Mitä tarkoittaa

"Naimisiin henkisestik...

kun muslimimies koneen välityksellä kirjoitti jotain arabiksi ja sen jälkeen minun piti kirjoittaa hänen mallinsa mukaan. Jonka jälkeen tämä muslimimies alkoi kutsumaan minua vaimokseen, eikä hänen kaverinsa enää ruudussa juurikaan pelleillyt kuten ennen.
Kun tuosta mainitsin, niin sanoi vain, että hänen kaverinsa tietää, että minä olen hänen vaimonsa, siksi pysyy taaempana.
Nyt sitten sanoi sellaista, että internetin välityksellä jotain tänä iltana, että kutsuu jonkun siihen. En ymmärtänyt.
Kaikki tämä siitäkö, kun en ole valmis hänen kanssaan naimisiin kesäkuussa kuten hän oli sen suunnitellut, vaan olen sanonut, että katsotaan syksyyn, että mikäli silloin vielä tuntuu hyvältä niin silloin olen valmis.

22

1906

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se netissä

roikkuminen kun et ymmärrä yhtään mitään mistään.
      Anteeksi vain, mutta vaikutat tekstisi perusteella tyhmältä kuin saapas.

• eilenhän

satoi!

• ohjelman

teistä muslimisuhteissa olevista. Se vaan, et pelkäänpä et ohjelman jälkeen monessa perhessä heilahtaa sapeli kunniamurhannimeen, joten, ehkäpä MOT kannattaisi unohtaa juttu.

• Mirandan

Älä ihmeessä kirjoita jonkun mallin mukaan jotain mitä et ymmärrä. Kyllä miehenkin pitäisi tajuta ettei sellainen lupaus (tai mikä nyt onkaan) ole voimassa jos toinen ei sitä ymmrrä. Muslimit näyttävät usein uskovan sanojen maagiseen voimaan, ei ole väliä ymmrtääkö niiden lausuja vai ei. Varmaan kutsuu vanhempansa ruudulle katsomaan. Itsellenikin kävi kerran noin, ihan vaan huvikseen olin mesessä ja tyyppi alkoi suunnitella naimisiin menoa ja toi vielä vanhempansa katsomaan. Muista ettei netin kautta ole mitään takeita että joku on oikeasti tosissaan. Yleensä ei ole. Oletko edes koskaan tavannut tätä miestä? Oikeassa elämässä monet ovat ihan erilaisia kuin netissä, pimeätkin tyypit voi näyttää normaaleilta. Tämä kanssani viestitellyt tyyppi vaikutti olevan niin tosissaan ja kertoili vaikka mitä juttuja, kun sitten päätin etten ikinä edes halua tavatakaan, luulin että hän olisi ollut tosi järkyttynyt. Vaan eipä ollutkaan, tuli vaan ihan neutraalia tekstiä "Ymmärrän kyllä, se on ihan ok" eikä siitä sen enempää. Tajusin että varmaan se oli viestitellyt tosi monelle naiselle samanlaista juttua ja menee naimisiin sen kanssa, joka menee lankaan. Ja noita on netissä tosi paljon.

• menossa

Mika teita ihmisia vaivaa, luuletko tosissasi, etta, silla mita netissa jonkun tuntemattoman miehen kanssa kirjoitat tai perassa toistat, on jotain konkreettista merkitysta.

Suorastaan pelottavaa, jos suomalainen nainen on heti kuuliainen, ihan vieraalle miehelle, jos tama on muslimi.

On ollut jo puhetta naimisiinmenostakin. En voi ymmartaa.

• ....................

yleensä näillä suomalaisislla muslimivaimoilla ei ole kovin suuri älykkyysosamäärä, eivätkä he kouluta itseään (tottakai poikkeuksiakin on). tilastojen perusteella suurin osa on ammattikoulun käyneitä. tottakai silloin mennään helpommin lankaan, kuin jos olisi kyse fiksummasta kanssasisaresta...

• ne perkeleen tilastot
        .................... kirjoitti:

yleensä näillä suomalaisislla muslimivaimoilla ei ole kovin suuri älykkyysosamäärä, eivätkä he kouluta itseään (tottakai poikkeuksiakin on). tilastojen perusteella suurin osa on ammattikoulun käyneitä. tottakai silloin mennään helpommin lankaan, kuin jos olisi kyse fiksummasta kanssasisaresta...

Näytä nyt ihmeessä ne tilastot, joiden mainitsit todistavan, että muslimeiden suomalaiset vaimot ovat amiksia... Kiinnostaa kovasti...

• mies28...
        ne perkeleen tilastot kirjoitti:

Näytä nyt ihmeessä ne tilastot, joiden mainitsit todistavan, että muslimeiden suomalaiset vaimot ovat amiksia... Kiinnostaa kovasti...

Ei tarvitse kuin mennä ulos kävelemään, niin just tällaisia mokupareja tulee vastaan. Mä en ole tilastoihin törmännyt, mutta voi ulkonäön perusteella tunnistaa amikset, joita suurin osa muslimien vaimoista on.

• arvata......
        mies28... kirjoitti:

Ei tarvitse kuin mennä ulos kävelemään, niin just tällaisia mokupareja tulee vastaan. Mä en ole tilastoihin törmännyt, mutta voi ulkonäön perusteella tunnistaa amikset, joita suurin osa muslimien vaimoista on.

No, en minä kyllä sellaista tilastoa innolla odottanut, kun sen tietää, ettei sellaista edes ole, koska väite mitä todennäköisimmin ei pidä paikkaansa.

Ihan mielenkiinnosta: mitenkä kuvittelet tunnistavasi amikset akateemisista? Ja taas jännitys tiivistyy... :-D

• lukemaan
        ne perkeleen tilastot kirjoitti:

Tänne on turha linkkiä laittaa kun sensuuri poistaa sen heti.
        Hae itse kyseinen tilasto tilastokeskuksen sivulta. Ei ole edes vaikea löytää.

• eiköhän lähes kaikki erota..
        lukemaan kirjoitti:

Tänne on turha linkkiä laittaa kun sensuuri poistaa sen heti.
        Hae itse kyseinen tilasto tilastokeskuksen sivulta. Ei ole edes vaikea löytää.

..amikset maistereista. Ihan jo pukeutumisen sekä muun olemuksen perusteella. Legendaarinen blondit latvat tumma juurikasvu, ylipainoa, huono maku vaatetuksessa ym. Ja se puhetyyli (joka toinen sana kirosana). Lipitetään kaljaa tai siideria jossain pubissa.

Sivistyksen puute näkyy kilometrien päähän. Tämä on totuus, vaikka monet ottavat sen loukkauksena.

• joooo-o
        eiköhän lähes kaikki erota.. kirjoitti:

..amikset maistereista. Ihan jo pukeutumisen sekä muun olemuksen perusteella. Legendaarinen blondit latvat tumma juurikasvu, ylipainoa, huono maku vaatetuksessa ym. Ja se puhetyyli (joka toinen sana kirosana). Lipitetään kaljaa tai siideria jossain pubissa.

Sivistyksen puute näkyy kilometrien päähän. Tämä on totuus, vaikka monet ottavat sen loukkauksena.

haukutaan muslimivaimoja. aina se menee tähän pisteeseen, olipa aloitus mistä aiheesta tahansa. siinä olen kyllä äskeisen kanssa samaa mieltä, että kyllä muslimien käsipuolissa näkee enemmän "amiksia" kuin tyylikkäitä naisia. mutta mitäpä siitä..kukin taaplaa tyylillään :)

• puute näkyy
        eiköhän lähes kaikki erota.. kirjoitti:

viestistäsi.
        Tällä palstalla rehottaa ennakkoluulojen ja kateuden värittämä erilaisuuden pelko. Se kohdistuu näköjään myös suomalaisiin ihmisiin, jotka ovat jotenkin erilaisia kuin nämä kirjoittelijat. Ymmärrän, että ammattitutkinnon suorittanut tai sitä suorittava henkilö herättää kateutta ja kaunaa sellaisessa, joka ei ole saanut vielä mitään aikaan elämässään. Suosittelisin kadehtimisen sijasta ryhdistäytymistä ja tehokkaampaa ajankäyttöä. Sillä tavalla saa aikanaan ammattitutkinnon tai jonkin muun tutkinnon ja ehkä puolisonkin.
        Itse olen maisteri ja tunnen monia maistereita. Emme mekään ole immuuneja juurikasvulle emmekä ylipainolle, emme edes huonolle maulle. Tyylikkyyskilpailussa esim. monet ammattikoulusta valmistuneet kampaajat ja ompelijat päihittäisivät meidät mennen tullen.
        Mutta kaikkia meitä tarvitaan ja jokaisella on oikeus olla, elää ja olla onnellinen.
        Älä hyvä ystävä pilaa ihanaa kevättä tuollaisella happamuudella. Lähde ulos ja katso ympärillesi: annetaan kaikkien kukkien kukkia ja äänellään se variskin laulaa.

• aaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii
        puute näkyy kirjoitti:

viestistäsi.
        Tällä palstalla rehottaa ennakkoluulojen ja kateuden värittämä erilaisuuden pelko. Se kohdistuu näköjään myös suomalaisiin ihmisiin, jotka ovat jotenkin erilaisia kuin nämä kirjoittelijat. Ymmärrän, että ammattitutkinnon suorittanut tai sitä suorittava henkilö herättää kateutta ja kaunaa sellaisessa, joka ei ole saanut vielä mitään aikaan elämässään. Suosittelisin kadehtimisen sijasta ryhdistäytymistä ja tehokkaampaa ajankäyttöä. Sillä tavalla saa aikanaan ammattitutkinnon tai jonkin muun tutkinnon ja ehkä puolisonkin.
        Itse olen maisteri ja tunnen monia maistereita. Emme mekään ole immuuneja juurikasvulle emmekä ylipainolle, emme edes huonolle maulle. Tyylikkyyskilpailussa esim. monet ammattikoulusta valmistuneet kampaajat ja ompelijat päihittäisivät meidät mennen tullen.
        Mutta kaikkia meitä tarvitaan ja jokaisella on oikeus olla, elää ja olla onnellinen.
        Älä hyvä ystävä pilaa ihanaa kevättä tuollaisella happamuudella. Lähde ulos ja katso ympärillesi: annetaan kaikkien kukkien kukkia ja äänellään se variskin laulaa.

näiden mokuvaimojen tutkinto on yleensä lähihoitaja :D

• -----------------------------
        aaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii kirjoitti:

ja sinne pääsee jokainen hakija, ei paljon älyä tarvita :)

• Mirandan

Älykkyysosamäärällä ja maalaisjärjellä ei ole välttämättä mitään tekemistä koulutuksen kanssa! Tiedän paljon yliopistosta valmistuneita jotka eivät osaa valokopiota ottaa ja uskovat ihan kaiken mitä miehet heille syöttävät. Ja tiedän taas todella älykkäitä ja itsenäisiä naisia jotka ovat amiksia tai joilla ei ole ammatillista koulutusta.

Itse voisin opiskella vaikka miksi, mutta en niin tee. Esteenä ei ole älykkyyden puute vaan se että aika ei riitä, kun pitää tehdä työtä elääkseen ja huolehtia muistakin velvollisuuksista sekä omasta hyvinvoinnista. Jotkut kuvittelevat että akateeminen koulutus on älykkyyden tae. Minusta taas näyttää siltä että yliopistolla porukka sen kun tyhmistyy.. Kun seuraa sitä opsikelijoiden käyttäytymistä ja juomista.

• Mirandan
        ----------------------------- kirjoitti:

ja sinne pääsee jokainen hakija, ei paljon älyä tarvita :)

arvostaa lähihoitajia, jotka tekevät arvokasta työtä huonolla palkalla. Itse en ole hoitoalalla mutta voin kuvitella millaista siellä on. Onhan se helppo virnuilla kun kaikki on hyvin, mutta entäs kun oma mummo, äiti tai joku muu läheinen tarvitsee apua? Näitä töitä ei suomalaiset enää edes viitsi tehdä, nytkin on paljon ulkomaalaisia näissä töissä. Samoin näitä halveksimianne muslimien vaimoja.

• LOL...
        aaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii kirjoitti:

Tällainen toisten halveksunta tuppaa kostautua elämässä jollakin lailla. Muutaman vuosikymmenen kuluttua korkeasti koulutetut lapsesi dumppaavat sinut hoitokotiin, jossa muslimin vaimo pyyhkii pyllysi vaikka et tuolla asenteella sitäkään ansaitsisi..!

• nauti elämästäsi

ainakaan kaikkien kohdalla. Itse olen todella arvostetussa virassa (jätetään mainitsematta tarkemmin, kateellisia riittää).
        Huolehdin kunnostani ja ulkonäöstäni eli suoraan sanoen käännän katseita. Ja olen vaalea pitkähiuksinen, joten voitte vain arvata suomalaisten miesten ivalliset katseet kun liikun hyvännäköisen muslimimieheni kanssa.
        Joka muuten on ystävällisin ja hyvätapaisin mies jonka olen koskaan tavannut.
        Olen hänelle kuningatar ja merkitsen hänelle kaikkea.
        Ottakaa opiksi, juntturat!

• akka
        nauti elämästäsi kirjoitti:

ainakaan kaikkien kohdalla. Itse olen todella arvostetussa virassa (jätetään mainitsematta tarkemmin, kateellisia riittää).
        Huolehdin kunnostani ja ulkonäöstäni eli suoraan sanoen käännän katseita. Ja olen vaalea pitkähiuksinen, joten voitte vain arvata suomalaisten miesten ivalliset katseet kun liikun hyvännäköisen muslimimieheni kanssa.
        Joka muuten on ystävällisin ja hyvätapaisin mies jonka olen koskaan tavannut.
        Olen hänelle kuningatar ja merkitsen hänelle kaikkea.
        Ottakaa opiksi, juntturat!

"Olen hänelle kuningatar ja merkitsen hänelle kaikkea"Jospahan suomalainet miehet vain säälii sua lapsellista akka parkaa.Onko ukkos pelkkä pitsan vääntäjä.

• tässä vastaus sinulle
        akka kirjoitti:

"Olen hänelle kuningatar ja merkitsen hänelle kaikkea"Jospahan suomalainet miehet vain säälii sua lapsellista akka parkaa.Onko ukkos pelkkä pitsan vääntäjä.

Ja sori kun en muistanut, että useat suomalaiset miehet ovat juuri näitä kateellisia piilojuoppoja. Hmmmm... oletko aina kiukkuinen?

• hähähäähäh

blööööndieeee hähäähähäähäh

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe