auttaa, luulisin...... - Lissukka
Mitäs miehesi on mieltä hiuksistasi? Kyllä tuommoisella on taatusti vaikutusta parisuhteeseen, jos ei heti niin ainakin pitkällä tähtäimellä. Sinuna minä jättäisin sen suoristuspermanentin väliin tai ainakin se vaatii pitkän ja rehellisen keskustelun miehesi kanssa. Moni ei nimittäin kestä todellisuudessa suoristuspermanentista aiheutuvia paineita suhteessa, varsinkaan sitten kun arki koettelee suhteen perustuksia.
- -----
.-.-.-.-.-.-.-.
- ei uskoisi.
noniin, riittää! täällähän oikein kakara meininki. miksi te itseenne otatte jos toinen kirjoittaa tänne, eihän se teitä loukkaa! no mutta hyvää syksyä kaikille! pidetään mieli pirteänä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938