Sinä tulit luoksein niin
yllättäen ja luulin että
jäät siihen pidempään
tuulet kuitenkin veivät
sinut mukanaan enkä tiedä
loppuuko yhteiset päivät
eron kaipuu jää jos et
saavukaan rakkain enää
muistoihin saatan palata
iltaisin kun en unta saa
minä oon kulkuri kuin nuo
taivaan tähdet ja tiesit kyllä
sen kun rakastuit minuun.
Eron kaipuu jää
12
451
Vastaukset
- tomppa2006
...eron kaipuu ja ikävä...
Kohtaamiset ovat usein niin yllättäviä ihmisten välillä. Kaksi yksinäistä vaan tapaa toisensa. Monasti jää paljon sanamatta, jäljellä vaan kauniit muistot.
Kaunista luettavaa Rakkaudenlahjan rakkausruno.- *Rakkaudenlahja*
yössä kohtasin jotain upeaa mutta aamun koittoon tuo kaunein rakkaus katosi elämästäni ja jotenkin sitä hetkeä kaipaan niin.Aina erotessa jää kaipuu.Sydämellinen kiitos sinulle ja toivon mukavaa päivän jatkoa!
- Yölintu**
koskettavan kaipaavia on runosi
mutta eihän sitä koskaan tiedä,
minkä puskan takaa tai nurkan takaa
hän saapuu,,
ja ainahn se silloin tapahtuu yleensä kun vähiten oottaa,,
olen pahoillani sulle koituneesta harmista
ja toivoisin, että ei ilkeilisi sulle enää, koska olet syytön ja niin herkkä, niin älä ota sitä itteesi, vaan pyrstö pystyyn ja elämän tuuliin,,
sinä enkelini kultainen** :)- *Rakkaudenlahja*
vaikka hakaneuloilla,,,
Jotkut asiat voivat satuttaa mutta
ei pysyvästi vahingoittaa.
Voih sitä rakkautta odotan mutta onnellinen
oon kun mulla on ihania ihmisiä ympärillä ja varmasti moni tietää sen että tahdon jotain suurempaa.Sydämelliset kiitokset sulle ja ihanaa illan jatkoa toivon!*lämmin halaus*
- padme_amidala
..luen aina kauniit runosi, vaikken aina ehdi niitä kommentoimaankaan. Sinun sanasi tulevat sydämestä ja sen huomaa. Tästäkin oikein liikuttui.
Kiitos kauniista lukuhetkestä : )- *Rakkaudenlahja*
myös sun sanat tulevat sydämestäsi ja näitä kommenttejasi arvostan paljon.Sydämelliset kiitokset ja toivon mukavaa illan jatkoa sulle!*halaus*
Ero ovat vaikea asia ja kestää usein pitkään
ennen kuin siitä selviää.
Voimaa ja lämpöä lähetän Sinulle:)- *Rakkaudenlahja*
että rakkain palaa mutta itse kyllä vähitellen
rauhoittua jo tahtoisin mutta ei se ole helppoa.Sydämellinen kiitos sinulle ja toivon mukavaa illan jatkoa!*halaus*
- *MURUKULTA*
Niin kuin lapsi
syntyessään itkee
ja ehkä säikähtyneenä
pelkää mitä tapahtuu
minne on joutunut
miten kaikki päättyy
Ja kun aikaa kuluu
tietää se oli välttämätöntä
Se oli eteenpäin menoa
parempaan - kokemaan - elämään
Lempeää iltaa sinne R_lahja ja enkeleitä ! :)- *Rakkaudenlahja*
mitä tapahtuu ajan kuluessa.Kuinka monta vastoinkäymistä kohtaa tai kuinka paljon saa rakkautta.Jotkut asiat ovat välttämättömiä ja ehkä myöhemmin tietää että teki oikein.Sydämellinen kiitos sulle ja mukavaa illan jatkoa toivon!*halaus*
Rakkauden pienistä hetkistä iloiten
ennen voimakkaiden tuulien tuloa
jotka pois vievät hetket yhteiset
ei enää läheisyyttä, ei kosketuksen tunteen suloa.
Kaunis, haikea runosi, jossa on kaipuun tuskaa,
koskettavan herkkää jälleen kerran sinulta.- *Rakkaudenlahja*
kunpaakin on elämässä mutta vaikka vastassa ois kolhuja ei saa menettää toivoa.Yritän ottaa lainaa onnenmuruja varten kuitenkin :).
Sulle sydämellinen kiitos ja mukavaa illan jatkoa toivotan!*halaan*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla7012773Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131324Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511259- 1131245
- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112973Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105959Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761