Tonight the circle is meeting again.
Who will be the first to fall in trance.
in here nobody is sensing the rain.
Tonight a spirit will glance.
So as theyre aproaching the ghostly hour.
Seven people here are joining hands.
they think they know the spirit to appear.
Contact,the table starts to dance.
Time is standing still
its a dangerous meeting.
theyre gonna get themselves killed.
Minkä Gospel Bändin biisi?
7
624
Vastaukset
- king diamond..
Tuohan on King Diamondin kappaleesta A Dangerous Meeting, ja on sitten niin kaukana gospelista kuin mikään musiikki vain olla voi..
- Jani Seessalo.
Testasin vaan tiesikö kukaan! ja se oli Vanhaa Mercyful Fatea jossa kingi joskus lauloi ennen soolo-uraansa!
- joopeli
Jani Seessalo. kirjoitti:
Testasin vaan tiesikö kukaan! ja se oli Vanhaa Mercyful Fatea jossa kingi joskus lauloi ennen soolo-uraansa!
Käytät varmaan huumeita. oot sen näköinen
- Kirjoititko edes
Omissa nimissäsi?
- J.S
Vai onko nimesi "Kirjoititko edes"?
Kiva tavata herra kirjoititko! minä olen Jani! - Joka sanot olevasi
J.S kirjoitti:
Vai onko nimesi "Kirjoititko edes"?
Kiva tavata herra kirjoititko! minä olen Jani!Mutta tekstisi ei liittynyt gospeliin millään tavoin. Lähinnä se tuo mieleen okkultistisen istunnon, mikä edustaa pikemminkin alakerran herran kuin yläkerran Herran intressejä. Siksi kutsuin sitä provokaatioksi (tälle palstalle). Ja jos se ei sitä ollut, niin mikä oli tarkoituksesi?
- J.S
Joka sanot olevasi kirjoitti:
Mutta tekstisi ei liittynyt gospeliin millään tavoin. Lähinnä se tuo mieleen okkultistisen istunnon, mikä edustaa pikemminkin alakerran herran kuin yläkerran Herran intressejä. Siksi kutsuin sitä provokaatioksi (tälle palstalle). Ja jos se ei sitä ollut, niin mikä oli tarkoituksesi?
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851838- 821680
- 501339
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471275Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161150
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23952- 39935
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59922Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903