Käykääpä kuuntelemassa bändiäni, Mingriniä...Uuden Satyriconin tyylistä blackia...Kuunnelkaa "Death Without Pain" varmaankin paras kappale..www.mikseri.net/mingrin
Kuunnelkaa...
5
220
Vastaukset
- Master of Sodomy
mutta soundi oli paska.
- Infest
Aika efektipainotteista metallia ja kyllähän sieltä se Satyricon kuuluu ehkä vähän liikaakin..Volcanot on kyllä kuunneltu tarkkaan. Vähän oli vaan yksinkertanen biisi ja monotoninen ku joku Burzum taikka Bathory. Vähän ku ois saanu rytminvaihdosta ees kerran mutta kun ei. Eiköhän nuo muutkin biisit tuu imutettua joku päivä. Mistäs tämä orkesteri on? Jos tulee rumpalista puutetta niin täällä ois yks.
- Simor
Kyllä tarvittais...Lieksasta ollaan, eli joensuun läheltä. Joo..niitä rytmin vaihdoksia sieltä ei hirveesti löydy, koska mulla on sen verran paska rumpukone tietokoneella..pitäs saada jostain parempi...mistä suunnalta olet itse?
- Infest
Simor kirjoitti:
Kyllä tarvittais...Lieksasta ollaan, eli joensuun läheltä. Joo..niitä rytmin vaihdoksia sieltä ei hirveesti löydy, koska mulla on sen verran paska rumpukone tietokoneella..pitäs saada jostain parempi...mistä suunnalta olet itse?
Mie oon oulun suunnalta. Mitäs ikäluokkaa ootte? Ite oon -87 Kokemusta on parista bläkkibändistä ja yhestä tämmösestä primitiivisestä metalliorkesterista tyyliin vanha Bathory,Venom,Celtic frost. En oo mikään hirvee Hellhammeri tai Frosti mutta oon soitellu jonku vuoden..
- Simor
Infest kirjoitti:
Mie oon oulun suunnalta. Mitäs ikäluokkaa ootte? Ite oon -87 Kokemusta on parista bläkkibändistä ja yhestä tämmösestä primitiivisestä metalliorkesterista tyyliin vanha Bathory,Venom,Celtic frost. En oo mikään hirvee Hellhammeri tai Frosti mutta oon soitellu jonku vuoden..
ollaan 18wee ja risat..aijaa...sä oot niin vähä aikaa soittanu..me haetaan vähän kokeneempia soittajia..kun kuitenkin jotain proge kohtia ajateltiin ruveta noihin biiseihin lisäilemään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314