tehokas nesteenpoistaja

turvotusta :(

kertokaas joku nesteenpoistaja joka todella toimii , kiitos :)

8

7860

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea kokeiltu 8D

Vogelin kultapiisku-uute (Solidago) on ainut, joka toimii!
      Saa markettien luontaistuoteosastoilta ja luontaistuotekaupoista. Tosin eräs "asiantunteva" myyjä yritti luontaistuotekaupassa myydä kultapiiskuteetä uutteen sijaan, siis itse oltava tarkkana...

• Mystification

Voin vannoa että vihreä ja kahvi tee poistavat nestettä oikein ansiollisesti.
        Toinen keino on myös terveellinen kaikin puolin, eli saunominen, ja piru vie paikat kiinteytyvät samalla ihanasti!

• raskaana...

- runsas juominen (ei sokeripitoista)
      - suolan välttäminen

mutta nuo nyt oli ihan sitä perus jotka varmaan tiesitkin... sitten niitä ihan "kikkoja"

- jos turvotus jaloissa (kuten minulla!), jalkojen hierominen nivusista ja jumppa, kaikenlainen venyttely ja paineen vähentäminen
      - tukisukat auttavat kun on pakko istua
      - persilja!
      - ananas! ananasmehu! itse juon ananas-porkkana Gefilusta (sis. kalsiumia) ja välttelen maitoa koska maitotuotteetkin saattavat turvottaa (vatsaa)
      - yrttiteet, itse juon vadelmateetä

• luontaishoitolasta

Itse olen saanut apua luontaishoitolasta jossa kävin turvesaunassa ja hunaja hieronnassa. Hunaja hieronta oli semmonen kipakka hieronta joka todella laittoi nesteeet kiertämään. Kävin neljä kertaa viikonvälein ja tulos oli huomattavan hyvä. Vyö meni kaksi reikää tiukemmalle ja nilkat kaventuivat. hoidon jälkeisenä vuorokautena paino putosi puolisen kiloa. Turve sauna oli myös hyvä kokemus mutta sen jälkeen olo on aika väsynyt. kun taas hunajahieronnan jälkeen oli sellanen olo että jaksais vaikka siirtää vuoria.

• tiinu70

Olen pari kertaa ollut turvesaunassa. Ja se todella laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle. Hierojalla on laitettu lymfaöljyä. Ostin sitä myös kotiin. Erittäin hyvin poistaa nesteitä mm. jaloista.

• hedhed
        tiinu70 kirjoitti:

Olen pari kertaa ollut turvesaunassa. Ja se todella laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle. Hierojalla on laitettu lymfaöljyä. Ostin sitä myös kotiin. Erittäin hyvin poistaa nesteitä mm. jaloista.

Mitä on lymfaöljy? Vain hieronnan apuna vai onko sillä muutenkin jotain vaikutusta? Mistä sellaista saa? Olen juuti käynyt lymfahieronnassa, oisko nyt kolmisen kertaa, ja tänään aamulla huomasin että jättimäisten reisieni pahkurat olivat hävinneet. Voi tätä iloa, jotain siis ihan oikeasti tapahtuu!

• samppakalamakkara
      • Kuivakuppausta tehokkaampaa nesteenpoistajaa saa hakea. Samalla appelsiini-ihokin siliää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1526
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1166
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      223
      1156
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      258
      1001
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      959
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      940
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      923
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      879
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      71
      777
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      772
    Aihe