Eli oon kuullut sellaisista klipseistä missä on pidennykset ja sitten ne vain kiinnitetään tukkaan
pinnien omaisesti, pysyvät kulma hyvin illan ajan yöksi aina pois. Onko kellään kokemusta, mitä maksavat mistä saa ja niin edelleen?
klipsi pidennykset!
42
8266
Vastaukset
- Lostnfound
eivät pysy...Jos haluat pitkät hiukset ota mieluummin teippihiusnauhoja tai liimasinettejä. Ompelutekniikka on myös huono, koska hiukset "valuu" alaspäin varsinkin jos on hieno hiuslaatu niinkuin suomalaisilla yleensä. Väliaikaiskampauksen tekoon klipsit ja ompelutekniikka ovat hyviä, mut useampien kuukausien tulokseen liimasinetit tai teippi on paras mielestäni.:) Nekin täytyy tietenkin vaihtaa/uusia muutaman kuukauden jälkeen ja hoitaa tosi tehokkaasti kosteuttavilla hoitoaineilla pituuksia.
- jaa
no jos ne valuu nii tupeeraa
- ettei
jaa kirjoitti:
no jos ne valuu nii tupeeraa
mulla ainakaan klipsit oo valunu ! tosi hyvät on ollu. oon ollu tosi tyytyväinen. Otin kesällä teippipidennyksen joka makso 500 € eli monta kertaa enemmän ku klipsit JA multa tippu heti samana päivänä jo muutama hius teipin kanssa. ja todella vaikea pessä. Siinä pittää olla tosi tarkkana hoitoaineen kanssa ettet laita teippeihin. Vaikka tarkasti hoitoaineen aina laitoin irtosi ekalla suihkukerralla melkein 10 :OO ! Ammattilaisen laittamat hiukset. Teippipidennys on tarkoitettu näytös ja väliaikas pidennyksiin, eli suosittelen jos haluat ilman klipsejä pidennyksen niin jonkun muun kuin teipin. Klipseissä on se heleppo että voit aina halutessa ottaa ne irti. helepompi pestä hiukset ja nukkua ja uia ilman pidennyksiä :)
- Minniina
ettei kirjoitti:
mulla ainakaan klipsit oo valunu ! tosi hyvät on ollu. oon ollu tosi tyytyväinen. Otin kesällä teippipidennyksen joka makso 500 € eli monta kertaa enemmän ku klipsit JA multa tippu heti samana päivänä jo muutama hius teipin kanssa. ja todella vaikea pessä. Siinä pittää olla tosi tarkkana hoitoaineen kanssa ettet laita teippeihin. Vaikka tarkasti hoitoaineen aina laitoin irtosi ekalla suihkukerralla melkein 10 :OO ! Ammattilaisen laittamat hiukset. Teippipidennys on tarkoitettu näytös ja väliaikas pidennyksiin, eli suosittelen jos haluat ilman klipsejä pidennyksen niin jonkun muun kuin teipin. Klipseissä on se heleppo että voit aina halutessa ottaa ne irti. helepompi pestä hiukset ja nukkua ja uia ilman pidennyksiä :)
Samaa mieltä eli jos pitkiä hiuksia kaipaat, osta ehdottomasti klipsijatkeet äläkä pilaa tukkaasi millään muilla pidennyksillä. Jos joku väittää, että ei pidennykset pilaa omaa tukkaa, niin valehtelee; en ikinä maksaisi monta sataa pidennyksistä, joiden kanssa saa olla koko ajan varpaillaan eikä voi elää normaalisti. Tiedän jo nyt, että tää kommentti saa monet takajaloilleen, erityisesti pidennysten tekijät.. Mutta miten vaan, jokainen voi tietysti kommentoida. Tosi vaan on, että moni kaverini katuu kovasti, että on erehtynyt ottamaan pidennykset ja maksanu siitä "ilosta" itsensä kipeäksi ja "nauttinu" pitkistä hiuksista 2 vkoa - 4 kk..
Tilaa Englannista Hairtradelta klipsijatkeet, saat paljon aitoa hiusta 50 eurolla. Erittäin tyytyväinen olen, samoin kolme kaveriani jotka tilasivat myös. - ^_^
Minniina kirjoitti:
Samaa mieltä eli jos pitkiä hiuksia kaipaat, osta ehdottomasti klipsijatkeet äläkä pilaa tukkaasi millään muilla pidennyksillä. Jos joku väittää, että ei pidennykset pilaa omaa tukkaa, niin valehtelee; en ikinä maksaisi monta sataa pidennyksistä, joiden kanssa saa olla koko ajan varpaillaan eikä voi elää normaalisti. Tiedän jo nyt, että tää kommentti saa monet takajaloilleen, erityisesti pidennysten tekijät.. Mutta miten vaan, jokainen voi tietysti kommentoida. Tosi vaan on, että moni kaverini katuu kovasti, että on erehtynyt ottamaan pidennykset ja maksanu siitä "ilosta" itsensä kipeäksi ja "nauttinu" pitkistä hiuksista 2 vkoa - 4 kk..
Tilaa Englannista Hairtradelta klipsijatkeet, saat paljon aitoa hiusta 50 eurolla. Erittäin tyytyväinen olen, samoin kolme kaveriani jotka tilasivat myös.Mulla on kans clipsi pidennykset, ja on tosi hyvät! :) Tykkään ite ainakin erityisen paljon. Suosittelisin!
Yhdellä tutun kaverillani oli just noi teippipidennykset niin jouduttiin leikkaamaan tukka lyhyeksi kun ystävä ei tiennyt ettei niillä kannata mennä uimaa. Letille oli laittanut ja letti muuttui yhdeksi rastaksi.... että helpompaa on jos haluaa uimaa et on clipit nii voi ottaa pois. - kiviikko
Minniina kirjoitti:
Tilaa Englannista Hairtradelta klipsijatkeet, saat paljon aitoa hiusta 50 eurolla. Erittäin tyytyväinen olen, samoin kolme kaveriani jotka tilasivat myös.moi, otin klipsihiukset, mutta mistä saa suomenkieliset ohjeet siihen, että miten ne laitetaan itse? Olen nukkunut monta yötä niiden kanssa kun laittaa ne yhteen.
Takaa on vaikea laittaa, onko sulla vinkkejä mulla on lyhyet hiukset. Käytätkö suoristusrautojen kanssa hiusten suojaa, suihketta, mulla on aidot, laitatin ne n. 2vkoa sit kampissa. Olisi kiva jos vastaisit. Kiitos - jennag1
kiviikko kirjoitti:
moi, otin klipsihiukset, mutta mistä saa suomenkieliset ohjeet siihen, että miten ne laitetaan itse? Olen nukkunut monta yötä niiden kanssa kun laittaa ne yhteen.
Takaa on vaikea laittaa, onko sulla vinkkejä mulla on lyhyet hiukset. Käytätkö suoristusrautojen kanssa hiusten suojaa, suihketta, mulla on aidot, laitatin ne n. 2vkoa sit kampissa. Olisi kiva jos vastaisit. KiitosMulla on tuolta www.klipsipidennys.fi kaupasta nyt,edelliset ostin kampista mut ne ei kestänyt. Kannattaa käyttää lämpösuojaa,jos suoristaa ja muutenkin hoitaa hyvin hoitoaineilla. mä sain klipsipidennysten mukana ihan kunnon hoito-ohjeet,kysy myyjältä jos et oo saanu ohjeita.
- fvmfnbkj
^_^ kirjoitti:
Mulla on kans clipsi pidennykset, ja on tosi hyvät! :) Tykkään ite ainakin erityisen paljon. Suosittelisin!
Yhdellä tutun kaverillani oli just noi teippipidennykset niin jouduttiin leikkaamaan tukka lyhyeksi kun ystävä ei tiennyt ettei niillä kannata mennä uimaa. Letille oli laittanut ja letti muuttui yhdeksi rastaksi.... että helpompaa on jos haluaa uimaa et on clipit nii voi ottaa pois.Ja klipsien kanssa voi myös uida, itse ainakin olen. En toki missään kloorivedessä, se tuskin tekisi hiuksille hyvää, mutta järvessä ja meressä olen. Hyvin pysy hiukset pääsä.
- efheifheifefe
^_^ kirjoitti:
Mulla on kans clipsi pidennykset, ja on tosi hyvät! :) Tykkään ite ainakin erityisen paljon. Suosittelisin!
