Housuliivit

"kirsi"

Mistähän löytäisin kunnon vanhanajan housuliivejä, sellasia paksuja elastisia ja joissa olisi pitsiä edessä ja esim. lahkeissa ja jotka ovat "jämäkät" päällä.
Olen mies mutta käytän naisten alusasuja

14

4173

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiitti

Luulen että saat niitä helpoten Ebay huutokaupasta

• erika trans 50

kyllä housuliivit on ihana pitää varsinkin jos on nahkahousut päällä ja tyynyt pyllyssä niin on niin naisellinen olo pyöreä pylly kiihottaa

• Eerikkilä
        erika trans 50 kirjoitti:

kyllä housuliivit on ihana pitää varsinkin jos on nahkahousut päällä ja tyynyt pyllyssä niin on niin naisellinen olo pyöreä pylly kiihottaa

Mihnääs pirätte mulukkunne ja tarvittoohan sinne mahtua pallitki. Liian tiukas menöö miahuus pipaariks. Noon naisten kapinehia nuo housuliivit. Pistäkää päällänne korstti, siellä ei oo palleille eikä liioon kullille estehiä. Se yks punapäähä väitti, notta Marskiki olis käytäny korsettia.

• dessy
        erika trans 50 kirjoitti:

mäkin pidän housuliiveistä ja kivoista alusasuista

• juusoff

Kylläniitä löytyy anttilastakin itselläkin on hankittu sieltä ,Löytyy jopa sukkanauhojen kera .On jopa paremmat.Kuin normi liivit.

• Housuliivt myös

Mistä anttilasta olet löytänyt housuliivit sukkanauhoilla. Itse ole kiertänyt vähän siellä sun täällä eikä mistään ole tärpännyt. Olis kyllä kiva hankkia kunnon liivit sukkanauhoilla.

• jussi104

Rago 6210 olisi varmaan sellainen, jota etsit. Otapa ja kuukleta niin näet kuvat ja ostopaikat. Ebay on mm. yksi, josta niitä löytyy. Suosittelen juuri tuota mallia, sillä itsellänikin on sellainen.

• Housuliivit

Rago6210 ovat kyllä tosi hyvännäköiset. Tiedätkö mistä niitä saisi suomesta tai tilata euroopasta ettei olisi usan tullia.

• Liivimies

Apua mistä löydän kunnon housuliivit joissa on myös sukkanauhat olen etsinyt ja etsinyt mutta ei ole vaan löytynyt apu olisi nyt tarpeen

• Kyllä Google tietää
        Liivimies kirjoitti:

Apua mistä löydän kunnon housuliivit joissa on myös sukkanauhat olen etsinyt ja etsinyt mutta ei ole vaan löytynyt apu olisi nyt tarpeen

http://fi.calzessa.com

• jussi104

Ostapas täältä:
      http://kiyomi-lingerie.co.uk/product-info.asp?Rago_6210_
      Ei mene amerikan tullia, sillä kauppa löytyy Englannista, ja hintakin on kohtuullinen.

• Liivimies

Kiitti vihjeestä on kyllä hyviä liivejä.Olisi joskus kiva jutella näistä jutuista.

• ->
    • Tiitti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      69
      871
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      852
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      541
      770
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe