kyllästynyt

Sika

Mistä saa proteiinia jos ei syö punaista lihaa? Entä mitä kannattaa karttaa? Missä on paljon hiilihydraatteja? Aloin liikkumaan 3 viikkoa sitten hulluna, liikuin enemmän kuin koskaan ja saakelin paino vaan nousi!!! Mä oon 160 ja painan 60 kg. Ennen se oli 57,5kg. Tahdon housukokoni 4 numeroa pienemmäksi ja kapean vyötärön! Semmoset vähän päälle 10 kiloa jos saisin pois niin olisin pirun tyytyväinen itseeni. Ja huom, mä en jaksa semmosta että vuodessa pari kiloa pois vaan mahollisimman nopeasti! Juon paljon kahvia maidon kera ja syön näkkileipää paljon. MÄ OON KYLLÄSTYNYT ITSEENI!!! Mä haluan muutosta pikaisesti mutta inhimillisellä tavalla. Enkä mä ala vetämään jotain pahanhajuista kaalikeittoa viikkotolkulla naamaan. Se on SAIRASTA. Mutta kehittäkää mulle joku simppeli ruokavalio...

3

338

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen tein/teen

Minä olen myös 160 cm pitkä ja kun painoin 60 kg, niin inhosin myös itseäni. Olin aina ollut laiha, paino n. 50 kg, mutta lasten jälkeen kiloja vaan jäi. Minulla oli töissä huone käytävän perällä ja aina kun kävelin aulaa kohti, niin näin itseni peilistä ja yäk! Tämä kuulostaa naurettavalta, varsinkin kun tuijottaa painoindeksiä. Mutta kun kilot ovat kertyneet vyötärölle eikä seisoessa näe varpaitaan kurkottamatta mahan yli, niin silloin ärsyttää!!

Siis 60 kilosta sain pudotettua 56:een Atkinsin ohjeilla, mutta sepäs tyssäsi siihen, että tulin yllättäen raskaaksi, uskoakseni juuri sen ansiosta, että elimistö oli puhdistunut teollisista myrkyistä.

Anyway, sitten vauva syntyi ja kasvoi ja meikäläisen vaaka näytti 64:ää ja mittanauha vyötärön kohdalta lopulta 97 senttiä eli juuri sitä vakavaa keskivartalolihavuutta. Sitten vasta ottikin päähän!

Uskaltaako tätä enää sanoa täällä, mutta sitten tuli kuvioihin herba. Just se mitä olin etsinytkin. En edes kysellyt esittelijältä, että mitä ne maksaa, otin kaikkia mistä arvelin olevan juuri minulle hyötyä.

Kahdessa ja puolessa kuukaudessa on lähtenyt 7 kiloa sekä 11 senttiä vyötäröltä ja 5 reidestä. Ja jatkan lahdutusohjelmalla kunnes mahdun "ennen-esikoista-housuihin" ja sittenkin vielä jatkan ylläpitämällä sitä.

Syön siis ateriankorvikkeita (ja ne on oikeesti hyvän makuisia, jopa herkullisia =), vitamiineja, hivenaineita ym.

Tämä oli minun tarinani. Epäilköön ken tahtoo =) Yritän vain sanoa, että tässä on yksi juttu, mitä todellakin kannattaa kokeilla, varsinkin kun kuulostaa siltä, että olet vähintäänkin yhtä kyllästynyt kuin minä olin ;)

Silpa
      [email protected]

• elli

lue sivuiltani www.laihduta.net

• Tsau!

Heippa!
      Vai et on painon tai ulkomuodon kanssa ongelmaa?
      Tuttua juttua mulle, koska työskentelen jatkuvasti ex-ylipainosten ja tällä hetkellä ylipainosten ihmisten kanssa.
      Ne kaalikeitto sörsselit eivät ole mikään pelastus, koska kuka sitä skeidaa jaksaa loppuelämän vetää naamaan? Ruoan pitää olla maistuvaa ja sellaista jota jaksaa syödä pidemmänkin ajan, kuin sen kaks viikkoa. Pitää tietää vaan mitä voi syödä ja milloin, siinä on se perus juttu ja mitään ihmedieettiä ei ole olemassakaan, sen takia ohjelma onkin kehon omia toimintoja tukeva, eikä sitä rasittava niinkuin monesti törmää erilaisiin muotioikkuihin.
      Tv Homma toimii!
      Palaillaan palstalla asiaan jos kiinnostaa, vaikka nimimerkillä "tahdon"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe