kaadoin riisin pakkauksesta vuokaan ja
*fläp fläp*
joku saatanan jauhokoisa lentelee pokkana ulos.
Pirulauta.
elämä on pilalla
48
1442
Vastaukset
- väliaika
tuoreempia riisejä. Elämä vois olla parempaa.
- gek-ko
ei oo kun pari kuukautta tuossa pöydällä ollu.
Onko niitä nyt joka paikassa? - cookos
gek-ko kirjoitti:
ei oo kun pari kuukautta tuossa pöydällä ollu.
Onko niitä nyt joka paikassa?tulee mm. riisin mukana ulkomailta, vaikka niistä niitä koe-eriä tutkitaankin. Joskus niistä löytyy ja ei voi mitään ...poista paketti ja siivoo kappi tai se paikka, missä paketti oli. Sillä pitäs selvitä.
- gek-ko
cookos kirjoitti:
tulee mm. riisin mukana ulkomailta, vaikka niistä niitä koe-eriä tutkitaankin. Joskus niistä löytyy ja ei voi mitään ...poista paketti ja siivoo kappi tai se paikka, missä paketti oli. Sillä pitäs selvitä.
onneks mulla oli fazerin esipaistettuja sämpylöitä
Saan kohta syömishärön. - cookos
gek-ko kirjoitti:
onneks mulla oli fazerin esipaistettuja sämpylöitä
Saan kohta syömishärön.oon itekin löytänyt niitä riiviöitä joskus viljatuotteista. Vanhat paketit kannattaa heittää pois,..tarkistaa komero kerran vuodessa ja vilkaista pussiin.
On ne yököttaviä. Niitä voi olla, mut ei niihin kuole, onneks. Kerran oli mulla vehnäjauhoissa pieniä ötököitä, ei kiva löytö..
- Enrique_Lister
Ne on hyviä proteiinin lähteitä. Sulla on muutenkin rehu voittosta toi ruokavalio mitä oon kattellu sil silmällä.
- gek-ko
kattilalla.
Mun tuurilla -josta jo äsken oli puhettakin- naapurit on kuullu mun kuole- käskyn ja sitä seuranneen kumahduksen, ja siniset miehet tulee.
Se siitä proteiinista.
- la.ra
tiedät mitä teet huomenna :)
Kai sulla on Kloriittia kotona tai edes Siwa lähellä?
Biojätepusseja tarviit myös.- gek-ko
hymyilen niin että ikenet näkyy
*onpa mukavaa*
Niin mitä minä teen huomenna? Auta. - väliaika
tuo jotain toimenpiteitä?
Eikö riitä uudet riisit ja jauhot kaupasta? - la.ra
gek-ko kirjoitti:
hymyilen niin että ikenet näkyy
*onpa mukavaa*
Niin mitä minä teen huomenna? Auta.Heität kaiken mäkeen (mieluiten biojätepusseissa)ja sitten pyyhit kloriittivedellä kaikki pinnat. Kannattaa pestä ensin hankausliinalla ja huuhtoa sieniliinalla.
Sitten maanantaina menet ja ostat muovisia säilytyspurkkeja kuivatavaroillesi.
Ja tadaa! Kaappisi on taas siisi, nätti ja ihana.
P.S. mä söin äsken ruokaa samalla haarukalla, jolla olin sekoittanut yrjölänpuuroa ja raakaa eläinten jauhelihaa. Kuolenko? - la.ra
väliaika kirjoitti:
tuo jotain toimenpiteitä?
Eikö riitä uudet riisit ja jauhot kaupasta?putsata pitää. Tai siis saa.
- gek-ko
la.ra kirjoitti:
Heität kaiken mäkeen (mieluiten biojätepusseissa)ja sitten pyyhit kloriittivedellä kaikki pinnat. Kannattaa pestä ensin hankausliinalla ja huuhtoa sieniliinalla.
Sitten maanantaina menet ja ostat muovisia säilytyspurkkeja kuivatavaroillesi.
Ja tadaa! Kaappisi on taas siisi, nätti ja ihana.
P.S. mä söin äsken ruokaa samalla haarukalla, jolla olin sekoittanut yrjölänpuuroa ja raakaa eläinten jauhelihaa. Kuolenko?lukeeko niissä noin vai pitääkö mun tietää miltä ne näyttää?
- la.ra
gek-ko kirjoitti:
lukeeko niissä noin vai pitääkö mun tietää miltä ne näyttää?
on sellainen pienempi, karkea. Ja sieniliina tunnetaan myös Wettexinä (itse ostan kaupan omia, halvempia merkkejä).
Hankausliinaa kutsutaan tietääkseni myös karhunkieleksi, mutta itse pidän karhunkieltä lähinnä teräsvillana. - gek-ko
la.ra kirjoitti:
on sellainen pienempi, karkea. Ja sieniliina tunnetaan myös Wettexinä (itse ostan kaupan omia, halvempia merkkejä).
Hankausliinaa kutsutaan tietääkseni myös karhunkieleksi, mutta itse pidän karhunkieltä lähinnä teräsvillana.missä on pesusieni toisella puolella ja sellanen krapsutussysteemi toisella puolella? Mulla on niitä. Sellasia pieniä.
- gek-ko
la.ra kirjoitti:
putsata pitää. Tai siis saa.
nakata mun kahvi menemään!!!?
Voi mamma, se on ollu peltitölkissä koko ajan. ja vaihtuvuuskin on aika suurta :P
Entäs jos mulla on joku avaamaton pakkaus? Mitä mä teen, mitä mä teen - la.ra
gek-ko kirjoitti:
missä on pesusieni toisella puolella ja sellanen krapsutussysteemi toisella puolella? Mulla on niitä. Sellasia pieniä.
vaikka en mä sitä tarkoittanut, vaan sellaista ohkaisempaa, hankaukseen tarkoitettua molemmin pulin.
- la.ra
gek-ko kirjoitti:
Voi mamma, se on ollu peltitölkissä koko ajan. ja vaihtuvuuskin on aika suurta :P
Entäs jos mulla on joku avaamaton pakkaus? Mitä mä teen, mitä mä teenja katsot näkyykö elämää.
Purkissa olevat ovat yleensä selvillä vesillä. - gek-ko
la.ra kirjoitti:
ja katsot näkyykö elämää.
Purkissa olevat ovat yleensä selvillä vesillä.emmä haluu nähä mitään elämää
hyi helvetti, nehän MUNII!!! Niistä tulee yöh, hyi saatanan perkeleen jeesuksenvittu,
TOUKKIA!
Mä en ala kattelee mitää toukkia, hyi helvettinyt oon hysteerinen, rauhotun, eikun, alan tissuttelemaan.
Joo. Alan tissuttelemaan. Eiköhän tää tästä helpota. - gek-ko
la.ra kirjoitti:
vaikka en mä sitä tarkoittanut, vaan sellaista ohkaisempaa, hankaukseen tarkoitettua molemmin pulin.
jynssään, jynssään
Roudaan jo tänään ulos kaiken. Ni ei tartte huomenna ku jynssätä.
Mistä se on tullu tänne? - väliaika
la.ra kirjoitti:
Purkissa olevat ovat yleensä selvillä vesillä.on munia? Voi olla vaikea havaita.
Eiköhän se ole sominta vaan keitellä tarpeeksi kauan ja vetää napaa kohti, eikä katella liian tarkkaan. Enrique oli ihan oikeassa tuossa proteiniin saannissa. - väliaika
gek-ko kirjoitti:
jynssään, jynssään
Roudaan jo tänään ulos kaiken. Ni ei tartte huomenna ku jynssätä.
Mistä se on tullu tänne?perunanpesuhanskan. Se oli semmonen karkea.
Sillä voi hysteerikot näppärästi puunata koko kämppänsä. Muista pestä katto. - gek-ko
väliaika kirjoitti:
on munia? Voi olla vaikea havaita.
