pettääkö

-pikkuvaimo-

mieheni?
Meillä on jo pitkään ollut riitoja ja mies on muuttunut poissaolevaksi! Hänellä on paljon omia projektejaan(suuria rahaan liittyviä kylläkin), mutta kun hän alkoi niitä suunnitella, niin lupasi, että ne ei vaikuta meidän suhteeseen millään tapaa. Nyt kuitenkin jo jonkin aikaa, ennen tätä projektiaankin hän on kiree ja ei enää noteeraa mua millään tapaa. Ei kuule mitä kysyn, saan toistaa kaikki uudelleen, on omissa ajatuksissaan! Karttelee seksiä. Päiväsaikaan kyllä suukottelee ja vihjaakin, mutta jotenkin teennäisesti ja sitten illalla muuttuu, kuin patsaaksi ja on tv;n orja. Emme enää keskustele ja hän täysin uppoutunut omiin juttuihinsa. Ja riidoissa huutaa tosi ilkeitä asioita.

Olen kysynyt jo pitkään, onko sillä joku muu, mutta ei myönnä ja ei kuulema haluu erotakkaan. Hän on kuitenkin paljon kotona, joten ei mitään kovin suurta kakkossuhdetta luulis olevan, mutta mua ihmetyttää se yhtäkkinen seksin poisjääminen. Ennen ainakin kolmen päivän tauon jälkeen on halunnut ja nyt mennyt jo pitkän aikaa, eikä yhtäkkiä hän tunnu olevan puutteessa lainkaan.. lapsen kanssa leikkiessään on iloinen ja pirtee, jaksaa leikkiä ja touhuta pitkään, mutta me yhdesä sitten ollaan hiljaa ja katotaan telkkaria, tai toinen netissä iltasin!

Mä olen nyt muutaman päivän itse ollut niin suuttunut, että siirryin toiseen huoneeseen nukkumaan, eikä hän ole edes yhdelläkään kysymyksellä kysynyt multa, että miks muutit toiseen huoneeseen, tai miksi et puhu mitään!! Normaalisti olis kyllä kysynyt, on aina ennen molemmat huomattu heti, jos jompaakumpaa painaa joku asia, tai on suuttunut..
Mitä ootte mieltä, onkohan tää juttu lopussa?

18

1400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varsinkin

merkittävä muutos seksikäyttäytmisessä ja tuo, ettei ihmettele, miksi muutit toiseen huoneeseen nukkumaan - on varmaan vaan siitä tyytyväinen, ettei tarvii sekstata sun kanssa. Taitaa olla rakastunut toiseen naiseen, ei pelkästään suhteessa.

• selema voa

En usko ...
      Miehesi haluaa sinua päiväs aikaa ja kun ei saa niin vetää handuun,sellasii ne vain ovat.
      Lapsi pitää teidät yhdessä ,jos näin on mitä kirjoitit.
      Mutta nyt pitäs kovasti alkaa puhumaan,siitäkin miksi oot toisessa huoneessa,lapsikin huomaa ,et mamilla on huono olo.
      Mies ressaantuu ,kun on töitä paljon ja ajatukset menee ilta/yön aikana niihin ,silloin mies rauhoittuu ja ajattelee töitään.
      Mun mies ainakin ja silloin ei seksi huvita.
      Nyt vaan puhumaan kullalesi.

• lisäystä

Niin en maininnut, että lapsi on mun edellisestä liitosta, mutta noi ovat, kun verisukulaiset..Eikä ikivä kyllä ole yöllä valvomisesta kysetä tässä:( vaikka olisin halunnut niin uskoa! Väsynyt hän saattaa olla, mutta ei ole yövalmosista kyse.. Hän tekee sellasta työtä, että on useesti iltavuorossa ja nyt oli päivävuoroviikko, joten joutui kyllä aikasin nousemaan! ja tää sivubisnen on koneella istumista kotona...Oon kuitenkin ymmrtänyt, ettei hänellä siitä stressiä ole..
        Harmittaa, kun ei se myönnä, että sillä on toinen, jos myöntäis, niin sittenhän tässä pääsis helpommalla kaikki.. Kieltää itse jyrkästi!

