Moikka!
Lihduttelin noin sitte itseni 63kg.seksi
ja mittani ovat nyt 171cm/65kg
Haluaisin kuitenkin nyt sitte laihduttaa sen 2kg. olen tosiaan yrittäny viim.2viikkoa
syömällä salaattia ja lihaa ja hedelmiä.
mitään ei tapahdu. lenkilläkin olen käynyt ja paino vain nousee! niinku häh??
ennen se oli paljon helpompaa..
mikä neuvoksi?
kalori määräkin on siinä päivässä 1000-1100
plus lenkit päälle.
MIKSI
3
415
Vastaukset
- oletko???
Siis kamala, sinähän olet elävä luuranko jos painat noin vähän jo nyt. Miksi ihmeessä haluat pudottaa vielä lisää? Kyllä tuon pituisen ihmisen pitäisi painaa vähintään 70 kg..
- Höpölöpön
Mitäs sä oikein horiset, ihan normaalilta kuulostaa tuo 63 kg, kyllä 70 kg olisi liikaa.
- Samanpituinen
Höpölöpön kirjoitti:
Mitäs sä oikein horiset, ihan normaalilta kuulostaa tuo 63 kg, kyllä 70 kg olisi liikaa.
olen ja samoissa painolukemissa. Rasvaa ON ehdottomasti liikaa; olen ollut aina hyvin hoikka. Itselläni on tavoitteena saada "raskauslöysät" pois ja paino tuonne omaan optimiini 56- 57 kg. Niissä mitoissa olen oma itseni.
Vaikeata ja hidasta tuntuu olevan minullakin tällä kertaa, mutta jos ei nopeasti, niin hitaasti sitten. :D Syön päivittäin 1200 kcal suunnilleen, pidän kirjaa syömisistäni, liikuntaa olen lisännyt ja teen viitenä päivänä viikossa vatsalihasliikkeitä muuta kiinteyttävää kotijumppaa. Paino ei ole pudonnut kiloa viikossa, ei puoltakaan, mutta laskusuunnassa sentään... Tsemppiä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925931
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48754