Arkaan aiheeseen puuttuminen

Mac Bob

Onpa paha pulma. Kun jos erään tädin kanssa otan puheeksi erään selkkauksen joka välillämme tapahtui, niin häntä saattaa satuttaa sellainen asia kun niihin aikoihin joku hänen läheisensä oli menehtynyt - ja se saattaa siis palata hänen mieleensä. Pulma on se, että jos koetan tehdä sovintoa ja oikaista asioita, niin hän saattaa loukkaantua kun en niin ollen ota muka huomioon hänen tilannettaan ja läheisensä menettämistä. Sitten toisekseen, jos olen hienovarainen, enkä toista mainitussa tilanteessa esiin tulleita seikkoja niin nainen tulkitsee sen arkailuksi ja arvelee, että olen vässykkä kun en uskalla vaatia oikeudenmukaista sovintoa riidassamme.

Herrasmies kai antaisi asian olla ja olisi vaatimatta sovintoa niillä ehdoilla, jotka johtavat väärinkäsityksiin suhtautumisessa naista kohtaan ja hänen kokemaansa onnettumuuteen. Toisaalta joku nörtti ei kai uskalla vaatia keneltäkään logiikkaa ja oikeudenmukaisuutta. Sitten olen ikäni herrasmiehenä katsonut sivusta kun kristallikaupassa rymistelevät tyhmät norsut ja aasit hajottavat kaiken ja vievät kaikki naiset :)

Logiikka ja oikeudenmukaisuus pettivät eräältä naiselta totaalisesti. Hänellä oli siis suruaika silloin ja se pitää totta kai hyväksyä ja ymmärtää. Mutta kun toiset jätkät hän kohtaa aivan eri tavalla... Mikä vika minussa on, sen tulen kaiketi häneltä kysymään. Miksei hän sitten kohtele muita samoin kuin minua ja sano samoja asioita?

En saa oikeudenmukaisuutta, ellen sitä vaadi ja jos vaadin niin saatan loukata toista... Olisi maar tosi kiva päästä kurkistamaan naisten logiikkaan ja ajatusmaailmaan.

1

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjhfnghjn

"En saa oikeudenmukaisuutta, ellen sitä vaadi ja jos vaadin niin saatan loukata toista"

Kyllä tuo nyt kuulostaa aika nössöilyltä, sori vaan. Pitäisi uskaltaa selvittää tilanne vaikka SAATAT loukata, eli välttämättä et edes loukkaa. Ennemmän häntä varmaan loukkaa jos hän on jossain väärinkäsityksessä ja olette riidoissa, jos nyt oikeasti olet niin huolissasi hänen tunteistaan.

"Miksei hän sitten kohtele muita samoin kuin minua ja sano samoja asioita?"

Kyllähän se aina vaikuttaa kenen kanssa on tekemissä, miten ihmisiin suhtautuu. Tyhmää olettaa että kaikkien kanssa puhuisi samat asiat jne. Varsinkin jos olette riidoissa!

Tarinasi on hieman epämääräinen eli saatan olla väärässä, mutta kyllä minulle tuli mieleen että et vaan edes uskalla yrittää sopimista. Siinä ei ole mitään herrasmiesmäistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      64
      4041
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3845
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      399
      3649
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      86
      3471
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3209
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2698
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2685
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      121
      2562
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      2219
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2219
    Aihe