• terhikki67
        lisäystä kirjoitti:

Niin en maininnut, että lapsi on mun edellisestä liitosta, mutta noi ovat, kun verisukulaiset..Eikä ikivä kyllä ole yöllä valvomisesta kysetä tässä:( vaikka olisin halunnut niin uskoa! Väsynyt hän saattaa olla, mutta ei ole yövalmosista kyse.. Hän tekee sellasta työtä, että on useesti iltavuorossa ja nyt oli päivävuoroviikko, joten joutui kyllä aikasin nousemaan! ja tää sivubisnen on koneella istumista kotona...Oon kuitenkin ymmrtänyt, ettei hänellä siitä stressiä ole..
        Harmittaa, kun ei se myönnä, että sillä on toinen, jos myöntäis, niin sittenhän tässä pääsis helpommalla kaikki.. Kieltää itse jyrkästi!

Kuulostaa siltä että toinen nainen on kuvioissa mukana. Jos ei ole vielä seksisuhteeseen edennyt, on mies ainakin ihastunut. Mies käyttäytyy juuri noin kun on joku juttu meneillään! Valitettavasti näin on! Yritä seurata miten miehesi pitää kännykkäänsä ja onko äänettömällä jne...Kännykkä se on monesti se kapine jolla miehet jää kiinni! Jossakin vaiheessa kun mies on varomaton, pääset hyvinkin lukemaan viestejään! t.kokenut

• joo....
        terhikki67 kirjoitti:

Kuulostaa siltä että toinen nainen on kuvioissa mukana. Jos ei ole vielä seksisuhteeseen edennyt, on mies ainakin ihastunut. Mies käyttäytyy juuri noin kun on joku juttu meneillään! Valitettavasti näin on! Yritä seurata miten miehesi pitää kännykkäänsä ja onko äänettömällä jne...Kännykkä se on monesti se kapine jolla miehet jää kiinni! Jossakin vaiheessa kun mies on varomaton, pääset hyvinkin lukemaan viestejään! t.kokenut

Mä olen samoilla linjoila ja kiva, kun vastasitte, haluun just muiden mielipiteitä, kun itse on niin vaikee aina tajuta, kun on liian lähellä omaa asiaansa!
        Oon vaan miettinyt, että pitäskö mun vaan tehdä se ratkaseva askel ja lähteä, jos toi ei siihen pysty. Itse en enää kaun kestä ja nää loukkaa mua ihan kauheesti. Toivoisin vaan saavani totuuden, silloin lähtö olis helpompi mulle ja elämäni jatkaminen ja kun toinen ei myönnä, niin tosi vaikeeta tehdä itse se viimenen liike..

• helevata..
        joo.... kirjoitti:

Mä olen samoilla linjoila ja kiva, kun vastasitte, haluun just muiden mielipiteitä, kun itse on niin vaikee aina tajuta, kun on liian lähellä omaa asiaansa!
        Oon vaan miettinyt, että pitäskö mun vaan tehdä se ratkaseva askel ja lähteä, jos toi ei siihen pysty. Itse en enää kaun kestä ja nää loukkaa mua ihan kauheesti. Toivoisin vaan saavani totuuden, silloin lähtö olis helpompi mulle ja elämäni jatkaminen ja kun toinen ei myönnä, niin tosi vaikeeta tehdä itse se viimenen liike..