Yhdellä tutun kaverillani oli just noi teippipidennykset niin jouduttiin leikkaamaan tukka lyhyeksi kun ystävä ei tiennyt ettei niillä kannata mennä uimaa. Letille oli laittanut ja letti muuttui yhdeksi rastaksi.... että helpompaa on jos haluaa uimaa et on clipit nii voi ottaa pois.Ostin maanantaina clipsit täältä www.klipsipidennys.fi ne tuli tänään ja nää on ihanat. Kiitti vinkistä!
- .....
Siirryin clip in (tai clip on) -pidennyksiin käytettyäni ensin pitkään sinettipidennyksiä ja nyt olen käyttänyt niitä jo yli 2 -vuotta. Hyvin ovat pysyneet, vaikka hiuslaatuni onkin hyvin liukas ja suora. Eivät vahingoita hiuksia ollenkaan siinä missä muut pidennykset ja tulee huomattavasti halvemmaksi ja vaivattomammaksi. Helpot laittaa ja ottaa pois. Koko pään pidennyksen laittamiseen minulla menee vain n. 5 min ja pois ottamiseen ei edes sitäkään. Yhtä settiä olen käyttänyt hieman yli vuoden verran, jonka jälkeen pidennyshius alkaa olla sen verran kärsinyttä, että hyvä vaihtaa uuteen.
Jos vaan pystyt ulkomailta tilaamaan, niin suosittelen ehdottomasti Hairtradea:
http://www.hairtrade.com/index.php/cPath/92_30
Suomessa paras clip in valikoima löytyy varmaan Dreamhairista:
http://dreamhair.fi/clip-on-hiustenpidennys,19.html- Piutpaut2
Olen käyttänyt klipsejä yhteensä ehkä vuoden ajan päivittäin ja omplelupidennyksiä viitisen kuukautta. Klipseistä tykkäsin mutta niissä alkoi tympäisemään se feikkitunne kun osan aikaa päivästä ja öisin oli lyhyt tukka, muuten pitkä. Postilaatikollekaan ei kehdannut lähteä ilman että laittoi pidennyksen päähän etteivät naapurit huomanneet feikkiä ;)
Ompelupidennykset sopivat minulle tosi hyvin. Sinettipidennys ei sopinut, sinetit tipahtelivat jo alle kuukaudessa pois. Ommpelu tuntuu luonnolliselle ja postilaatikollekin kehtaa lähteä ilman että laittaa hiuksia mitenkään :) Ainut vain, että päivittäin hiukset pestessä näitä joutuu kuivattelemaan ennen nukkumaanmenoa. Klipsihiuksia ei tullut pestyä kuin ehkä parin viikon välein, hyvä jos sitäkään.
Tällä hetkellä minulla on klipsit päässä koska odotan kampaamoaikaa ompelupidennysten uudelleenlaittoon. Näinä välitaukoina pysyvämpiä pidennyksiä (kuten ompelu) tulee todella ikävä! - kiviikko
Moi, sulla on siis ollut kauan klipsit. Otitko yöksi pois vai oliko monta päivää ne päässä?
Miten osasit laittaa ne taakse? Mistä saa käyttöohjeet suomenkieliset? Mulla on lyhyet hiukset, miten peset/hoidat. Mulla on aidot ne tidemmät. Oletko pessyt hiuksiasi ne päässä?
Vastauksestasi kiitollinen. - minäääääääää
kiviikko kirjoitti:
Moi, sulla on siis ollut kauan klipsit. Otitko yöksi pois vai oliko monta päivää ne päässä?
Miten osasit laittaa ne taakse? Mistä saa käyttöohjeet suomenkieliset? Mulla on lyhyet hiukset, miten peset/hoidat. Mulla on aidot ne tidemmät. Oletko pessyt hiuksiasi ne päässä?
Vastauksestasi kiitollinen.ei, älä nuku klipsit päässä! katkoo vaan omia hiuksia, ja sehän niissä klipseissä on ideana että ne saa yöksi pois! Ja ne pestään sillonku eivät ole päässä, eli irtonaisina. Kumma, kun ette oo löytäny mitää ohjeita, ei taida google toimia. Jos haluut sellaset hiukset mitkä on koko ajan päässä, laita joillan teipeillä tms. Klipsihiukset eivät oo tarkotettu ympärivuorokautiseen käyttöön.
http://www.dreamhair.fi/tuotetietoa,41.html
Siitäpä löytyypi aitohiuksen pesuohjeita yms.
http://tarabanxx.blogspot.com/2009/04/clip-on-pidennykset.html
ja siinäpä kiinnitysohjeita ja muuta.
Jos tilaat Kiviikko hairiumilta, mukana tulevat suomenkieliset ohjeet. Dreamhairilta ei tullut.
Ja vielä loppuun mainitakseni, en ymmärrä mikä ihme siinä on jossei pysty ees postia hakee ilman pidennyksiä! mua ei ainakaan paljo naapurit haittaa. Nytkään en oo klipsejä pitänyt ainakaan kahteen viikkoon ja omat hiukset suhtkoht lyhyet. Laitan taas ne sitten kun lähden juhlimaan :) - kiviikko
kiviikko kirjoitti:
Vastauksestasi kiitollinen.Mulla on ollut 2 vkoa ja pidän niitä yölläkin, laitan donitsilla kiinni, tai letitän ne.Onhan se alussa hankala tunne, mutta pitäs otetella ne laittamaan itse. Kerran olen pessyt ne päässä, pitää varovasti pestä,mut en suosittele, mulla on 2 settiä eli paljon. Kävin forumissa ja kampissa laitattamassa koska ostin ne sieltä ja siihen kuuluu vuoden takuu/laittaminen. Pesen ne sieltä ostamalla shampoolla ja hoito aineella lavuaarissa puristelemalla. Nyt kuulin, että jos ei laita lakkaa niin pesu riittää 1xkk. Minäkin kaipaisin suomenkielisiä ohjeita, pitäs lain mukaan olla kun ostaa. Ostin peilin valmiiksi, että nään taakse kylppärissä ja piirsin paperille miten ne laitetaan.
- emooo
olen 13 vuotias tyttö ja ihan hyvin multa sujuu laittaminen jopa takaakin pysyy todella hyvin päässä esim. voltteja tehdessäkin tiukasti päässä www.cybershop.fi sieltä saa tekokuitupidennyksiä 30 eurolla ja aitohiuspidennykset 70 löytyy klipseillä ja muillakin tapaa laitettavia pidennyksiä
- Stadinhelmet
Kyllä nykyään pysyy klipsipidennykset, ainakin mulla. Ostin kuukausi sitten glamouretto.comista ja (suomalainen firma) ja hyvin on pysyneet ja kestäneet!
- oikeesti????
Parasta tuossa Glamourettossa on haukkupanta, jonka normaalihinnaksi on laitettu 189€ ja "alehinta" nyt 47,25€ ja todellisuudessa kysymyksessä on parin euron arvoinen laite joita myydään Suomessakin 10-20€ hintaan. Ei se ole tyhmä joka pyytää mutta vahvasti epäilen voiko tuollainen bisnes menestyä.
Tuskin on muuten aitoa remy-hiusta, palatakseni tähän klipsipidennys keskusteluun. - Tikahdun nauruun
HEH MIKÄ HUIJARI!!! Huuto.netissä käyttäjä nimeltä "Stadinhelmi" myy Glamouretton hiuksia. Kannattaa käydä katsomassa myyjän saama palaute!! Kertoo paljon! Onpas sattumaa tämä että on sama nimi Glamouretton myyjällä ja tämän palstan Glamouretto "ostajalla". Ja huutonetissäkin myydään luvatta kopioiduilla kuvilla.
- Girl89-
Mulla on nyt ollu kahdet clipsut ekat ostin www.hairium.fi ja tokat www.klipsipidennys.fi
Molemmat on ollu tosi hyviä ja helppokäyttöisiä, Tuohon Klipsipidennys.fi kauppaan päädyin toisella kerralla kun kaveri oli sieltä tilannut ja se oli halvempi kun Hairium.fi mut samaa laatua. Otan aina nää yöksi pois ja ehkä just senkin takia on kestänyt tosi pitkään hyvänä. Aika halvallakin noita pidennyksiä saa mutta jos meinaat käyttää niitä usein niin suosittelen sit ostamaan laadukkaammat niin ne kestääkin käyttöä. Jos taas tarviit ihan vaan yksiin juhliin, niin esim.www. cybersshop.fi myy kuitupidennyksiä. Clipsujen käytön oppii nopeesti ku muutaman kerran vaan harjottelee ja ne saa laitettuu tosi luonnollisen näköisesti. - tervevaan
Haluaisin Clip in pidennykset. Mistä kannattaisi tilata kun on punaiset/ruskeat hiukset ja luonnonkiharat? Kampaajalla ehdottivat teippi pidennystä joka maksoi sen 200e...Muutenkin mielummin ottaisin Clip in:it
- huhhuhhuijaria
Mitä ihmettä tää Glamouretto.com pelleilee? Oli muuten nyt suljettu tuo Glamouretton myyjän Huuto.net tunnuskin...
Mä en tajua miten kaikenmaailman yritykset saakin Suomessa toimia. - OrwwtwA
Ihan selvästi tuo Glamouretto kopioi muilta firmoilta kuvansa ja tekstinsä (siis muidenkin kun hiustuotteiden osalta).
Ihan huijari-firmalta vaikuttaa muutenkin. En ainakaan aio kokeilla onneani tuon firman suhteen, tilaan tuotteeni muualta. - Karo'ä
Näitä pikkufirmoja nyt putkahtelee ja lopettaa samaa mukaa. Mainoslauseet toki lupailee kuun taivaalta puoli ilmaiseksi, mutta kannattaa miettiä koska on saanut halpaa ja hyvää.
Kannattaa tilata jostain isommasta ja tunnetusta kaupasta että on hinta-laatusuhde kohdillaan ja homma toimii. Dreamhair, klipsipidennys.fi, hairium tai rapunzel nyt ainakin on luotettavia. - Oscsacvewa
Petyin suunnattomasti kun tilasin klipsit Hairiumilta (tai ID hair se taitaa nykyisin olla). Siis näyttihän se hius ihan hyvältä mutta ei kestänyt ollenkaan käyttöä. Harmittaa kun tuo Hairium on vielä aika kallis ja jostain luin noita Hairium kokemuksia joissa niiden hiuksia kehuttiin mutta sekin taisi olla vaan yriyksen itsensä kirjoittamaa mainostekstiä tai jotain...
- poksupoksu
aitoa hiusta olevat clipsit menevät huonoksi vasta puolessa vuodessa. Plus niitä voi lämmöllä käsitellä ( kihartaa, suoristaa, yms ) aivan samalla tavalla kuin normaaleita hiuksia. Aitoa hiusta olevat clipsit pitää pestä n. kerran viikossa jos ei kauheasti lakkaa niihin kylvä. Ja clipsit eivät pahemmin valu, jos tupeeraa tyveä, ja laittaa ehkä lakkaakin sinne. Clipsit ovat aidoimman näköiset ja "epäerottuvammat" jos on monta erikokoista clipsiä jotka kiinnitetään sinne tänne. Tuossa ihan noita perus juttuja. Ja niin vielä, aivan todella hyvät clipsit saa jo n.110 eurolla.
- Periaatteesta
Glamouretto yrittää kusettaa
Tilasin muistitikun ja se oli viallinen. Soitin sinne ja lupasivat vaihtaa kuten myyjän vastuu kuuluukin mutta mutta... piruparat vaatii että alkuperäinen pakkaus pitää olla sillä muuten HE eivät saa valmistajalta korvausta.
Kuluttajalaki sanoo yksiselitteisesti että myyjä vastaa tuotteesta joten se ei ole kuluttajan asia miten he ovat asian sopineet.
Vedän tämän pikkuasian loppuun atsi enkä toiste asioi ko. firman kanssa. - Pidennyksetkiitos..
Kun kerroitte tuosta Dreamhair.fi sivusta niin onko se kuinka luotettava ? Voiko maksaa pay pal tilillä ? Ovatko hiukset varmasti aitoa hiusta ja tulevatko ajallaan ? Ja vielä maksaako toimitus kauheasti ? Haluaisin nuo 4 osaisen setin 40 cm pitkät niin riittäisivätköhän koko päähän (aika ohuet on omat hiukset) Ja vielä onko kenelläkään kokemusta kauan kestävät hyväkuntoisina ja suht suorina vai kihartuvatko heti ? :)
- dvasdv
4-osainen setti ei riitä kokopäähän, ei sitten millään. Toimitus taisi maksaa 3,90 ja tuli perille n. 5 päivässä. Hiukset itsessään eivät vaan ole kovin kestävää laatua :/
- Asderftgyh
Miten tuo hairtrade.com minkä maalaien se sivusto on ? Onko luotettava?? Hinnat ja pituudet ovat kai puntia ja inchejä joten miten on 40 puntaa ja 14 inch euroina ja cm ? :) onko kenelläkään kokemusta hiusten laadusta ?
- efeeeeeee
Ootteko saanut tilaamanne tuotteet Glamouretto.com kaupasta? Omiani oon odotellut 2viikkoa ja nyt kun googletin glamouretto kokemuksia ei mitään kauheen hyviä kokemuksia löytynyt...hmm, mitenkähän käy. Kertokaa te jotka ootte tilanneet et tuliko perille ja oliko mitä luvattiin?
- mietinvaa :3
Aattelin tilata tuolt hairtrade paikast ku on nii halpoi, mut onx kokemuksii et millane se hiustelaatu o? ja kuis nopee saapuu? :)
- Hellua ga
Hairtradesta tukka saapuu noin viikon-kahden sisällä. Ihan peruslaatuu, ei nyt mitään huippuhyvää, mutta menettelee! Miinusta tietty et jos ei oo oikee väri niin ei oikein voi vaihtaa, pitäs siis olla aika varma siitä mitä tilaa.
- tando
Itse olen tilannut Rapunzenilta hiukseni, 3 klpipsipidennyssetti menossa n 1.5vuoden sisään. 60cm hiukset ovat tuolla taineet olla jotain satasenpintaan muistaakseni, vähän yli. Mutta kovasti olen tykännyt, nämä kestävät hyvällä hoidolla pitkään. Toimitus vain 2-3päivää!
Jos haluatte suoristaa/kihartaa hiustenpidennyksiä, suosittelen infrapunarautaa. Ei pitäisi vahingoittaa omia hiuksia eikä pidennyksiä ollenkaan ilman lämpökäsittelyaineitakaan. Uskon kyllä, omat hiukseni ja pidennykset pysyneet hyvinä. Itse ostin infrapunasuoristusraudan herstyleriltä, 80e taisin siitä maksaa.
Ja yksi juttu vielä, ÄLKÄÄ PESKÖ PIDENNYKSIÄ jos ne eivät selvästi ole menneet likaisiksi. Itse en pese klipsejä koskaan, se kuivattaa pidennyksiä kaikkein pahiten, vaikka käyttäisi niille tarkoitettuja aineita, ja saa ne menemään helposti takkuun. Itse käytän vain hoitoaineita ja pesen ainoastaan jos selvästi menneet likaiseksi jostainsyystä. - Apua tarvitseva
Hei!
Tarvitsisin hieman apua, haluaisin nimittäin klipsi pidennykset :)
Itselläni on erittäin tuuheat hiukset, mutta haluisin lisää pituutta.
Onko ehdotuksia mistä saisi jotain hyviä pitkiä klipsipidennyksiä, jotka ei olisi mitään ruikkuja ??:) - sfsdfsdfa
www.klipsipidennys.fi tai www.hairium.fi
- Budjettihius
Kantsii käyttää sinettipidennystä! Tulee paljon paljon halvemmaksi kuin teipit joita joutuu huoltaa melkein joka viikko ja klipsit, jotka tuntuvat peruukilta eivätkä pysy kunnolla. Itse teen niin, että tilaan pidennyshiukset itse, esim Rapunzel of Swedenilta tai Dreamhairista, otan ne osamaksulla, jolloin ei tarttekaan maksaa 250-300 euroa heti. Sitten menette kampaajalle joka on pätevöitynyt hiuspidennyksen kanssa ja hän laittaa ne teille päähän, työstä menee tuntiveloitus (40-50 e), ammattilaisella ei tulisi kestää 3 tuntia enempää laitossa jos ei tarvii värjätä. Sinetit kestää hyvännäköisinä puoli vuotta, jonka jälkeen sama homma uudestaan. Jos hiukset eivät ole kauhean kuluneet voi niitä käyttää uudestaankin, siloin ne otetaan pois, leikataan vanha sinettiosa pois, tilataan tai pyydetään kampaajalta uudet sinetit ja kiinnitetään.
- defref
Klipsit on kyllä ehdottomasti parhaat!
- Rapunzel of Sweden
Tilasin eilen omat klipsi pidennykset rapunzel of sweden nimiseltä nettisivustosta. Erittäin luotettavan tuntuinen, tää on siis skandinavian suurin hiustenpidennys yms, toimittaja. Ja 2-3 päivässä on jo perillä, eli nopea toimitus ja laadukkaita hiuksia. Tää on siis Ruotsalainen salonki ja monet ovat mulle suositelleet tätä :) Tälle löytyy fb sivu, instagram, youtube-tili ja blogi! Rapunzelin sivuilt löytyy ripsienpidennyksiä, hiusten hoitoon kaikkea, peruukkeja, hiuslisäkkeitä ja pidennyksiä, hiuskoruja ja kaikkea muuta. Voit liittyä jäseneksi ja nyt on meneillään kampanjat, eli alennuksessa paljon kaikkea. Ite ostin 50 cm hiustenpidennykset ja sain alennusta jotain 20 euroa muistaakseni eli, olis muuten maksanu jotain 122 ni sain 99 hinnalla :) ja kaupanpäälle, jos on ostanut tuotteen joka maksaa yli 50 euroa nii saa yllätys lahjan, joka tulee sitten paketissa mukana :)
- sdjncjds
ei oo rapunzel vaan kovin kestävän tuntuista, 2x pesin enkä saa enää oikein näitä selväksi.. :(((((((
- V***U mitä touhua...
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET OSTAKO MITÄÄN GLAMOURETTO.COM:ista!!!
Minä erehdyin viimeviikolla tilaamaan Grouponin diilin kautta Glamouretton myymän säädettävän sylitason läppärille. Tuote tuli kyllä nopeasti mutta kun rupesin sitä säätämään haluamaani asentoon, sanoi yksi säätönivelistä sopimuksensa irti ja näin ollen tuote on käyttökelvoton. En tehnyt mitään käyttöohjeiden vastaista tai muutenkaan ollut huolimaton. Eli aivan naurettavaa laatua kun tuotetta ei saa edes käyttökuntoon!
No, eihän siinä sitten muuta, kuin ottamaan ensin Grouponiin yhteyttä. Sieltä tulee vastaus, että pahoitellaan kovin ja otapa yhteys suoraan myyjään. Näin myös olen tehnyt. Glamouretton nettisivuilla kehotetaan ensisijäisesti laittamaan palautusasioissa sähköpostia. Minä laitoin jo 13.3. mutta vastausta ei ole kuulunut. Eilisen päivän olen useita kertoja yrittänyt soittaa heille mutta puhelimessa soi vain vastaajaviesti, joka kehoittaa jättämään soittopyynnön tai laittamaan tekstiviestin. Laitoin tekstiviestin mutta eipä ole vastattu siihenkään.
Kaikista mielenkiintoista asiassa on se, että Glamouretton nettisivuilla lukee, että myyjä EI VASTAA PALAUTUKSIEN TOIMITUSKULUISTA ELLEI PALAUTUKSESTA OLE VARTAVASTEN SOVITTU MYYJÄN KANSSA. Mitenkäs sovit kun yhteyttä myyjään ei saa? Tämän lisäksi siellä lukee myös, että vialliset tuotteet ainoastaan vaihdetaan uuteen. Eli kun kerran rahasi tuohon puljuun laitat niin siellä on ja pysyy...
Olin eilen uudestaan yhteydessä Grouponiin ja nyt he käskevät odottelemaan perjantaihin asti ja ottamaan sitten yhteyttä heihin päin jos myyjä ei ota yhteyttä...
Nyt kun olen lukenut täältä ja muilta sivustoilta tuon Glamouretton touhusta niin voi tosiaan vaan ihmetellä, miten helvetissä se on saanut vuosikausia jatkaa samaa rallia kuluttajien kustannuksella. Ja Citydeal/Groupon vaan edelleen jatkaa yhteistyötä tuommosen puljun kanssa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053163GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521075Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!331011- 67878
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 45847
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24831