Kun minulla kävi näin että työkkäri vitkasteli karenssin päätöksen kanssa ja sitten anto mulle karenssia..Nyt kuulinkin että yleensä toimeentulotukea ei myönnetä takautuvasti viime kuukaudelta joten menetän melkein kuukauden tulot..saan vain tältä kuukaudelta..siis mitä helvettiä! pakkohan mun on nuo viime kuunkin rahat saada jostain. ollu kohta pari kuukautta ilman..Kukaan ei ees varottanu tälläsestä.
Toimeentulotuki
7
360
Vastaukset
- Se Aito Työtön
Toimeentulotukisysteemi on suunniteltu asiakkaan vahingoksi.
Toimeentulotukea ei koskaan myönnetä takautuvasti.
Ainoa poikkeus on valituksen kautta korjattu virheellinen päätös.
Tervetuloa työttömien ruusuilla tanssimiseen.- saa??
Varmasti? Kyllä ärsyttää jos ei maaliskuulta saa mitään..
- minulla...
saa?? kirjoitti:
jos olisin jättänyt hakemuksen esim 29 maaliskuuta niin olisinko saanut sillon koko maaliskuulta? jotain semmosta ne selitt...on kyllä ihme juttu.
- Sosiaalitoimen
saa?? kirjoitti:
Se, saat vai et, on sosiaalitoimen harkinnan varassa.
- Edellytykset.
minulla... kirjoitti:
jos olisin jättänyt hakemuksen esim 29 maaliskuuta niin olisinko saanut sillon koko maaliskuulta? jotain semmosta ne selitt...on kyllä ihme juttu.
Näin on, sillä edellytyksellä, että toimeentulotuen muut edellytykset olisivat täyttyneet.
- veneen alle
Sosiaalitoimen kirjoitti:
Se, saat vai et, on sosiaalitoimen harkinnan varassa.
olisin täysin rahaton sillon...ei kai ne niin voi tehdä mulle?
- Perskules Saakutirallas
"Ainoa poikkeus on valituksen kautta korjattu virheellinen päätös."
Ja kun virheellinen päätös joskus "valovuosien" päästä oikaistaan niin se otetaan tulona huomioon jos on vielä hengissä ja saa toimeentulotukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16712501
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454680Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1453670Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392768Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1081671Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1031524Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461