Onko kertaakaan juolahtanut mieleesi, että tympiintymisensä syy voisi olla jatkuva jankuttamisesi toisesta naisesta? Ellei sinulla ole todellista syytä, esim. konkreettisia merkkejä epäillä pettämisestä, tuo hokeminen voi alkaa kuulostaa siltä kun toivoisit hänen pettävän, saadaksesi tekosyyn erota.
        Eroa hyvä ihminen, jos et tahdo kanssaan elää, mutta älä selittele sitä tekaistuja syillä.Sinä et voi arvioida toisen väsymyksen tunnetta, kukaan ei voi niin pitkälle toisen korvien väliin mennä. Väsymys ei myöskään ole oma valinta - naurettavaa kuvitella, että jos joku etukäteen "lupaa" pysyä väsymättömänä, että sille oikeasti jotain mahtaisi. Jos on sitoutunut joihinkin velvollisuuksiin, nehän on vaan hoidettava vaikka sitten olisikin hetkittäin poissaoleva. Vedä se palko pois nenästäsi ja opettele realismia, ettet tuhoasi kotkotuksillasi jotain, mitä ehkä sittenkin tahdot säilyttää ja jopa eheyttää.

Sua loukkaa... Mitä arvelet, loukkaako sun asenteesi toista?

• vastaa..
        helevata.. kirjoitti:

Onko kertaakaan juolahtanut mieleesi, että tympiintymisensä syy voisi olla jatkuva jankuttamisesi toisesta naisesta? Ellei sinulla ole todellista syytä, esim. konkreettisia merkkejä epäillä pettämisestä, tuo hokeminen voi alkaa kuulostaa siltä kun toivoisit hänen pettävän, saadaksesi tekosyyn erota.
        Eroa hyvä ihminen, jos et tahdo kanssaan elää, mutta älä selittele sitä tekaistuja syillä.Sinä et voi arvioida toisen väsymyksen tunnetta, kukaan ei voi niin pitkälle toisen korvien väliin mennä. Väsymys ei myöskään ole oma valinta - naurettavaa kuvitella, että jos joku etukäteen "lupaa" pysyä väsymättömänä, että sille oikeasti jotain mahtaisi. Jos on sitoutunut joihinkin velvollisuuksiin, nehän on vaan hoidettava vaikka sitten olisikin hetkittäin poissaoleva. Vedä se palko pois nenästäsi ja opettele realismia, ettet tuhoasi kotkotuksillasi jotain, mitä ehkä sittenkin tahdot säilyttää ja jopa eheyttää.

Sua loukkaa... Mitä arvelet, loukkaako sun asenteesi toista?

sulla on aika jyrkkä puollustus miehelleni..Eipä siinä mitään saatat olla oikeassakin.
        Mä nyt en ole jankuttanut mitään ja näitä poissaolemisia on tullut jo ennenkin, niinkun varmaan mainitsin ja tietyistä käytöjutuista olen päätellyt, että jotain on tekeillä(mahdollisesti).. ja sillon olen kysynyt tilanteen pakottamana, eipä ole ennen tollasista suivaantunut noin ja onhan hän itsekkin joskus multa moisia kysellyt.. Pointti on siinä, että ennen tälläsistä on voitu puhua ja selvitetty heti jos toista joku painaa, nyt hän ei edes haluu olla muuta kun kaukainen musta.. kait sitä nyt saa puolisoltaan kysyä, jos nykyään käyttäytyy paskasti ja välinpitämättömästi. Mikä suhde toimii, jos mieltäänpainavasta asiasta kysyy ja toinen vetää siitä heti herneet nenuunsa?
        Se on eri asia, jos päivittäin kyselisin ilman mitään syytä..

• otin
        vastaa.. kirjoitti:

sulla on aika jyrkkä puollustus miehelleni..Eipä siinä mitään saatat olla oikeassakin.
        Mä nyt en ole jankuttanut mitään ja näitä poissaolemisia on tullut jo ennenkin, niinkun varmaan mainitsin ja tietyistä käytöjutuista olen päätellyt, että jotain on tekeillä(mahdollisesti).. ja sillon olen kysynyt tilanteen pakottamana, eipä ole ennen tollasista suivaantunut noin ja onhan hän itsekkin joskus multa moisia kysellyt.. Pointti on siinä, että ennen tälläsistä on voitu puhua ja selvitetty heti jos toista joku painaa, nyt hän ei edes haluu olla muuta kun kaukainen musta.. kait sitä nyt saa puolisoltaan kysyä, jos nykyään käyttäytyy paskasti ja välinpitämättömästi. Mikä suhde toimii, jos mieltäänpainavasta asiasta kysyy ja toinen vetää siitä heti herneet nenuunsa?
        Se on eri asia, jos päivittäin kyselisin ilman mitään syytä..

