apua apua

pullaposki

Elikkä olen kaaso ja häät ovat kuukauden päästä. Minulle on teetetty kaunis mekko jo aikoja sitten ja äsken kun sitä kokeilin se EI MAHDUKKAAN päälleni. Kävin vaa`assa ja kiloja on tullut 7 lisää, sitten mekon teettämisen. Kuolen, minun on pakko mahtua tuohon mekkoon!!! Joten, kertokaa miten saan pudotettua vähintään 5 kiloa kuukaudessa?? En ehdi paljoa liikuntaa harrastaa, kun töissä menee noin 9-11 tuntia päivässä?? Mitä minun pitää syödä, miten milloin??!? Kyllä ottaa päähän luoja..

4

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiukka

linja ruokailussa. Syöt säännöllisesti aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala, mutta katso mitä syöt ja kuinka paljon. Kaikki sipsit, jätskit karkit pullat ym. tauolle (herkkuja saat siellä haissä...) ja paljon vettä juotavaksi. Töihin vesipullo työpisteen viereen.

Lyhyttä paastoakin voisit kokeilla, jos töiden ohella jaksat sitä.Paastopaketteja on olemassa, joissa on selvät ohjeet.

Pelkästään liikkumalla et niitä kiloja kokonaan saisikaan pois. Syömällä ne on tulleetkin. Mutta viisi kiloa voi saada pois kuukaudessa, jos ne on oikeita ylikiloja. Jos onnistut olet varmasti tyytyväinen muutenkin kuin sen puvun vuoksi.

• pullaposki

täytyy todellakin vieroittaa itseni sokerista. Se on pahin paheeni. Onko tuohon projektiin hyviä vinkkejä? miten saisin vieroitettua itseni sokerista, karkit ovat pahimmat.

• ..............................
        pullaposki kirjoitti:

täytyy todellakin vieroittaa itseni sokerista. Se on pahin paheeni. Onko tuohon projektiin hyviä vinkkejä? miten saisin vieroitettua itseni sokerista, karkit ovat pahimmat.

ja sitten muista (varsinkin viikkoa paria ennen häitä)jättää suola mahdollisimman vähille, sillä se lisää turvotusta ja kerää nesteitä. eli kaikki sipsit, oliivit, suolakurkut sun muut pikkusuolaset ruokavaliosta pois :)

ja sitten olen kuullut (ei omia kokemuksia) että se kaalikeittodieetti postaa hyvin nesteitä eli jos sellasen alottaisit muutaman päivän häitä, niin vois auttaa hetkellisesti, sillähän ei siis mitään pysyviä tuloksia saa aikaan, mutta olen kuullut että joku on saanut yhden vaatekoon pienemmäksi ittensä tollasella dieetillä.

• rasvaakin poistaa?
        .............................. kirjoitti:

ja sitten muista (varsinkin viikkoa paria ennen häitä)jättää suola mahdollisimman vähille, sillä se lisää turvotusta ja kerää nesteitä. eli kaikki sipsit, oliivit, suolakurkut sun muut pikkusuolaset ruokavaliosta pois :)

ja sitten olen kuullut (ei omia kokemuksia) että se kaalikeittodieetti postaa hyvin nesteitä eli jos sellasen alottaisit muutaman päivän häitä, niin vois auttaa hetkellisesti, sillähän ei siis mitään pysyviä tuloksia saa aikaan, mutta olen kuullut että joku on saanut yhden vaatekoon pienemmäksi ittensä tollasella dieetillä.

Itse olen kokeillut kaalikeittodieettiä, ja se tehosi hyvin. -5kg viikossa. Mutta en tajuu, kuinka se muka poistaa nesteitä!! :o Ainakin sen ohjeen mukaan, mitä käytin, käskettiin juomaan aina vain enemmän ja enemmän vettä dieetin edistyessä.
        Aloituspainoni oli 73, lopetuspaino 68. Melkein kuukauden dieetin jälkeen painoni oli noussut vajaan kilon. Mutta mitään äkkinousua ei tullut, kuten esim. ananasdieetin jälkeen tulee (viikossa 3kg). Itse asiassa koskaan en ole painanut dieetin jälkeen 73kg. Kuuristani on siis jo 1,5 vuotta. Painoni on vajaa 69kg.
        Ainakin minä suosittelen kaalikeittodieettiä. Tehoaa, jos oikeasti noudattaa sitä. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6154
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4812
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3065
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      2892
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1526
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      337
      1091
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1049
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      991
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      784
    Aihe