Eiköhän se ole sominta vaan keitellä tarpeeksi kauan ja vetää napaa kohti, eikä katella liian tarkkaan. Enrique oli ihan oikeassa tuossa proteiniin saannissa.kun kerran proteiinin saanti on turvattu.
- asia*mies
gek-ko kirjoitti:
Entäs jos mulla on joku avaamaton pakkaus? Mitä mä teen, mitä mä teenMitä jos laittaisit ne avaamattomat pakkaukset muutamaksi päiväksi pakastimeen. Luulisi että ne munat siitä surkastuvat (eiks ne aina tee niin kylmässä, heko heko), jos niitä siellä on.
- gek-ko
la.ra kirjoitti:
Purkissa olevat ovat yleensä selvillä vesillä.ma ei ela Lasnamäes.
Seal on tarakaneid. *huuh* - gek-ko
asia*mies kirjoitti:
Mitä jos laittaisit ne avaamattomat pakkaukset muutamaksi päiväksi pakastimeen. Luulisi että ne munat siitä surkastuvat (eiks ne aina tee niin kylmässä, heko heko), jos niitä siellä on.
vaan ei oo pakastinta
- asia*mies
gek-ko kirjoitti:
vaan ei oo pakastinta
No jos naapurilla olisi? Ja onhan jossain kerrostaloissa kellarissa ihan sellainen pakastamo, ei teillä?
Mitähän lähikaupan setä sanoisi, jos kävelisi sinne omien pakettien kanssa ja kysyisi, saako pakastealtaaseeen tehdä talletuksen? =) - gek-ko
asia*mies kirjoitti:
No jos naapurilla olisi? Ja onhan jossain kerrostaloissa kellarissa ihan sellainen pakastamo, ei teillä?
Mitähän lähikaupan setä sanoisi, jos kävelisi sinne omien pakettien kanssa ja kysyisi, saako pakastealtaaseeen tehdä talletuksen? =)Mä kostin kerran sen, kun naapurit laitto neljän aikaan yöllä bileet pystyyn. Ärhentelin ittekseni punkassa ja kävin pudottamassa raa'an kananmunan niiden postiluukusta.
Jos mä kaadan kamat siitä samasta luukusta? Vitun mulkerot. Ihmisiä herätetä sillai. Jos ne ilahtuis pussikeitosta? Voisin vaikka lisätä nesteenkin niille valmiiks.
- hilda-hymy
löytyy kamuja muistakin pusseista, jauho, ryyni ja sensemmosista.
Ajatteles miten kivaa niillä on ollut, kun ne on hittänyt herjaa susta....ja tiirailleet sun touhujas...
Sitten sä melkein murhaat yhen pienen söpön ötökän, ne kostaa sulle.- gek-ko
...mun tuurilla xP
helvetti täällä oo ikinä ollu mitään, ja aina oon vainoharhasena kytänny (lähinnä sokeritoukkia) - hilda-hymy
gek-ko kirjoitti:
...mun tuurilla xP
helvetti täällä oo ikinä ollu mitään, ja aina oon vainoharhasena kytänny (lähinnä sokeritoukkia)joku ötökkäturisti, joka oli kyllästynyt oleen riisipellolla. Sano kavereille, että Morjes jätkät, tää lähtee maailmalle.
*tiesitkös että sokeritoukat saa kuoleen suolalla* - gek-ko
hilda-hymy kirjoitti:
joku ötökkäturisti, joka oli kyllästynyt oleen riisipellolla. Sano kavereille, että Morjes jätkät, tää lähtee maailmalle.
*tiesitkös että sokeritoukat saa kuoleen suolalla*mulla on systeemi. Ostin apteekista ruiskun ja laitan sillä biokilliä lattialistojen taakse ja kaikkiin niihin lokosiin, jossa ne kusipäät voivat luulla lymyävänsä rauhassa.
Juu niitä ei täällä näy, paitsi eteisessä joskus joku kuolleena, joka on ylittäny mun reviirin rajan. - hilda-hymy
gek-ko kirjoitti:
mulla on systeemi. Ostin apteekista ruiskun ja laitan sillä biokilliä lattialistojen taakse ja kaikkiin niihin lokosiin, jossa ne kusipäät voivat luulla lymyävänsä rauhassa.