noin kärkevän asenteen, että olen luitani ja ytimiäni myöten väsymyksen asiantuntija. Siis ihan oikean burnoutin läpikäynyt, ei mitään "voivoimuavähänväsyttää". Siis tiedän miltä se tuntuu ja miten se rajoittaa toimintoja. Siksi huolestuisin nyt enempi hänen puolestaan noita mainitsemiasi "oireita" lukiessani - en pitäisi toista naista ensisijaisena uhkana, kun ikäänkuin haistan kertomasi perusteella suuremmaksi haittatekijäksi suhteellenne tämän.. En tietenkään väitä mitään, mutta eikös tämmöttisten keskustelupalstojen paras hyöty ole juuri siinä, että joku vieras voi avata eri perspektiivin ainakin pohdittavaksi :).

• joo kiva
        otin kirjoitti:

noin kärkevän asenteen, että olen luitani ja ytimiäni myöten väsymyksen asiantuntija. Siis ihan oikean burnoutin läpikäynyt, ei mitään "voivoimuavähänväsyttää". Siis tiedän miltä se tuntuu ja miten se rajoittaa toimintoja. Siksi huolestuisin nyt enempi hänen puolestaan noita mainitsemiasi "oireita" lukiessani - en pitäisi toista naista ensisijaisena uhkana, kun ikäänkuin haistan kertomasi perusteella suuremmaksi haittatekijäksi suhteellenne tämän.. En tietenkään väitä mitään, mutta eikös tämmöttisten keskustelupalstojen paras hyöty ole juuri siinä, että joku vieras voi avata eri perspektiivin ainakin pohdittavaksi :).

että tuot tollasen asian julki, voihan se tosiaan noinkin olla! Itse en ole todellakaan asiantuntija, olen vaan vainupohjalta tälläsiä ajatellut. Kerron vielä selvennykseksi, että mä teen aina aamuvuoroja ja herään puol kuudelta joka arkiaamu, mä vien lapsen hoitoon ennen töitäni(lapsi vaikeessa uhmaiässä).. Oikeestaan rupesin miettimään tota sun uupumusjuttua, että meillä taitaa olla mä se, joka on uupunut, tai sit molemmat.. Mutta mulla jää monesti neljään-viiteen tuntiin yöunet ja näitä kelaillessa oon huomannut itsessä tosi voimakasta aikaansaamattomuutta, väsymystä ja vaikeutta tehdä mitään velvotteita.. Mulla on rankka lääkekuuri, joka jo sinällään väsyttää. Mieheni tekee sellasta duunia, että sille ei edes tuu neljää päivää enempää työputkee ja se saa nukkua melkeen aina pidempään, sekä vapaapäiviä sillä on. Kotihommat teen yleensä mä, se kyllä auttaa, mutta päivät yleensä vapaalla istuu koneella.. Sillä on aika vapaata. Mä luulen, että mä olen nyt masentunut, jos se meistä jompikumpi on ja sen tekee nää sen välinpitämättömyys itsekeskeisyys tällä hetkellä jo muuten rankan arjen pyörityksessä.. En todellakaan halua olla mikään marttyyri Olen aina ollut sitkeä näissä kotityöasioissa, mutta nyt kyllä väittäisin, että jos tässä toi mies on se väsyneempi sen takia, että sillä on muutama aamuvuoro ollut, niin siihen täytyy kyllä olla sitten joku muu syy,kun työasiat, mitkä nekään eivät häntä kuormita.
        Omiin urheiluharrastuksiin hän ei kyllä ole ollut liian väsynyt ja lenkkeilyyn. Ainoostaan mun kanssa olemiseen ilmeisesti.

