SP-tautitesti

Käykö kukaan?

Käykö kukaan oikeasti testauttamassa itseään vaikkei mitään oireita olisikaan, vai luotatteko siihen että jos ja kun uuden kumppanin kanssa ollaan oltu X aika kimpassa, niin sitten se on puhdas ja kortsut voidaan vaihtaa suojaamattomaan toimintaan?

7

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cookos

kommentilla,...eihän se kumppanin tuttuus ole tae puhtaudesta. Jos puoliso käy Tallinassa miesporukalla, kannattaa ehdottomasti vaatia SP-tautitesti. Ei koskaan voi tietää, mistä sen taudin saa ja keneltä, vaikka siltä omalta kullanmurulta.

• ei tarvitse

edes mitään tallinnan käyntejä, ylivoimaisesti suurin osa tavallisista sp-tautitartunnoista saadaan kuitenkin kotoisista ympyröistä ja tavallisilta ihmisiltä. Yllättävän suuri osa opiskelijoista on joskus sairastanut jonkin sp-taudin. Mutta en tosiaan muista yhtään tapausta jossa joku tuttu olisi kertonut että ovat käyneet kumppaninsa kanssa testauttamassa itsensä kun suhdetta on ruvettu vakinaistamaan.

• Jos minä käyn työpaikan vierkistysristeilyllä Tallinnassa ja palatessa Rouva Ratikka vaatisi sp-testiin menoa, ottaisin eron siitä. Mikä avioliitto se sellainen on, jossa luottamus olisi noin heikoissa kantimissa?

Ps. Oma kullanmuru voi käydä työkaverinsa kanssa vaikka ruokatunnilla kopiohuoneessa panemassa. Ja kotirouva talkkarin kanssa omassa aviovuoteessa...

• cookos
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos minä käyn työpaikan vierkistysristeilyllä Tallinnassa ja palatessa Rouva Ratikka vaatisi sp-testiin menoa, ottaisin eron siitä. Mikä avioliitto se sellainen on, jossa luottamus olisi noin heikoissa kantimissa?

Ps. Oma kullanmuru voi käydä työkaverinsa kanssa vaikka ruokatunnilla kopiohuoneessa panemassa. Ja kotirouva talkkarin kanssa omassa aviovuoteessa...

teillä ollaan vissiin sitten hyväuskosia puolison suhteen, kuka tahansa voi pettää, jopa sellainen, jonka ei iki kuuna päivänä vois uskoa niin tekevän, siitä ei pääse mihinkään. Ja tämä on tullut monta kertaa vastaan arkielämässsä.

En ole omalta koskaan mitään sellaista vaatinut, mutta en käsitä, miksi siihen ei voisi suostua, koska ihan tutkimusten mukaan Tallinna-reisut on pettämis-ja naintireissuja.siitä oli jossain X-lehdessä juttua, ja se prosentti oli ällistyttävän korkea. Työporukalla varsinsin mentäessä,..joten tuo sinun vastaus kuulosti aika naivistiselta. Aika heikoissa kantimissa on teillä silloin suhde, jos tuollaseen kaatuu.

• cookos kirjoitti:

teillä ollaan vissiin sitten hyväuskosia puolison suhteen, kuka tahansa voi pettää, jopa sellainen, jonka ei iki kuuna päivänä vois uskoa niin tekevän, siitä ei pääse mihinkään. Ja tämä on tullut monta kertaa vastaan arkielämässsä.

En ole omalta koskaan mitään sellaista vaatinut, mutta en käsitä, miksi siihen ei voisi suostua, koska ihan tutkimusten mukaan Tallinna-reisut on pettämis-ja naintireissuja.siitä oli jossain X-lehdessä juttua, ja se prosentti oli ällistyttävän korkea. Työporukalla varsinsin mentäessä,..joten tuo sinun vastaus kuulosti aika naivistiselta. Aika heikoissa kantimissa on teillä silloin suhde, jos tuollaseen kaatuu.

Meillä tuntuu olevan perin erilainen käsitys hyvästä ja luottavaisesta parisuhteesta. Minusta kun toinen on uskollinen kunnes toisin todistetaan. Olisi kauheaa, jos joutuisi rajoittamaan puolison menemisiä pettämisen ja sp-tautejen pelossa. Sinulle se sitten lienee arkipäivää, jos minä kerran olen naivi.

Ps. Älä usko kaikkia lehtien kohujuttuja.

• sellanen

Jos on niin tyhmä että vetelee paljaalla vuonna 2008 suomalaista naista niin silloin ansaitseekin saada sp-taudin.

Vertaa esim. case Hakkarainen yms.

• la.ra

se Hakkarainen on mies.

Ja sai tautinsa Thaimaasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      914
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      865
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      59
      815
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      745
    Aihe