sinä rakastit minua
ainakin tykkäsit vähän
katsoit hurmaantuneena
vähintäänkin vilkuilit
halusit koskettaa
ehkä suudella
lopulta juoksit luokseni
pitkin askelin, syli avoinna
hiuksesi tuulen pyörteinä
ja minä hölmö
heräsin kesken kaiken
Tiedoksi rakkaalleni
8
439
Vastaukset
- yks lukija
Ihanan virallinen tiedoitus otsikko. Nythän tuo voi vaikkapa jatkaa siitä mihin sinä jäit.Jos vaikka jossakin vaiheessa olisitte samaan aikaan samassa unessa. Näitä ajatuksia minulle tästä hymyn ansaitsevasta tiedotus luonteisesta runostasi.
- €€mo
Runon tarkoitus olikin tiedottaa kaukaiselle rakastetulle ettei häntä suinkaan ole unohdettu.
Kiitos!
Että oli kurja tuuri,
ihan harmittaa puolestasi:))
Näppärä, miellyttävä runo!- €€mo
Yritin kyllä jatkaa unta epätoivoisesti koska olin varma että siitä olisi voinut vielä kehittyä jotain suurempaa. Ehkä se on kuviteltava seuraavaan runoon.
Kiitos!
- Puutiainen
Jäikö etes huulpunnaa pyjaman kauluksee?
Kiva runo :-*- €€mo
Kyllä herätessäni oli armaani yhtä etäinen kuin nukkumaan mennessänikin. Suupielet alaviistossa jouduin keittelemään aamukahvit.
- tiesitkö
Niin
Kyllä
Joo joo
No niin
Voi jukra
Koska jatketaan?- €€mo
Heti kun silmäni taas ummistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131524Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621485- 1081134
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76756
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 150685
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala384588- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515