Crystal Snow

comawhitee

Hei rakkaat! Kulunut aihe, tiedän, mutta kun haluaisin niin kovasti valkoisen tukan. Olen värjännyt ties kuinka monta kertaa Live Platinium Blonde- värillä ja voitte vain kuvitella minkälaisessa kunnossa hiukseni ovat. Olen yrittänyt taittaa violetilla muttei auta, keltaisuus on ja pysyy... MIten ihmeessä te plantinanvaaleiden hiusten onnelliset omistajat olette saaneet Crystal Snow- hiukset? Mitään muita vinkkejä kuin kampaajalle? Olin kerran mutta kampaaja tuhosi hiukseni ja maksutti siitä ilosta satasen, mieluummin tuhoan hiukseni itse :)

7

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CCC...

      No kampaajan aine wellalta blondor tekee puhtaan vaalean:) mutta nyt huoleen aihe päänahan kutiaminen:(:(

    • vielä toivoa

      hukkaan. Kokeilepa välillä muita vaalennussarjoja kuin tuota yhtä. Itse olen saanut valkoisen vaaleat ajan kanssa ja siinä on todella paljon värinpoistoja (värinpoisto, joka vaalentaa 4-6 astetta), paljan paljon hoitoainetta (kampaamosta, todella kannattaa panostaa laatuun). Itse olen vaalentanut Schwarzkopfin Ultra Blonde sarjalla (kirjoitettiinkohan se juuri noin...) useita kertoja ja sillä kaikista tehokkaimmalla ja hoitiksia paljon paljon ja vielä kerran paljon.
      Kampaajalla olen myös aikoinaan käynyt ja tuli aivan loistava tulos, mutta siitäkin sitten pitää maksaa. Laatu maksaa, usko pois.

    • PlatinaBlondi......

      Valkoinen ei ole väri, mitä vaaleampi hius sitä vähemmän väriä. Eli värjäämällä ei hiuksia vaalenneta koska vaalennus poistaa väriä ei lisää sitä. Schwarzkopf Absolut Platinum on värinpoistoaine kaikesta huolimatta, se sisältää valkaisujauheen ja värinpoistovoiteen eli se rasittaa hiusta enemmän kuin väri.

      Harmillista että kohdallesi on sattunut 'huono' kampaaja. Yleensä ei kampaajat lähde tukkaa vaalentamaan platinaksi suoraan jos hiusten kunto on huono tai pohjaväri todella tumma. Silloin hius voidaan raidoittaa ja raitoja lisätä ajan myötä vaaleamman tuloksen saamiseksi. Hiukset yleensä joudutaan värjäämään värinpoistojen jälkeen tuhkanvaalealla tai helmenvaalealla jotta keltaisuus saadaan hävitettyä. Jos ei hopeashampoo/violettia pigmenttiä sisältävä sävyte tehoa niin hiuksessa on sen verran keltaista pigmenttiä että täytyy joko värjätä vaalennusvärillä tai vaalentaa lisää.

      Kampaajilla on käytössä vaalennusaineita joissa on violettia tai sinistä pigmenttiä mukana jolloinka värjäys ei välttämättä ole tarpeellista jos tulos on jo tarpeeksi puhtaan vaalea. Suosittelisin kampaajaa mutta jos hiuksesi ovat kulunutta purkkahiusta niin ei välttämättä hänkään enää kovin voimakkaita käsittelyitä tekisi mutta menepä kysäisemään joltain kampaajalta jonka tiedät päteväksi (kysy vaikka ystäviltä tai sukulaisilta) että mitä hän nyt niille hiuksille tekisi. Täällä on vaikea neuvoa kun ei näe itse hiuksia.

      • PlatinaBlondi............

        Pidät hopeashampoota tai hopeahoitoainetta pitkällä vaikutusajalla. Goldwell Colorance Soft Color sävy 10 violet blonde sävyte taittaa myös keltaisuutta tehokkaasti ja suosittelen sitäkin pitämään kunnon vaikutusajalla vaikka 45-60 min.

        Myöskin kannattaa ostaa kunnon hoitotuotteita. Tutki näitä kirjoituksia esim. tällä palstalla tai muulla hiuksia käsittelevillä foorumilla. Kampaajia ei auta aina sokeasti uskoa ja ottaa joka pullo mitä he suosittelevat joten kannattaa itse perehtyä asiaan ennen kuin lähdet ostoksille. The Body Shopinkin tuotteet ovat laadukkaita ja jotkut jopa parempia kuin kampaamotuotteet. Mutta vain kokeilemalla löytää parhaat. Se voi kestää pitkään mutta sitten kun löytää ne sopivat tuotteet niin on helpompaa.


    • tuhoaa

      kampaaja tuhosi ja laskutti...tuhoan mieluummin itse? Värinpoisto/vaalennus tuhoaa aikalailla hiuksia, levitti aineen päähän kuka tahansa. Kampaaja laskuttaa tekemästään työstä, ihan niinkuin sähkömies tai polkupyöränkorjaaja...
      Tuhoa kaikessa rauhassa itse, mutta kerronpa nyt kuitenkin, että kampaamoissa on esim. Swartzkopf "BlondMe" sarja, jossa hius ensin vaalennetaan haluttuun vaaleusasteeseen (joskus vaatii kaksikin värinpoistoa) jonka jälkeen taittosävyyn tarkoitetuilla erikoistuotteilla vaalea sävy taitetaan tuhkaiseksi/rosaksi/beigegsi jne. Jos tavoitteena on jäänvalkoinen, pohjaväri vaalennetaan lähes valkoiseksi, ja sen jälkeen värjätään esim. "BlondMe Jäällä". Varmasti saat jänvalkpisen tukan. Mutta maksaahan siitä pitää, ja aina tukka on huonokuntoinen supervaalennuksen jäljiltä. Makuasia sitten, tuhoatko itse vai maksatko ja saat se (tuhotun) kauniin jäänvaalean.

    • Anonyymi

      Raidat ja päälle colorancen 10v

    • Anonyymi

      Peruukki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      172
      7089
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4152
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1624
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe