Tää on varmaan ikivanha aihe, mutta kun sydäntä niin särkee toisen välinpitämättömyys.
Olen ollut lyhyen aikaa avioliitossa (olen kyllä jo kypsässä iässä). Avioliittoon asti kaikki oli onnellista; mies helli, rakasti ja puhuimme asioista. Hän oli kohtelias ja huomaavainen ja oli niin rakastunut ja ihmetteli, miten juuri HÄN on minut saanut. Minä vastasin hänen hellyyteensä koko rakkaudellani ja hiukan liiankin kanssa, passasin hänelle kaiken eteen. Rakastin hänen rakkauttaan.
Mutta mitä nyt? Mitään ei puhuta, enää mies ei koskettele ei helli ei ole kohtelias. Seksistä on mennyt maku, koska se on hätäinen yhdyntä joskus peiton alla pimeessä. Sitäpaitsi hänen karkeat sanansa niissä harvoissa riidoissa, jotka olemme riidelleet ovat ehkä tappaneet minussa jotakin. Emme voi puhua mistään asioista (muusta kuin hänen työstään) ellei hän ala huutaa mua perverssiksi tai muuta hyvin, hyvin ilkeetä.
Miksi tällaista? En ole mielestäni aiheuttanut mitään sellaista, jonka vuoksi olen ansainnut tällaisen kohtelun. Tätä on kestänyt naimisiinmenosta lähtien.
Luulen, etten jaksa enää tällaista elämää. Elämää kun ei enää niin kovin paljon ole jäljellä.
Haluaisin sanoa kaikille miehille kuin naisillekin, että kunnioittakaa toisianne, ottakaa toisenne huomioon ja sanokaa joskus hyväkin sana toiselle. Halikaa ja kosketelkaa te joilla elämä on edessänne.
Ikivanha
Surullinen
1
298
Vastaukset
- miNä
Asialle tarttee kyllä tehdä jotain eli sano miehellesi että näin ei voi jatkua.. Kysy mikä on? Siitä se lähtee asia rullaamaan, toivottavasti parempaan päin ettei eroa tule mutta miksi haaskata elämä jos ei saa vastarakkautta? Itselläni 19 vuotta suhdetta takana, mahtunu hyviä ja huonoja puolia suhteeseen.
Puhumalla ne asiat lähtee selviämään, sanokaa minun sanoneen ja tässä sitä ollaan vielä.
Älä mieti itseksesi asioita vaan tuo ne esille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948