Olen viimeisilläni raskaana (rv 36) ja epäilen, että mieheni pettää. En uskalla tästä suoraan häneltä kysyä, sillä pelkään vastausta.
Viime viikonloppuna hän oli molempina iltoina bailaamassa kavereittensa kanssa (tuparit ja häät), lupasi tulla ajoissa kotiin, ei tullut ennen yö kolmea, ja oli aamuisin tosi kummallinen. Minua hän ei tunnu enää haluavan, korkeintaan toteaa kerran päivässä että 'nyt panettais', 'etko ottais suihin' tai 'tekis miel pillua'... ei oikein sytytä mua näillä puheilla. =/ Kiihottaakseen minua hän ei ole pitkään aikaan tehnyt yhtään mitään. Ja nyt viime yönä heräsin siihen, että hän runkkasi vieressäni yöllä...inhottavaa...
Mitä tässä tilanteessa voi tehdä? Itse tunnen oloni norsuksi tämän mahan ja raskausarpien kanssa ja mies näyttää olevan samaa mieltä.. haluaisin kyllä seksiä, mutta hän saa halut aina katoamaan "romattisilla" toteamuksillaan...
Pettääkö hän?
Pettääkö mieheni?
2
553
Vastaukset
- Linda
Miehelle tullut joku kausi, että pakko saada nuorempaa. Minä pelkään tuota samaa vaihetta vaikka siihen on viellä muutama vusosi aikaa.
Minun ukko kans kerran lupas tulla kymmeneksi kotiin, hänestä ei kuulunut mitään ja lopulta laitoin viestiä, sitten raivosin vain ja hän tuli kahden aikaan kotiin ja raivosin lisää. Itketti vain. Mutta syy oli ollut vain, että kaverit pyysi baariin tms. Uskollinen ukkohan tuo on muuten.
Ehkä omalla miehelläsi on vaan jotain ettei jaksa ja haluu pilettää, ei s välttämättä pettämistä tarkoita. Itse olen sellainen, että utelen kaiken.. tee niin ! - just me
Voi hyvä ihminen, niin selvät merkit kun voi olla. Ja mä puhun kokemuksella, että kyllä miehes vaan käy vieraita painamassa. Jos haluut silti jatkaa, yritä saada miehes puhumaan(vaik pakolla) ja kysyä miksi hän tekee niin. Kerro miten paha sun on olla ja että tilanne vaikuttaa myös raskauteesi. Jos miehes ei sittenkään suostu puhumaan, muuttamaan käytöstään niin valitettava tosiasia on, ettei hän välitä vähääkään, ei sinusta, eikä lapsesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515