Aina kun siistin bikinirajaa, niin ihoon tulee finnejä todella paljon. On se sitten inhottavan näköistä. Miten tämmöisen herkkäihoisen pitäisi poistaa/poistattaa ihokarvat siltä alueelta? Olen käynyt kerran kosmetologilla, jossa käytettiin jotain vahaa apuna, mutta tällöinkin tuli inhoja näppyjä. Apua, mikä neuvoksi?!
tulee näppyjä
5
1088
Vastaukset
- vähän sama juttu
Jos höylällä vedän isomman alueen niin kauhee kukinta.
Mulla auttaa semmonen aine kun skin doctor ingrow go. Mut tää on aika stydiä tavaraa, että jos olet niinku muutenki herkkä ihonen niin en tiiä mahtaako sopia sitten. Ja on aika kallista.
Aina mahd. puhtaat välineet ja iho, sitten kannattaa kuoria sitäkin ihoa ja pyyhkiä vaikka suihkun jälkeen vielä kasvovedellä? Mulla ainaki se helpottaa kanssa.- ostaa
Googlettamalla löysin tätä tavaraa vain ulkomaisista webbikaupoista. Saako sitä jostain Helsingin lähettyviltä tai postimyynnistä Suomesta?
- taas mainostan
Itellä toimii Veetin after care - voide ihokarvojen sisäänkasvua vastaan. Voide maksoi noin 8 euroa eli ei oo ees kallista! :D
- fanitan
ootko kauan käyttänyt, ja toimiiko aina, esim. kesällä? Mulla tuntuu, että kesä vielä lisää näppyjä. Tosin ei kesä vaan lämpö!
- fanifan
ootko kauan käyttänyt, ja toimiiko aina, esim. kesällä? Mulla tuntuu, että kesä vielä lisää näppyjä. Tosin ei kesä vaan lämpö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925941
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv943011Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262790Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252046Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125950- 48764