tutustuin komeaan poikaan ja juttelin hänen kanssaan paljon. huomasin heti että ihastuin häneen ja hänen puheensa antoi ymmärtää tunteen olevan molemmin puolista. olimmea paikoillamme kauan ystävinä mutta en jaksanut enää odotella ja kerroin tekstiviestillä pitäväni hänestä. hän kysyi onko asia oikeasti niin ja sanoin sen olevan. kehuin häntä hauskaksi ja komeaksikin. tekstasimme koko illan, mutta sen jälkeen tuntui kuin välimme olisi viilentyneet. itse haluaisin jatkaa mutta hän ei kai ollut kiinnostunut minusta muuta kuin ystävänä. en tiedä mitä teen ja minua jotenki ''hävettää'' joka kerta kun nään hänet. muutenkin tuntuu kuin hän välttelisi minua. eikä hän puhu edes minulle mitään. mutta itse en ainakaan kehtaa hänelle enää puhua koska pelkään että hän on kyllästynyt minuun eikä halua kuunnella, tai on suuttunut. auttakaa ! haluan hänet takaisin EDES ystävänä.
miten saan kaverini takaisin
4
1271
Vastaukset
- ei maksa vaivaa
voisin kirjoittaa ihan saman. Lopulta kuitenkin kun ajattelee, niin jos hän haluaisi, niin jotakin elonmerkkiä antaisi, tai ettet kuitenkaan viihtyisi suhteessa, jossa saa joka ikisen risauksen itse järjestää. Pikemminkin se on niinpäin, ettei voi olla erossa tai ottamatta yhteyttä, jos kiinnostaa.
Sitten kun opit, mitä on todellinen välittäminen, osaat verrata tota sun tilannetta siihen ja todeta, et se on naurettava.
Jätä se ketku ja etsi parempi. Niitä parempia alkaa nähdä heti, kun tajuaa, ettei tuollainen ole mistään kotoisin, eikä riitä kenellekkään.- NNAAinen
mutta kun olen lähes rakastunut niin en pysty vaan unohtaa häntä.. häntä ennen olin ihan yksin ja melkeen masentunut mutta kun hän tuli niin kaikki alkoi mennä hyvin. en voi nyt unohtaa häntä tästä vaan ja nyt tuntuu kuin en löytäsi ketään enää pitkään aikaan, enkä toisaalta edes halua. täytyy olla todella hyvä tyyppi jonka kanssa ystävystyisin että pääsisin tästä yli..
- Alä ahdistele
Hyväksy tappiosi ja siirry eteenpäin.
- Tunteellinen sinkkumies
Tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu. Ei todellakaan tunnut hyvältä mikäli joku johon on täysillä ihastunut haluaakin olla vain ystävä. Vaikeahan se on olla vain ystävä kun tuntee voimakasta tunnetta toista kohtaan. Tällä viileämmällä osapuolelta tilanne voi tuntua jopa ahdistavalta kun toinen vaan odottaa enemmän. Voimia sulle!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862