Cirruksen solarium (vuosaari)

???????

Kertokaapas tietäväiset, en ole kertaakaan käynyt vielä solariumiss ja tahtoisin olla hieman tummempi ennen 30.5, kun on päättäjäiset, joten käynkö ensimmäisen kerran miten pitkään, otanko lyhyen ajan ja seuraavilla kerroilla vähän pidemmän? vai miten pitäisi tehdä? Montako kertaa ehtisin käydä ennen 30.5. Olisi hienoa jos joku voisi kertoa hintojakin, koska en löytänyt netistä mitään tietoa... :/ Kiitos paljon kaikille jotka voivat auttaa. :)

5

2414

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ettei pala

Suosittelisin aloittamaan vaikka nyt, koska ei oo terveellistä käydä solariumissa monta kertaa viikossa. Kannattaa muistaa myös, että solariumissakin iho voi palaa eli vähän kerrallaan!

Riippuu ihon normaalista väristä, että kuinka monta kertaa tarvii sellaiseen neutraaliin rusketukseen. Itsellä aika vaalee iho ja muutaman kerran jälkeen iholla on sellainen terve hehku. Kannattaa taas muistaa, että liian tumma rusketus ei oo terveellistä eikä näytä hyvältä.

Pidä ainakin muutaman päivän tauko ennen päättäjäisiä ettet vaan vahingossakaan pala ja ettet joudu oleen ihan punainen valokuvissa!

En nyt ole koskaan tuolla solariumissa käynyt, mutta eikös ne aika samanlaisia vähä joka puolella ole. Maksimiaika solariumissa taitaa olla joku 15 minuuttia ja sen jälkeen laite sammuttaa itsensä.

• solaaris-

Solarium maksaa 5e 20min, mitä enemmän rahaa koneeseen työntää, sen enemmän kelloon tulee aikaa lisää.

• solkkuuun

no cirrukses hinnat: 3min = 1€ 15min = 5€ 20min = 7€ no voit käydä vaik joka viikko kerran kaks oon ite käyny 3x 15 min ja kyl mul on rajat et ehit ruskettuu. mut jotkut ruskettuu helposti ja joillai kestää kauemmi xDD

• solariumjeah

itse oon käyny 2 kertaa, ja oon ihan musta, oon itte ollu sen 12min , se maksaa 4€ :) mutta riippuu ihos laadusta. :) mulla esim on se että rusketun todella helposti ja saan hyvän rusketuksen, ja en pala sitten mitenkään, EN edes etelässä, ehkä nenästä vain :DDD

• solvik
        solariumjeah kirjoitti:

itse oon käyny 2 kertaa, ja oon ihan musta, oon itte ollu sen 12min , se maksaa 4€ :) mutta riippuu ihos laadusta. :) mulla esim on se että rusketun todella helposti ja saan hyvän rusketuksen, ja en pala sitten mitenkään, EN edes etelässä, ehkä nenästä vain :DDD

En suosittele Cirruksen Sunlight solariumia kenellekään... ostin sinne kortin nyt syksyllä 2009 ja ehdin käymään muutaman kerran. Siellä on ollut kolme kertaa järjestyshäiriöitä, siis nuorisojengi/jengejä jotka ovat mekastaneet ja luuhanneet tiloissa. Tänään oli viimenen kerta, kun sieltä tultiin jo koppiin, eli ovat keksineet avata ovetkin jollain tapaa. Tosi kivaa hei... Ilmeisesti vartiointia ei ole yrittäjä huomioinut ja tällaisia kutsumattomia vieraita. Itse ainakin palaan itsepalvelusolkuista takaisin saleille tms paikkoihin, joissa voit olla 100% varma että saat mennä yksin rentoutumaan ja nauttimaan ruskettumisesta - ilman kutsumattomia vieraita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2915
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1205
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      947
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      905
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      877
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      834
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      830
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      157
      811
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      764
    Aihe