kävin tässä vasta herbelifen sivuilla ja täytin ihan mielenkiinnosta sellasen "kaavakkeen", jossa kyseltiin suhtautumista laihduttamiseen ja yhteystiedot....hmm...mä sit vastasin siihen eli lähetin ne tiedot...ja nyt sit aloin miettii et sitouduinko mä ostamaan niitä tuotteita, siinä kun sanottiin et ottavat yhteyttä 24 tunnin kuluessa....helvetti mitä kieroilua niiltä, jos mä uteliaisuuteni takia joudun ostamaan ne!!! Eihän siinä ollut hintoja tai mitään....perkele!
herbaaa
9
675
Vastaukset
- Iso myy
Ensinnäkään siinä ei ole mitään kieroa ja toiseksi sä et joudu ostamaan yhtään mitään, koska ensin myyjä soittaa sinulle, siksi ne tiedot. Sitten vasta kun tuotteet on maksettu ne lähetetään sinulle. Joten Rauhoitu hyvä ihminen.
- ...
En ole enää ylipainoinen, koska käytin herbatuotteita. Tosin 2 kk:n kokeilun jälkeen olin viikon teholla letkuissa ja pari viikkoa normaaliosastolla.
Nyt olen ollut kotona jonkin aikaa, ja pystyn syömään jo muutakin kuin liemiruokia ja kaurapuuroa.
Onneksi oli ammattitaitoinen herba-tuotteiden myyjä, joka kehotti vain jatkamaan kuuria, vaikka aloituksesta parin päivän kuluttua vietin lähes yhtä paljon aikaa vessassa kuin ulkopuolella.
Onneksi työkaverit lopulta jotuivat toimittamaan minut sairaalaan ambulanssilla, koska en enää pysynyt pystyssä, vaan pyörtyilin kesken hyvän kuurin.
Tuli todella puhdasta jälkeä elimistössä; sieltä poistui niin myrkyt kuin muutkin tuotteet.
Mutta uskon kyllä nyt, että herballa laihtuu; en vain tiennyt miten se vaikutus ilmenee; nyt tiedän. Ja olisin voinut vatsani halvemmallakin pilata.
Valitetavasti en kyllä voi suositella tuotetta muille. Arvatkaapa miksi!
Ps. Tämäkin on ehkä mielestäsi soopaa, mutta minulle totisinta totta. Jatkossa mietin kyllä toisenkin kerran ennenkuin haksahdan johonkin terveystuotteeseen. Niihinhän voi vaikka kuolla!- pikku myy
eli siis vessan ulkopuolella ja sisäpuolella...mitä tarkotat? mitä niistä tuotteista tuli? Ei mul taida olla varaa tollaseen....
- Ric
Kiitos taas Matti kovasti!
- Matti
Ric kirjoitti:
alkup. juttu nimittäin. (myrkkyjen poistuminen elimistöstä herbaa käytettäessä, joka on tuulesta temmattu väite).
Ei siis mun. - ......
Ric kirjoitti:
Usko tai älä mutta ei se ole aina Matti joka sulle vastaa :D Kyllä täällä on muitakin jotka osallistuu keskusteluun. Olisko aika vähän huilata välillä?
- Pena
...... kirjoitti:
Usko tai älä mutta ei se ole aina Matti joka sulle vastaa :D Kyllä täällä on muitakin jotka osallistuu keskusteluun. Olisko aika vähän huilata välillä?
Minä luulen, jos tehtäisiin puolueeton tutkimus, johon otettaisiin tietty määrä Herban käyttäjiä ja sama määrä niitä jotka ei käytä mitään lisäravinteita. Sitten seurattaisiin molempien ryhmien terveydentilan kehitystä, minä uskallan väittää että se ryhmä, joka ei käytä herbaa sairastelisi paljon enemmän ja käyttäisi myös paljon enemmän julkisia terveyspalveluita.
En ota kantaa kertomukseesi oliko se totta, vai ei, kun en ole lääketieteen asiantuntija.
Tiedän kuitenkin erään tapauksen, joka oli vaarassa menettää vatsalaukkunsa vaikean sairauden johdosta. Ongelmaan ei löydetty apua lääketieteestä. Kyseinen henkilö alkoi sitten käyttämään herbalifeä, erästä sen vatsaa hellivää tuotetta reiluusti. ja parani sairaudesta. Lääkärit pitivät paranemista ihmeenä eivätkä osanneet selittää sitä. Joku lääkäreistä epäili että oliko kyseessä sama henkilö, kun vertasi vatsalaukusta otettuja valokuvia (ennen ja jälkeen tuotteen käytön) toisiinsa. Näinkin voi käydä. Olen itse nähnyt nuo valokuvat ja kuullut kertomuksen kyseisen henkilön kertomana.
Kannatta muistaa että Herbalife on maailmanlaajuinen ilmiö Tää Suomi on vain mitättömän pieni nurkka tai saareke tässä jutussa. Kun olin käymässä Pariisissa runsas kuukausi sitten siellä paikalliset ihmiset suhtautuivat paljon positiivisemmin asiaan.
Eräskin tyyppi meinasi ostaa minulta puoliksi syödyn proteiinijuomajauhe purkin.
Olin siellä Euroopanlaajuisessa koulutustilaisuudessa. Katso kuvaa
Sivulta http://health-and-you.com/Archive/ExtravParis.pdf
Ei noi ihmiset voi olla väärässä. - Utelias
Kerro tarkemmin! Mitä tuotteita käytit, miten paljon, kuinka useasti päivässä? Minkä kanssa otit niitä? Mitä muuta söit päivän aikana?
- Heppa
Nou hätä! Jos lähettävät rojunsa, niillä on 30 vrk palautusoikeus. Ja musitakin palauttaa vastaanottajan kustannuksella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062521Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938