Sain juuri postiini tarjouksen joka on olisi johtajapaikka kilpailevassa yrityksessä... Olen ollut tässä hommassa noin kaksi vuotta ja olen vielä epävarma hommissa vaikka nyt jo sujuu ihan hyvin ja meidän firmalla on erittäin hyvä strategia
Pitäisiko minun silti ottaa tuo paikka? Olen ollut jatkuvasti hyvin rehellinen osaamiseni suhteen mutta se ei näytä haittaavan.Homma olisi erittäin vaativa.
MITÄ TEEN!???
Pomoksi pomon paikalle?
5
1968
Vastaukset
- vaikeata mitään sanoa
Miten sait tämän johtaja työtarjouksen ?
Tämän lisäksi oletko jo neuvotellut tarjouksen tekijän kanssa ? jos olet mitä tarjoavat. palkka .työsuhde edut, ja mitä sinusta haluavat? Tiedätkö jo kuinka paljon ne sinua ihan oikeasti töihin haluavat. Oletko ollut riittävän rohkea ja ahne palkka pyynnössä . Saatko monien vuosien palkan kertakorvauksena jos otat työn ja sinut irtisanotaan ?
Mutu tuntumalla keskustelun aloittaja on minun mielestä nainen . Olenko oikeassa ? Miehet ei esitetyissä tilanteissa olisi epävarma vaan lähtisi agressiivisesti lypsämään rahaa ja etuja siltä kilpailevalta yritykseltä niin kovin että ei olisi enään syytä olla epävarma ottaako työn vai ei.- epävarma NAINEN
Kiitos kommentista. Olen juuri alkanut neuvottelemaan ja varmistan että vastapuoli tietää mitä osaan ja mihin tarviin apua. Firma haluaa että päätän keskiviikkona. Irtisanomisesta ei sopparissa ole mainintaa. Ajattelin etsiä asianajajan joka voi lukea sopimuksen. Pelkään tosiaan epäonnistua. Mutta eiköhän firma kuitenkin tue etenkin kun olen ollut ylirehellinen osaamiseni kanssa.
- sama nainen
sain paikan headhunterilta. Omituista oli että sanoin heti että homma on liian vaativa enkä halua sitä ja silti ne tarjoaa sitä mulle...
- wrweölkrj
Ihmiselle on oikeasti hyvä tehdä koko ajan vähän liian vaikeaa työtä. Ota siis ihmeessä paikka vastaan!
Toisaalta... Jos se meneekin täysin perseelleen, niin onko sun helppo löytää uusi työpaikka? Vanhaan firmaan kun ei välttämättä kehtaa tulla enää pikaisen johtaja-pestin jälkeen takaisin :D- sama nainen
Moi,
Otin paikan. Enkohan jotain toita saa jos menee perseelleen. Vanhassa firmassa oli hiukan kitkaa joittenkin kanssa niin oli ihan hyva vaihtaa. Ensi viikolla pitaisi menna tutustuun siihen paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696971
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622583- 562158
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se621312Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561269- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141141Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17980Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384968