kuukausi aikaa..

tybyggä

Heippa!
Minulla on tosiaan kuukausi aikaa karistaa hiukan ylimääräisiä kiloja, sillä haluisin näyttää yo mekossani edes siedettävältä. Olen 166cm pitkä ja painan 73kg.
Millaisia neuvoja antaisitte minulle? Kuinka monta kiloa on mahdollisuus tiputtaa?
Kiitos! :)

4

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sä voisit

tiputtaa maksimissaan 4-6 kg, mutta riittävällä liikunnalla ja kalorit sinne 1200 ckal/päivä, mutta eikö tullut mieleen aikaisemmin?

• ja niin paljon kuin mahd.

pudotettava. Olen ollut dieetillä jo monta kuukautta ja 1 kg pudonnut. Olen syönyt n. 1200-1300 kcal/pv, kävellyt 3-4 krt/vko 5-7 km. Olen 54-vuotias, painan 83 kg 166 cm pitkä. Ilmeisesti syön liikaa. Rasvaa vatsan alueella liikaa 10 kg joka pitäs saada pois.

• on hyvä motto. :)

Olen 1. vuoden opiskelija lukiossa. Ensi keväänä kirjoitan yhden aineen, 2 syksyllä ja loput 3 keväällä. Alkuperäismittani 173/72. Päätin 2 ja ½ vk sitten alkaa parantaa syömistottumuksiani, jotta saisin valita hienon yo-mekon, jossa näyttäisin hyvältä. :) Parempi näin aikaisin, kun kuukautta ennen juhlia. :)

Ja vinkki: itselläni vaatekoko oli 38, elämäntaparemontin aloittaessa. Menin Seppälään, ostin housut kokoa 36. Muuten ihan ok, paitsi nappia ei saanut kiinni ei millään.
      Vajaan viikon välein olen sovittanut housuja, ja pikkuhiljaa koko ajan huomaan laihtuneeni, ja housujen istuvan paremmin. :) Eli hieman omaa kokoa pienempi vaatekoko kaupasta, niin riittää innostusta laihduttaa vaatteisiin sopiakseen. :)

• Olen myös

sitä mieltä, että ehdit karistamaan 4 kiloa ennen yo-juhliasi.

Ensinnäkin pyri liikkumaan joka päivä noin tunti. Vettä kannattaa juoda ainakin 2 litraa päivässä. Vesi auttaa laihdutuksessa myös. Vaalean leivän vaihtaminen tummaan. Salaattien ja hedelmien lisääminen ruokavalioosi. Mielestäni kevytleikkeleitä voit käyttää. Lämpimänä ruokana voit syödä ihan normaalia kotiruokaa. Ruokapäiväkirjaa sinun kannattaa aloittaa pitämään myös joka päivä. Herkut ja makeat pois vähäksi aikaa. Niin varmasti saat kilosi karisemaan. Mielestäni voit syödä 1500 kaloria päivässä.

Googlettamalla pääset energynet sivuille, ja sieltä pääset virtuaaliravintolaan. Tässä ravintolassa pystyt laskemaan päivässä käyttämäsi kalorit.

Hyvää kevättä sinulle, ja onneksi olkoon yo-lakin vuoksi. Itse sain yo-lakin aikuispuolelta kaksi vuotta sitten. Tsemppiä sinulle tähän ihan kivaan projektiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      153
      11655
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4397
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2718
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1596
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      95
      1489
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1431
    Aihe