• selema voa
        lisäystä kirjoitti:

Luettuani kaikki kirjoitukset,olen yhä sitä mieltä ,ettei hänellä ole toista.
        Katsos rauhassa muutama päivä niin kaikki on hyvin.
        Hiljaa oleminen, on vain arkea ja elämää.
        Väsyä voi monestakin syystä ja mietteet menee yö unille asti.
        Odota rauhassa,mutta juttele kuten ennenkin asioista.
        Mutta paha on se ,että olet suutuspäissäsi mennyt nukkumaan toiseen huoneeseen,mites sen ajattelit selvittää.
        Miehet ovat aika jääräpäisiä ja jos muija on toises huonees yöt ,se on myrkkyä heidän omalletunnolle.
        Saattaapi mennä aikaa enneko alkaa puhe luistaan..*

• varmasti
        joo kiva kirjoitti:

että tuot tollasen asian julki, voihan se tosiaan noinkin olla! Itse en ole todellakaan asiantuntija, olen vaan vainupohjalta tälläsiä ajatellut. Kerron vielä selvennykseksi, että mä teen aina aamuvuoroja ja herään puol kuudelta joka arkiaamu, mä vien lapsen hoitoon ennen töitäni(lapsi vaikeessa uhmaiässä).. Oikeestaan rupesin miettimään tota sun uupumusjuttua, että meillä taitaa olla mä se, joka on uupunut, tai sit molemmat.. Mutta mulla jää monesti neljään-viiteen tuntiin yöunet ja näitä kelaillessa oon huomannut itsessä tosi voimakasta aikaansaamattomuutta, väsymystä ja vaikeutta tehdä mitään velvotteita.. Mulla on rankka lääkekuuri, joka jo sinällään väsyttää. Mieheni tekee sellasta duunia, että sille ei edes tuu neljää päivää enempää työputkee ja se saa nukkua melkeen aina pidempään, sekä vapaapäiviä sillä on. Kotihommat teen yleensä mä, se kyllä auttaa, mutta päivät yleensä vapaalla istuu koneella.. Sillä on aika vapaata. Mä luulen, että mä olen nyt masentunut, jos se meistä jompikumpi on ja sen tekee nää sen välinpitämättömyys itsekeskeisyys tällä hetkellä jo muuten rankan arjen pyörityksessä.. En todellakaan halua olla mikään marttyyri Olen aina ollut sitkeä näissä kotityöasioissa, mutta nyt kyllä väittäisin, että jos tässä toi mies on se väsyneempi sen takia, että sillä on muutama aamuvuoro ollut, niin siihen täytyy kyllä olla sitten joku muu syy,kun työasiat, mitkä nekään eivät häntä kuormita.
        Omiin urheiluharrastuksiin hän ei kyllä ole ollut liian väsynyt ja lenkkeilyyn. Ainoostaan mun kanssa olemiseen ilmeisesti.

olet väsynyt sinäkin, kun päivärytmistäsi kerrot! Olet varmaan myös tietoinen, että just väsymys herkistää tunteita - siis vaikka selviydyrkin tehtävistä asioista ja kun jonkun ne on ttehtävä, niin ei voi ns. heittäytyä luvallisesti väsyneeksi - mutta kyllä se sunkin tunteisiisi vaikuttaa. Velvollisuudentunto menee kaiken muun yli ja oiekastaan sehän on ihan oikein. Ei varmastikaan lohduta sua pätkääkään tieto, että lasten lapsuus ja avuttomuusvaihe on lyhyt... Vaikkakin vuosia, niin jälkeenpäin se aika tuntuu yhdeltä hujaukselta.
        Itselläni ohi nuo väsymyksen vuodet, enkä kunnolla edes muista niitä, kirjoituksesi vain nosti pintaan joitakin "flashbakcejä"..

Tuohon uhmaikään liittyen heittäisin sulle vinkin: Jos nyt vähän aikaa jaksat vielä kasvattaa loogisesti ja pidät kasvatusperiaatteistasi kiinni väsymisestäsi huolimatta, niin sato on kerättävissä myöhemmin pitkäkestoisesti ja jopa lopun ikänne. Ellei miehesi just nyt kykene siihen panostamaan, niin etsi muita ihmisiä vahvistamaan valintojasi ja päätöksiäsi, nostavat samalla myös itsetuntoasi, joka saattaa olla riskeerattu just uupumista seuraavista epäonnistumisen fiiliksistä.. T: Nimimerkki tiedän mistä puhun :).

Eiköhän sun asait järjesty, olet niin herkkähipiäinen, että reagoit ajoissa kun joku tuntuu mättävän, mutta veikkaisn että myös riittävän älykäs ja analysointikykyinen, että pystyt puntaroimaan, mikä oikeasti mitäkin aiheuttaa ja miten niihin voisi vaikuttaa...

• kriisivaihe elämässä

ei hän välttämättä eroa edes ajattele , vaan on todellkin jotain niin mielenkiintoista ,että sinä jäät vähemmälle huomiolle , nyt sinun kannatta panostaa itseesi , anna miehesi nyt olla omissa oloissaan ja keskity omaan itseesi ,mene vaikka perheneuvolaan jutteleen ,sieltä saat todella tukea elämääsi , kaikki voi kääntyä hyväksi , myös miehesi muuttuu kun sinä muutut .

• teille..

kannustavista kommenteista.. Monesti vieras ihminen näkee paremmin ulkopuolelta!
        Sain eriäviä mielipiteitä ja ehkä tosiaan teenkin niin, että olen omissa oloissani nyt. Otan semmosen asenteen, että kaippa se mulle selviää kuitenkin, jos sillä toinen on, kai se sit lähtee ja kertoo kun on valmis. Toi nukkumajärjestely on vaan ainoo mahis mulle tällä hetkellä, kun mua ahdistaa nukkua sen vieressä ja alan vaan ajattelemaan liikaa. Tää on nyt hänen otettava puheeksi, koska mä en ole häntä vältellyt enkä suututtanut..
        odotellaan nyt vaan:) Tein ratkaisun just nyt, että en kuitenkaan hätiköi suutuspäissäni.

• epäilemään
        teille.. kirjoitti:

kannustavista kommenteista.. Monesti vieras ihminen näkee paremmin ulkopuolelta!
        Sain eriäviä mielipiteitä ja ehkä tosiaan teenkin niin, että olen omissa oloissani nyt. Otan semmosen asenteen, että kaippa se mulle selviää kuitenkin, jos sillä toinen on, kai se sit lähtee ja kertoo kun on valmis. Toi nukkumajärjestely on vaan ainoo mahis mulle tällä hetkellä, kun mua ahdistaa nukkua sen vieressä ja alan vaan ajattelemaan liikaa. Tää on nyt hänen otettava puheeksi, koska mä en ole häntä vältellyt enkä suututtanut..
        odotellaan nyt vaan:) Tein ratkaisun just nyt, että en kuitenkaan hätiköi suutuspäissäni.

sinulla olevan sutinaa jossain muualla, kun et halua hänen kanssaan nukkua. Voitte sitten epäillä yhdessä toisianne.

• niin no..
        epäilemään kirjoitti:

sinulla olevan sutinaa jossain muualla, kun et halua hänen kanssaan nukkua. Voitte sitten epäillä yhdessä toisianne.

Empä usko kuitenkaan. Hän ei ole kertaakaan kysynyt multa, mikä mua vaivaa ja miks nukun olkassa. Meillä on suhteemme aikana ollut joskus pahoissa riidoissa puolin ja toisin sitä, että toinen on nukkunut eri huoneessa. Yleensä vaan yhden yön, mutta toi on kyllä saanut suunsa ennen auki, samoin mä, mutta jos hän on alkanut käyttäytyä tollalailla mulle ja jatkaa sitä, niin ei kai sillä oo mitään syytä mua alkaa epäilemään.. Hän tasantarkkaan tuntee mut ja tietää, että silloin olen loukkaantunut, jos meen toiseen huoneeseen ja uskon, että tietääkin mistä kenkä puristaa, ei vaan halua ruveta setvimään asioita, kun ei varmaankaan ole vielä valmis myöntämään mistä oma käytöksensä johtuu..

Vaikka hän on mies, niin ei hän mikään tyhmä apina sentään ole.. Kyllä meillä on seksistä ja muusta läheisyydestä aina puhuttu ja ollaan jopa hänen puoleltaan puhuttu(hän siis sanonut) Joskus, että jos näin pitkä aika kun meillä nyt jo, niin menee ilman seksiä, niin hän jo ottais puhetta, tai, että sillon olis jotain ongelmaa.. On aikoinaan itse sanonut ja seksiasioista ollaan puhuttu.
        Nykyään se on näin niinkun sanoin, että päiväsaikaan hiukan liehitti varovaisesti ja illalla kun lapsi nukahtaa, niin muuttuu mies täysin kylmäksi ja välinpitämättömäksi..

• miehelläsi
        niin no.. kirjoitti:

Empä usko kuitenkaan. Hän ei ole kertaakaan kysynyt multa, mikä mua vaivaa ja miks nukun olkassa. Meillä on suhteemme aikana ollut joskus pahoissa riidoissa puolin ja toisin sitä, että toinen on nukkunut eri huoneessa. Yleensä vaan yhden yön, mutta toi on kyllä saanut suunsa ennen auki, samoin mä, mutta jos hän on alkanut käyttäytyä tollalailla mulle ja jatkaa sitä, niin ei kai sillä oo mitään syytä mua alkaa epäilemään.. Hän tasantarkkaan tuntee mut ja tietää, että silloin olen loukkaantunut, jos meen toiseen huoneeseen ja uskon, että tietääkin mistä kenkä puristaa, ei vaan halua ruveta setvimään asioita, kun ei varmaankaan ole vielä valmis myöntämään mistä oma käytöksensä johtuu..

Vaikka hän on mies, niin ei hän mikään tyhmä apina sentään ole.. Kyllä meillä on seksistä ja muusta läheisyydestä aina puhuttu ja ollaan jopa hänen puoleltaan puhuttu(hän siis sanonut) Joskus, että jos näin pitkä aika kun meillä nyt jo, niin menee ilman seksiä, niin hän jo ottais puhetta, tai, että sillon olis jotain ongelmaa.. On aikoinaan itse sanonut ja seksiasioista ollaan puhuttu.
        Nykyään se on näin niinkun sanoin, että päiväsaikaan hiukan liehitti varovaisesti ja illalla kun lapsi nukahtaa, niin muuttuu mies täysin kylmäksi ja välinpitämättömäksi..

onkin stressistä johtuvia potenssiongelmia? Tuskin helpottaa kun saa tietää sinun repostelevan asioitanne täällä uskottomuuspalstalla.
        Sääli miespoloa.

• Kakkosten kiusaksi....

Ilmeisesti joku kakkonen on ollut nyht sitten luovuutensa huipulla ja kertoi tarinan, jonka toivoisi olevan totta.

TUo on sitä potaskaa, jota kerrotaan kakkosille, noin ei oikeassa elämässä toimita vaan tilanne hoidetaan tyystin toisin.

Ei se kakkosen seksipalvelu ole niin kattavaa, etteikö kotona oikea rakastelu oikeista syistä maistuisi. Kyllä maistuisi kakkosellekin vaan eipä siellä ne tunteet jyllää, jotka avioliiton pitää yhdessä!

• tullut mieleen moinen

sillä kyllä ainakin meillä makkarissa hiljeni kun ukko oli löytänyt toisen, onneksi sillä kyllä olis inhottanut jos olisin jälkeenpäin saanut tietää joutuneeni vuoronaintiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      45
      2929
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2701
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      36
      2419
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      32
      2014
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1529
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1193
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe