Crazy-factorysta kokemuksia

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä puljusta? Hyviä tai huonoja... itse pistin juuri tilauksen menemään ja selvis sitten et täytyypi mennä pankkiin makselemaan, nyt mietinkin et tuleeko tavara ikinä perille jos maksan. Tilaukseni tosin ei ole kovin kallis. Ihmetyttää eniten paikan hinnat kun korut maksavat jopa alle euron, mutta taitaa olla jonkin sortin tukkukauppa kun saa ostettua monen tuhannenkin kappaleen eriä. =)

7

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen tilaaja

Olen itse tilannut kyseisestä firmasta 4 kertaa koruja, kaverikin pari-kolme kertaa. Aina on tullut ehyitä koruja, ei ole tullut nikkelioireita, strassit ovat pysyneet kiinni koruissa jne. Siis hyvää tavaraa, hinta-laatu-suhde on täysin lyömätön.

Kun maksat sille saksalaiselle pankkitilille niin menee ehkä n. viikko kun saat varmistuksen siitä että rahat ovat tulleet ja maksusi näkyy. Sitten tilaus toimitetaan eteenpäin ja korut valmistetaan. Tässä menee 2-4 viikkoa.

Kaikista tärkein juttu tulee tässä: Jos tilauksesi arvo on yli tietyn rajan (oisko ollut 40 euroa) niin kirjepaketti jämähtää tulliin ja joudut hakemaan sen sieltä ja maksamaan ALV:n ja tullimaksun ja näyttämään paketin sisällön viranomaisille. Jos he ovat oikein v-mäisiä niin he haluavat tutkia labrassa tuotteen todellisen laadun (sisältääkö jotain eu:ssa EI-sallittua ainetta) ja se voi maksaa sinulle useita satoja euroja.

Itse kerran tilasin reilulla 70 e:lla ja tulliin pamahti. Menin hakeen paketin sieltä ja jouduin maksamaan sen alv:n ja tullin. Silti tuli todellakin moninkertaisesti halvemmaksi kuin että olisin jostain koruliikkeestä ostanut mokomat. Silloin kertoivat tuosta, että jos he haluaisivat olla oikeen pikkutarkkoja, voisivat laittaa korut tarkempaan syyniin ja minun pitäisi maksaa jos ne korut itselleni haluaisin. Eivät kuitenkaan laittaneet ja siitä lähdin olen tilannut aina maksimissaan 30e:lla ja paketit tulleet suoraan kotiin :)

• elin-v

Mulle kävi just noin: v-mäisyyksissään panivat testiin. Korut mennyttä ja 300€:n lasku päälle testistä plus tullimaksut. Arvaa harmittiko?

• paska...

ei ne mihinkää tulliin jää!!!

itte tein tässä justiin yli 60€ tilauksen ja hyvin tuli paketti perille.... en ymmärrä tuota sun tullijuttuas, mistä sä tuollasen repäsit????

• ...

Kierteet meni heti alkuunsa koruista, joiden piti olla anodisoitua titaania. Korut eivät tainneet ihan puhdasta materiaaliakaan olla, sillä sain niistä nikkeliallergian oireita ja ärsyttivät muutenkin korvaa. Kierteet ovat myös todella terävät ja viimeistelemättömät.

Toimitus oli hyvä ja kohtuu nopea, mutta petyin laatuun.

• puhdistaa

korut ennenkuin niitä alkaa käyttää!
        järjenkäyttö on sallittua edelleenkin!
        olen poikakaverini kanssa aina ensin keittänyt koruja jonkin aikaa (kaikki korut siis mitä on mahdollista keittää) ja sitten viellä ennen paikoilleen laittamista ollaan desinfioitu korut viellä kunnolla, ja ne mitä ei voi keittää (tai en ole vain uskaltanut koittaa) ollaan laitettu desinfioimis aineeseen likoamaan joksikin aikaa...

• ...
        puhdistaa kirjoitti:

korut ennenkuin niitä alkaa käyttää!
        järjenkäyttö on sallittua edelleenkin!
        olen poikakaverini kanssa aina ensin keittänyt koruja jonkin aikaa (kaikki korut siis mitä on mahdollista keittää) ja sitten viellä ennen paikoilleen laittamista ollaan desinfioitu korut viellä kunnolla, ja ne mitä ei voi keittää (tai en ole vain uskaltanut koittaa) ollaan laitettu desinfioimis aineeseen likoamaan joksikin aikaa...

Eh, tottakai puhdistin korut keittämällä ja desinfioimalla ennen kuin laitoin korviini. Järjen käyttö sallittua myös siellä päässä, ennen kuin oletatte mitään.

Se ei muuta sitä tosiasiaa, että minun kohdallani materiaali ja laatu oli pettymys.

• Mun kokemuksen mukaan ei voi muuta kun suositella kyseistä paikkaa, sillä korut saapuivat toissapäivänä eli oli kyllä yllättävän nopea toimitus. En olisi uskonut että parissa viikossa tulevat. Ja ihan hyvälaatuisiakin ovat, olen ostanut lävistysliikkeestäkin huonomman laatuisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      418
      6081
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      85
      5416
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4414
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3961
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      60
      3828
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      186
      3503
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      119
      3244
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      68
      3233
    9. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      3
      3056
    10. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2289
    Aihe