lähestyvät teitä netissä tai live tapaamissa.
luetelkaa 10 pahinta tekijää.
sanokaa mikä teitä ärsyttää
8
1129
Vastaukset
- olis toi
ylimielisyys.
sit kakkosena toi
ylimielisyys ja kymppinä
tyhmyys. Netissä:
1. ei vaivauduta lukemaan toisen profiilia vaikka siitä suoraan selviäisi ettei ole mitään yhteistä
2. laitetaan suosikkeihin, mutta ei koskaan oteta yhteyttä, mikäköhän on tämän tarkoitus? Tämä ei ehkä niinkään ärsytä mutta ihmetyttää
3. kirjoittava ja kysyvät kiinnostaako, itse profiili onkin sitten lähes tyhjä, niin että mikä pitäisi kiinnostaa
Livenä:
1. jatkuva itsestään kertominen ja työpaikan/tittelin korostaminen, ylimielisyys, omakehu jne.
Ei löytynyt syitä ihan kymmentä, toisaalta miksi pitäisikään antaa vieraiden ihmisten ärsyttää itseään.- EvilLady
-Tyhmyys
-Ei osata lukea profiilia kysytään ikää yms vaikka se lukee profiilissa selvästi
-Taukoomatta itsestään puhuminen/muusta.
-Ei oteta toista huomioon.
- liialla Kehumisella iskeminen
-Ei jaksa tutustua rauhassa.
Tässä jotain :P
- ...............
1.haisee pahalle
2.likanen
3.ihan kauheet kuteet, esim sandaalit sukat,piirakkakengät,pullonpohjarillit...
Miehet oikeesti, pyytäkää stailausapua joltain tutulta, oikeesti muodikkaalta naiselta...
4. ja jos se päälaki näkyy sieltä, niin ajakaa kaikki hiukset pois, ja mielumin vois ajaa, vaikka ei oliskaan kaljuuntumassa ;O)- melkein näin
paitsi että suomen ilmastossa on välillä ihan perusteltua käyttää sukkia sandaaleissa, siis kun on pitkiä housuja vaativat ilmat eli varpaat jäätyis, sortsikeleillä tietty vähän eri juttu.
- . .
melkein näin kirjoitti:
paitsi että suomen ilmastossa on välillä ihan perusteltua käyttää sukkia sandaaleissa, siis kun on pitkiä housuja vaativat ilmat eli varpaat jäätyis, sortsikeleillä tietty vähän eri juttu.
kuin kesällä, jolloin tarkenee ilman sandaalisukkia?
- TEKIJÖITÄ
Löytyy niin paljon, ettei mahdu 10 listaan.
- jos ei ole asiaa niin
Suu umpeen .....ei tarvi tulla viisasteleen vastaa kysymykseen!!!helppoa eikö..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755