tehokas nesteenpoistaja

turvotusta :(

kertokaas joku nesteenpoistaja joka todella toimii , kiitos :)

8

7349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkea kokeiltu 8D

Vogelin kultapiisku-uute (Solidago) on ainut, joka toimii!
      Saa markettien luontaistuoteosastoilta ja luontaistuotekaupoista. Tosin eräs "asiantunteva" myyjä yritti luontaistuotekaupassa myydä kultapiiskuteetä uutteen sijaan, siis itse oltava tarkkana...

• Mystification

Voin vannoa että vihreä ja kahvi tee poistavat nestettä oikein ansiollisesti.
        Toinen keino on myös terveellinen kaikin puolin, eli saunominen, ja piru vie paikat kiinteytyvät samalla ihanasti!

• raskaana...

- runsas juominen (ei sokeripitoista)
      - suolan välttäminen

mutta nuo nyt oli ihan sitä perus jotka varmaan tiesitkin... sitten niitä ihan "kikkoja"

- jos turvotus jaloissa (kuten minulla!), jalkojen hierominen nivusista ja jumppa, kaikenlainen venyttely ja paineen vähentäminen
      - tukisukat auttavat kun on pakko istua
      - persilja!
      - ananas! ananasmehu! itse juon ananas-porkkana Gefilusta (sis. kalsiumia) ja välttelen maitoa koska maitotuotteetkin saattavat turvottaa (vatsaa)
      - yrttiteet, itse juon vadelmateetä

• luontaishoitolasta

Itse olen saanut apua luontaishoitolasta jossa kävin turvesaunassa ja hunaja hieronnassa. Hunaja hieronta oli semmonen kipakka hieronta joka todella laittoi nesteeet kiertämään. Kävin neljä kertaa viikonvälein ja tulos oli huomattavan hyvä. Vyö meni kaksi reikää tiukemmalle ja nilkat kaventuivat. hoidon jälkeisenä vuorokautena paino putosi puolisen kiloa. Turve sauna oli myös hyvä kokemus mutta sen jälkeen olo on aika väsynyt. kun taas hunajahieronnan jälkeen oli sellanen olo että jaksais vaikka siirtää vuoria.

• tiinu70

Olen pari kertaa ollut turvesaunassa. Ja se todella laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle. Hierojalla on laitettu lymfaöljyä. Ostin sitä myös kotiin. Erittäin hyvin poistaa nesteitä mm. jaloista.

• hedhed
        tiinu70 kirjoitti:

Olen pari kertaa ollut turvesaunassa. Ja se todella laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle. Hierojalla on laitettu lymfaöljyä. Ostin sitä myös kotiin. Erittäin hyvin poistaa nesteitä mm. jaloista.

Mitä on lymfaöljy? Vain hieronnan apuna vai onko sillä muutenkin jotain vaikutusta? Mistä sellaista saa? Olen juuti käynyt lymfahieronnassa, oisko nyt kolmisen kertaa, ja tänään aamulla huomasin että jättimäisten reisieni pahkurat olivat hävinneet. Voi tätä iloa, jotain siis ihan oikeasti tapahtuu!

• samppakalamakkara
      • Kuivakuppausta tehokkaampaa nesteenpoistajaa saa hakea. Samalla appelsiini-ihokin siliää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 600
      9778
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2431
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      207
      1746
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      22
      1491
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      1000
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      947
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      74
      852
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      842
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      43
      802
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      76
      722
    Aihe