Pomoksi pomon paikalle?

epävarma nainen

Sain juuri postiini tarjouksen joka on olisi johtajapaikka kilpailevassa yrityksessä... Olen ollut tässä hommassa noin kaksi vuotta ja olen vielä epävarma hommissa vaikka nyt jo sujuu ihan hyvin ja meidän firmalla on erittäin hyvä strategia

Pitäisiko minun silti ottaa tuo paikka? Olen ollut jatkuvasti hyvin rehellinen osaamiseni suhteen mutta se ei näytä haittaavan.Homma olisi erittäin vaativa.

MITÄ TEEN!???

5

1947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikeata mitään sanoa

      Miten sait tämän johtaja työtarjouksen ?
      Tämän lisäksi oletko jo neuvotellut tarjouksen tekijän kanssa ? jos olet mitä tarjoavat. palkka .työsuhde edut, ja mitä sinusta haluavat? Tiedätkö jo kuinka paljon ne sinua ihan oikeasti töihin haluavat. Oletko ollut riittävän rohkea ja ahne palkka pyynnössä . Saatko monien vuosien palkan kertakorvauksena jos otat työn ja sinut irtisanotaan ?
      Mutu tuntumalla keskustelun aloittaja on minun mielestä nainen . Olenko oikeassa ? Miehet ei esitetyissä tilanteissa olisi epävarma vaan lähtisi agressiivisesti lypsämään rahaa ja etuja siltä kilpailevalta yritykseltä niin kovin että ei olisi enään syytä olla epävarma ottaako työn vai ei.

      • epävarma NAINEN

        Kiitos kommentista. Olen juuri alkanut neuvottelemaan ja varmistan että vastapuoli tietää mitä osaan ja mihin tarviin apua. Firma haluaa että päätän keskiviikkona. Irtisanomisesta ei sopparissa ole mainintaa. Ajattelin etsiä asianajajan joka voi lukea sopimuksen. Pelkään tosiaan epäonnistua. Mutta eiköhän firma kuitenkin tue etenkin kun olen ollut ylirehellinen osaamiseni kanssa.


      • sama nainen

        sain paikan headhunterilta. Omituista oli että sanoin heti että homma on liian vaativa enkä halua sitä ja silti ne tarjoaa sitä mulle...


    • wrweölkrj

      Ihmiselle on oikeasti hyvä tehdä koko ajan vähän liian vaikeaa työtä. Ota siis ihmeessä paikka vastaan!


      Toisaalta... Jos se meneekin täysin perseelleen, niin onko sun helppo löytää uusi työpaikka? Vanhaan firmaan kun ei välttämättä kehtaa tulla enää pikaisen johtaja-pestin jälkeen takaisin :D

      • sama nainen

        Moi,
        Otin paikan. Enkohan jotain toita saa jos menee perseelleen. Vanhassa firmassa oli hiukan kitkaa joittenkin kanssa niin oli ihan hyva vaihtaa. Ensi viikolla pitaisi menna tutustuun siihen paikkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe