runontaja on pistänyt kuvan galleriaansa.
eiks oo komee mies...;)
käykääs tsekkaas! :)
16
817
Vastaukset
- Oikea COOKOS
ja sitten hyvää yotä,..moi!
- on mies
jotain tuttua hänessä on, varmaan ajeltu samoja teitä joskus..
mahdottomuus.
Ellet sitten ole 1990 luvun kieppeillä pörrännyt Helsingin ravintoloissa.
Olin siihen aikaan monet kerrat kuskina.Kukkomies kirjoitti:
Mulle tuli mieleen että ompa Spede Pasasen näköinen äijä. Jollain tapaa.
posken ja suun välillä on samankaltainen :D
http://fi.wikipedia.org/wiki/Spede_Pasanen
- BETONIMUNA!!!!!!!
komee on mies ja ihan kuin jalkapallo
- aivan syötävän
ihana, namia...
- Eräs vaan
paljon komeita miehiä, heti etusivullakin monta ;)
- vänkyrä-nainen
kuva mun mielestä..
- gek-ko
pakko kehaista sekä äijää että kuvaa.
Onhan se kieltämättä paremmalla maulla otettu kuin mun kuvat. - temeq
IIIIK!
Joo, tervetuloa seurakuntaan. Tänne ei pysty kuvaansa lisäämään ilman erillistä aloitusta. Sitten homma henkilöityy ja unohdetaan, että kuva voi olla esillä myös syystä että "minä olen tätä mieltä ja olen sitä myös omalla naamallani".
Mutta hyvä että uusia (runontajakin?) kirjoittajia tulee palstalle! Hiljaiselon jälkeen palsta on taas aktivoitumassa, ja älyllistäkin keskustelua olen ollut havaitsevinani. Huomasin kuvan jo joku päivä sitten. Hyvä kuva. ;)
- tsekkaamassa koko
jengi. Osalla oli kuvat osalla ei, mut sä olit piilottanut omasi ovelasti :) HAHHAH -Hyvä kuva sullakin- Mä muuten tiedän sut. Näin sut viime vuonna esim. Uriah Heepin konsertissa. Harvoin sua kyllä näkee.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599