Miltä nää Aphoren pojat kuulostaa, noin niinku yleisestiottaen. Mielestäni aikaa hyvää musisointia aloittelijoilta. Kommentteja.? http://www.mikseri.net/artists/aphorea.64939.php
PITÄSKÖ NOTEERATA
Piist.
2
543
Vastaukset
- FrozenCorpse
Mitä sä muilta sitä kysyt, pitäskö sun tykkää hyvältä kuulostavasta musiikista?? Joo, pidä tai et, itte päätät.
- Heebo
Kyllä noi kaverit osaa!! No Retreat on ihq!!! Ainut vaan, että pojat ei kuitenkaan ole mitään alottelijoita, sillä tunnen heistä yhden! Ovat soittaneet varmaan niin kauan kuin minä olen ollut olemassa.... Hehe! Joko ootte uudet biisit kuunnellu? Meitsi kyllä diggas ihan simona...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦595670Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2014640En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164112Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k563630- 513571
- 823338
- 113281
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah463139- 332830
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342411