Miten tärkeä kielitaito on? Voiko luottaa, että se paranee au pairina ollessa? Omasta mielestäni olen suht hyvä englannissa, mutta kurssi numerot ovat huonoja ja kokemusta englannin käytöstä on vain jonkin verran. Saksaa olen neljän kurssin verran lukenut ja johonkin saksan kieliseen maahaan olen suunnitellut suuntaavani... Mutta pelkään ettei kielitaito riitä... :(
kielitaito
1
421
Vastaukset
- itseesi
Tiedän tunteen kun alkaa miettimään riittävätkö kielitaidot. Tosiasiassa englannilla pärjää tosi hyvin ja kielitaito karttuu kyllä aupairin työn myötä.
Saksaa jos osaat jonkin verran ja pystyt puhumaan tai kysymään arkisia asioita, niin uskon että pärjäät erittäin hyvin. Tärkeintä on ehkä ymmärtää kielen rakenne eli miten esimerkiksi lauseita muodostetaan. Sitä kautta on sitten itsekin helpompi puhua ja ymmärtää. Muutaman viikon päästä huomaat jo, kuinka paljon helpommalta tuntuu puhua, ja onhan sanakirja olemassa! Perheetkin osaavat ymmärtää sen ettei tuleva auapair ole välttämättä täysin sujut kielen kanssa ja he auttavat. Joten etköhän pakkaa tavarasi ja suuntaa vaikkapa sinne Saksaa!!! Rohkeutta. Ja aina englannilla pärjää ja kyllä meistä jokainen osaa englantia varmasti sen verran, että osaa sanoa pakolliset perus asiat. Maissa järjestetään myös kielikursseja, joten niissäkin kannattaa käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h503395- 343045
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv422503Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511955Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151599- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731080