Juu niitä ei täällä näy, paitsi eteisessä joskus joku kuolleena, joka on ylittäny mun reviirin rajan.huusholliin eksyy niitä ötököitä täytyy muistaa toi. Suola on niin heikkotehosta, että saa lisäillä joka toinen päivä. Ja aina ne sikiää uusiksi.
*kiroo vieläkin sitä vesivahinkoa aikoinaan, niitä ötököitä oli tuhansia* - gek-ko
hilda-hymy kirjoitti:
huusholliin eksyy niitä ötököitä täytyy muistaa toi. Suola on niin heikkotehosta, että saa lisäillä joka toinen päivä. Ja aina ne sikiää uusiksi.
*kiroo vieläkin sitä vesivahinkoa aikoinaan, niitä ötököitä oli tuhansia*tästä listimistavastani.
tehokasta, aivan pirun tehokasta. Se on täsmäisku. Sen sijaan että sumuttelis sitä ainetta ympäri hengitysilmaa, voi vaan tuikata sitä suoraan sinne missä ne kusipäät on kinkereillä.
Mä kostan tän kyllä niillekin. Toista iskuni aina kun olen sadistisella tuulella. Yks pullo kestää vaikka kuinka kauan
*myhäilyä*
mulla on aina muovihanskat ja sadistinen, hieman sairas virne naamalla kun teen sitä :-P - hilda-hymy
gek-ko kirjoitti:
tästä listimistavastani.
tehokasta, aivan pirun tehokasta. Se on täsmäisku. Sen sijaan että sumuttelis sitä ainetta ympäri hengitysilmaa, voi vaan tuikata sitä suoraan sinne missä ne kusipäät on kinkereillä.
Mä kostan tän kyllä niillekin. Toista iskuni aina kun olen sadistisella tuulella. Yks pullo kestää vaikka kuinka kauan
*myhäilyä*
mulla on aina muovihanskat ja sadistinen, hieman sairas virne naamalla kun teen sitä :-Psut ja varustees, ötökkäsotaa täsmäiskulla.
Sä olet keksinyt nerokkaan keinon toteuttaa sadistista tuultasi.
*sokeritoukkia ei kukaan kaipaa, ei edes niitten äiti, kun sekin on sokeritoukka*
- lehdessä...
oli juttua; joku mummo oli tehnyt saman kuin sinä ja pussista oli ryöminy porukkaa sankoin joukoin. sen elämä on vielä enemmän pilalla kuin sinun, mutta ikänsä puolesta ei välttämättä kovin kauan.
- gek-ko
onneks en nähny yhtään toukkaa.
Mutta aika perkeleellistä ryömiä ison riiskeon alle! Munimaan, saatana.
- asia*mies
Eikö sitten vasta olisikin hatuttanut, jos olisit mättänyt puoli lautasellista apetta naamaan ennen kuin olisit huomannut, että mättö kuhisee ötököitä.
Mulle kävi muinoin niin, että kesti jonkun aikaa ennen kuin huomasin että makaroonien koloihin on pesiytynyt jotain miniatyyrikuoriaisia...- gek-ko
Hyi saa*****
No sulla oli sit varmaan riisihäröjä :) Pieniä punaruskeita kavereita, ihan mukavia mutta aivan väärässä paikassa :P
Toi homma oli olevinaan mun illallinen.
Nyt mulle ei jääny ku kirsikkatomaatit ja sämpylät.
Ja tujua viiniä :-) - asia*mies
gek-ko kirjoitti:
Hyi saa*****
No sulla oli sit varmaan riisihäröjä :) Pieniä punaruskeita kavereita, ihan mukavia mutta aivan väärässä paikassa :P
Toi homma oli olevinaan mun illallinen.
Nyt mulle ei jääny ku kirsikkatomaatit ja sämpylät.
Ja tujua viiniä :-)Silloin ennen asuin tosi vanhassa kerrostalossa, jossa oli ilmeisen rikas ja mielenkiintoinen miniekosysteemi.
