Myydään vm 11/83 hj 60 Toyota 5vaihteinen,vinssi kahdet renkaat, suora peltinen, siisti ,sininen h.3000 p.0405222434
Myydään hj
5
726
Vastaukset
- topias
onko isolla verolla?
onko koskaan hitsattu?- Jykä
Ei varmaan pahemmin ole hitsailtu ainakin runko on ehyt helmatkin on ehyet takaluukun alaosa on uusittu,Pakoputkisto alusta loppuun uusittu,akut ym. vero on maasturin ainoo mitä joutus hitsaamaan on takalokareitten kaaret.
- topias
Jykä kirjoitti:
Ei varmaan pahemmin ole hitsailtu ainakin runko on ehyt helmatkin on ehyet takaluukun alaosa on uusittu,Pakoputkisto alusta loppuun uusittu,akut ym. vero on maasturin ainoo mitä joutus hitsaamaan on takalokareitten kaaret.
aijai isolla verolla,mitä se muuten tarkalleen ottaen on vuodessa?
Muutamia olen käynyt kattomassa ja välillä meinannu tukehtua nauruun kun on myyjä sanonut että mädät on tehty pois,jälki on ollut sen näköstä että"pysyyköhän toi lappu nyt tossa varmasti":))hitsaajiakin on niin monenlaisia...
parempi ostaa laho kun jo"hitsattu"..pääsee vähemmällä:)
missä päin tämä yksilö majailee? - Jykä
topias kirjoitti:
Muutamia olen käynyt kattomassa ja välillä meinannu tukehtua nauruun kun on myyjä sanonut että mädät on tehty pois,jälki on ollut sen näköstä että"pysyyköhän toi lappu nyt tossa varmasti":))hitsaajiakin on niin monenlaisia...
missä päin tämä yksilö majailee?Ei näitä kannata pahemmin kattella jos dieselveroon meinaa tukehtua on ne kuulemma laitellu korotuksia näihin niin saa sen pienemmälle verolle muut kulut on isoja näissä autoissa jos ei osaa tai viitsi itse tehdä remonttia.
- Jykä
topias kirjoitti:
missä päin tämä yksilö majailee?Takalukusta vielä se uusiminen tarkoitti uutta luukkua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862