jonkin aikaa seurannut kovin mainostettua nettideittailua, chattailyä, keskusteluja.
Rohkaistuin laittamaan myös oman totuudenmukaisen profiilin.
Yhteydenottoja ei tullut yhtään kappaletta. Vaihdoin sitten kokeeksi tuohon ruumiinrakenne kohtaan sanan urheilullinen.
Johan tärppäsi, viikoittain useita yhteydenottoja. Eli turha on naisten väittää että etsivät sisäistä kauneutta ym. löpinää.
Kokemukseni mukaan kunnon mies ei netistä seuraa löydä.
olen
6
877
Vastaukset
- tällä lukee kunnon...
nyt olen saanut aika *ei kunnon ukoja niskaani*..haukkuja ihan.Eli missä lie se ihana tavallinen mies???
Jaksa etsiä, et vaan ole törmännyt siihen sinäkään. - ensin kiinnittää huomion
sit tulee vasta muut. Silmää pitää miellyttää, niin se vaan on. Urheilullisuus on vaan pelkkää plussaa, että pitää itsestään huolta eikä vaan makaa sohvalla.
- ole vielä
urheilullinen oikeasti niin ala treenaamaan, minä olen sellainen ja kyllä naiset tykkää nähdessään.
Senjälkeen tulee sitten vasta se sisäisen kauneuden etsiminen, et kai autoakaan osta sillä perusteella että sisusta on niin hyvässä kunnossa, pintakiillosta viis..- -logiikka-
... mikä logiikka siinä on, että sitten alkaa tuleen niitä viestejä pullukoilta? Etsivät urheilullista, mutta ovat itse "sohvaperunoita"....
- trainingcamp
treenaan jo täyttä päätä kesäkuntoon, täytyy kohta laittaa uusittu profiili ja katotaan sitten..
- tosionkin
-logiikka- kirjoitti:
... mikä logiikka siinä on, että sitten alkaa tuleen niitä viestejä pullukoilta? Etsivät urheilullista, mutta ovat itse "sohvaperunoita"....
tääkin on varmaan totta mutta että eihän niihin tarvii kommentoida, valkkaa vaan ne paremmat päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h562950Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062731Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382441- 332359
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501928Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151559- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051235- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731060