Pahimpia ällökkejä olivat faaraomuurahaiset, kuin pieniä kusiaisia mutta lihansyöjiä. Unohdapa makkarapaketti pöytään, niin kohta niitä kuhisi siinä peijaisissa.
Nyt asustelen onneksi melko uudessa talossa, jossa ei koiraa pienempiä otuksia näy...
- Yoga_Yin
Sissosaatans! Hyi fan! Heti reklamoit sitä kauppaa josta sen riisinpirulaisen ostit. Saavat vetää myynnistä koko erän. Ällöä, jos se olisi ollut edes käärme niin ei öllöttäisi niin paljon...
- rapiskarpalo
tommoset ötökät. :/
Me oltiin syksyl koko perhe monta viikkoa kurapaskalla ja nuorimmaisella oli ihottumaakin ihossa (kerkesin sen faijalta kysyy mahdolliset allergiatkin ja varaa allergiatesteihin aikaa) nii lopulta puurohiutale kaapista löyty jotai helvetin pieniä mustia mönkijäisiä ja semmosia valkosia munia, puurohiutaleetkin kuhis, mut ei sitä koskaan huomannu aamulla puuroa keittäessä, sinne ne suli. Kyllä ne katos sit kun myrkytti ja desinfio ja rupes säilyttää kaikki kuivamuonat suljetuissa muovipurkeissa.
En tiiä vielkään mistä ne tuli ja mitä ne oli, mut muovipurkkien jälkeen loppu ihottumat ja kurapaskatki.- gek-ko
*alahuuli väpättää*
- rapiskarpalo
gek-ko kirjoitti:
*alahuuli väpättää*
mulla väpättää vielä enempi ja jään odottamaan toviksi ryöpytystä ötökkä elvistelyistäni, jonka kirjoitin vain syystä että tuli mieleen ne ötökät noista sun ötökkä aloituksista, enkä muuten olis kirjoittanut. :))
:DD
;DDD
Joskus aikoinaan mulla ja kämppiksellä oli ongelma perhosten kanssa myös. Valitettavasti meillä kävi niin, että tilattiin myrkytys kolmeen kertaan, tehtiin ilmoitukset isännöitsijälle jne ja edelleen perhoset pysy alivuokralaisina. Ne on ilmeisen pirullista laatua.
Meillä saatto asiaan tosin vaikuttaa se, että oltiin pitkiäkin aikoja pois kämpiltä ulkomailla oleskelun yms takia, joten perhoset ehti siinä välissä aina kunnostautua. Ah sitä tunnetta kun 30 tunnin matkustelun jälkeen saa matkalaukut eteiseen ja huomaa että vastaanottokomitea koostuu n. paristasadasta lentelevästä ötökästä... Sitä vitutuksen määrää ei voi kuvailla.- gek-ko
ja ne perhoset on vaan näkyvin -ja harmittomin- osa koko touhussa.
Munat ja toukat on elähdyttäviä. Kato mitä rapiskarpalo oli syöny puuronsa kanssa xP
Saivatpahan proteiinia. gek-ko kirjoitti:
ja ne perhoset on vaan näkyvin -ja harmittomin- osa koko touhussa.
Munat ja toukat on elähdyttäviä. Kato mitä rapiskarpalo oli syöny puuronsa kanssa xP
Saivatpahan proteiinia.Mun täytyy mennä suihkuun. Nyt alko liikaa mietityttää kaikki kuhisevat pikkuötökät...
Pitäisköhän sittenkin huomenna siivota jauhokaappi ikkunanpesun sijaan... Mitähän kaikkea sitä on mahtanu suuhunsa pistää kaikkien näiden vuosien aikana? No eikös toukat ole jossain päin maailmaa ihan pääruokamateriaalia ;)
- vaan näin
perusrauhallisena miehenä taas ihmettelen, että miten ihmeessä te naiset aina osaattekin tehdä hyönteisistä ydinsotaa suurempia ongelmia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302245
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261958Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121489Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121337Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17967
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752