Teille "naivit pikkurouvat"

kypsempi nainen

Huvittaa nämä teidän tuskaiset arvuuttelut sen suhteen pettääkö mies vaiko ei. Sanon teille 27-vuoden kokemuksella että ei ne siitä kulu, ei miehen eikä naisen elimet! Jos sattuu yhdelle niin sattuu se joskus toisellekin. Me ollaan ukon kanssa nämä asiat käyty läpi ja tultu siehen sopuun että ei niistä hypyistä niin kirjaa pidetä. Kyllä te vielä ymmärrätte kun ikää ja kokemusta kertyy mutta aikansa se ottaa.

6

695

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettämisen takia

toisia se vain lähentää

• sun tapas

ja se on ihan ok.. Mutta mä itse en ainakaan haluu tommosta kohtelua. Mun mielestä se osoittaa sitä, että toista ei arvosteta sen vertaa, että miettis vähän tarkemmin mihin sohii ja siinä on taudinriskejäkin nykyään!
      Mun mielipide on, että rakkauteen ei kuulu tommonen, vaan sellaseen suhteeseen, missä toinen on jo niin itsestäänselvyys, että hälläväliä! ja kun se nyt sattuu kuluttamaan sitä!
      Itse epäilen miehelläni olevan jonkun muun(ei ole faktaa)vielä, niin mulleppa loppu munan anto, saan sillon tällön noin kerran viikossa nykyään ja se on vähän normaaliin, tai edelliseen verrattuna.. Jos saan tietää, että se johtuu siitä toisesta, niin siihen loppuu tää puutteessa eläminen olen 30 vuotias nainen ja haluun miehen ja munaa! Elämä voipi valuu hukkaan, jos jää itse ilman toisen huoraamisen takia! No mun mielipide oli tää..

• siinä

mitään, jos ei kerran ole enää kyse rakkaustarinasta. Miksipä silloin enää välittäisi. Itse kullekin vaan soisi sen niin rakastettuna olemisen tunteen, luottamuksen, että toinen ei ottaisi pienintäkään riskiä loukata toisen tunteita. Etukäteen kun ei voi tietää, kuinka raskasta se toisen osapuolen mielestä on ensimmäisen kerran toteutuessaan. Kuten lienet huomannut palstaa lukiessasi, erittäin raskaalta tuntuu enemmistön mielestä.
      Hyvät kaverit varmasti olette keskenänne, jos teillä tuo diili toimii, mutta love storyt erikseen.

• eppäilijä

niin, että kakkaspano tuntuukin niin hyvältä, että vie kokonaan mennessään. Siinähän jäät itekses

• eroon pääsee niin

yksinkertaista ja selkeää

• .,.,

ja voin sanoa, että paskamaista oli lähteä terveyskeskukseen jäädyttämään visvasyyliä, joita mieheni minulle tuliaisina toi. Siinä ei kulunut ainoastaan ukkoni elin, vaan myös minun.'
      Kukahan näissä asioissa on naiivi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      96
      4754
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3912
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      207
      3800
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      101
      2205
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1964
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1336
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      132
      1248
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      162
      1226
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1095
    10. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      477
      1022
    Aihe